۶۱۶۷۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرانچار: برای پیروزی به تبریز آمدیم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در هفته های اخیر بازی خوبی را انجام دادیم و فردا برابر تیم گسترش‌فولاد هم به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم.

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز‌ گفت: در مورد هدف‌مان برای آمدن تبریز بگویم فردا برابر تیمی بازی داریم که نه از لحاظ تیمی و نه از لحاظ بازیکنان در جایگاهی واقعی خود قرار نگرفته و ما نیز در هفته گذشته برد خوبی برابر تیم سیاه جامگان کسب کرده و بازی با کیفیتی برابر پرسپولیس انجام دادیم.

وی گفت: فردا برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می‌رویم که کسب ۳ امتیاز است، اما برابر تیم گسترش فولاد کار سختی پیش رو داریم و گسترش فولاد حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تاکید کرد: درست است که بازیکنان خوبی را جذب کردیم اما به برخی بازیکنان مثل ملی پوشان‌مان قبل از آغاز لیگ استراحت دادیم تا بیش از حد خسته نشوند و حدود ۱۰ بازیکن یک دفعه به تیم ملحق شدند با فرهنگ‌ها و توانایی‌های متفاوت و ‌برای رسیدن تیم به هماهنگی زمان نیزا است و می‌بینید که رفته رفته بهتر می‌شویم و با بردی که برابر سیاه‌جامگان کسب کردیم الان ‌روحیه بالاتری داریم.

وی افزود: یکی از نکات قابل ذکر تیم سپاهان استفاده از بازیکنان جوان و بومی است و این نوید آینده درخشانی برای تیم سپاهان می دهد.

کرانچار تاکید کرد: از آقای کریمی شناخت داشته و می‌دانیم وی با تیم پاس تهران قهرمان آسیا شده و در هر تیمی که بوده کیفیت تیمش را ارتقا داده و بازی تیم گسترش فولاد را برابر پیکان آنالیز کردم و تیم پیکان شانس آورد که بازی را واگذار نکرد و گسترش فولاد کاملا برابر پیکان تیم برتر بوده و تیم گسترش فولاد با آمدن کریمی نسبت به قبل متحول شده است.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: شاهین ثاقبی و سعید آقایی از بازیکنان خوب تراکتورسازی بودند که با درخشش خود سبب شدند که خواستار جذب این ۲ شویم و باید بگویم این ۲ بازیکن در تیم سپاهان تاثیرگذار بوده و هر وقت در میدان قرار داشتند توانسته‌اند انتظارات فنی را برآورد سازند.

ی گفت: برای بازی فردا بازیکن محرومی نداشته و تنها پورغاز را به دلیل مصدومیت نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج