۶۱۷۱۹۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

بیچاره نیشابور، بیچاره ما!

احسان محمدی در روزنامه آرمان نوشت: از چند روز پیش که ویدئوی مربوط به حمله نماینده اصولگرای نیشابور به معاون استاندار را با پایه میکروفن دیده‌ام، مغزم درد می کند. «تنزل» جایگاه رفیع نمایندگی مردم شرم‌آور است. یکی از دلایل این اتفاق حذف چهره‌های محترم و موجه سیاسی است.

احسان محمدی در روزنامه آرمان نوشت: از چند روز پیش که ویدئوی مربوط به حمله نماینده اصولگرای نیشابور به معاون استاندار را با پایه میکروفن دیده‌ام، مغزم درد می کند. «تنزل» جایگاه رفیع نمایندگی مردم شرم‌آور است. یکی از دلایل این اتفاق حذف چهره‌های محترم و موجه سیاسی است.
وقتی استخوان‌دارها حذف می‌شوند، فرصت به کسانی می‌رسد که با پایه میکروفن می‌خواهند از حق دفاع کنند! من نیشابوری نیستم اما دوستان بسیار نازنینی در این شهر دارم. چندین‌بار هم این وادی خرم و آباد را دیده‌ام و تاریخش را دوست دارم. ممکن است کسانی بگویند: به تو چه مربوطه؟ اتفاقا کار خوبی کرد! از جدال و اصطکاک چند‌ساله دور شهر هم‌جوار نیشابور و سبزوار هم خبر دارم اما با آب زمزم هم نمی‌شود این رفتارها را شست. وقتی نماینده پارلمان و عصاره مردم این رفتار را می‌کند، چطور می‌شود از جوان‌ترها خواست که در هنگام بروز تنش‌ها مدارا کنند و خشونت به خرج ندهند؟
قبول کنیم که کشور وارد یک بحران شده است. این بحران ربطی به تحریم آمریکا و عشوه‌ها و کینه‌های شتری عربستان ندارد. ما دچار یک از درون‌پاشیدگی مدیریتی شده‌ایم. نشانه‌هایش هر روز آشکارتر می‌شود. آنها که نمی‌بینند به یک چشم‌پزشک خوب مراجعه کنند. سال ۶۱۸ هجری قمری نیشابور مهد علم و دانش و نوآوری بود، اما مغول‌های گربه‌چشم حمله کردند. نیشابوریان در مقابل مغول‌ها متحد و هم‌قسم شدند که «تا جان در بدن دارند از پای ننشینند و تسلیم نشوند.»
مغول‌ها وقتی ایستادگی مردم شجاع نیشابور را دیدند، با همه وجود دست به جنایت زدند، قتل و غارت کردند و همه مردم را به جز چهار کمانگر کشتند و حتی سگ‌ها و گربه‌ها را کشتند و باروی شهر را کوفته و مناظر و منازل و حصارها و همه قصرها را با زمین هموار ساختند و هفت شبانه‌روز بر شهر آب بستند و سپس جو کاشتند و تا سبز شد، توقف کردند.
مدت ۱۲ شبانه‌روز شمارش مقتولان به طول انجامید و یک‌میلیون و هفتصد و چهل و هفت‌هزار مرد به استثنای زن‌ها و اطفال به شمارش درآمد. حیف است که نیشابور را با کمال‌الملک، خیام و عطار و شفیعی‌کدکنی و پرویز مشکاتیان و... یاد نکنیم و با حمله نماینده خانمش تیتر یک خبرها شود‌. بیچاره نیشابور که هنوز زخم می‌خورد! بیچاره ما که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌مان نمی داند حمله‌کردن با پایه میکروفن به معاون استاندار دفاع از حقانیت نیست، فروریختن مرزهای ادب و صبوری و سیاست‌ورزی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوق

      موافقم...کاملا با نظر جنابعالی ..سطح تحمل و مدارا..ادب در سرزمین مادریم یواش یواش داره بتاریخ میپیونده!!!شما یه سری به رسانه ها جمعی چه بصری چه شنیداری بزنید متوجه میشید که عیب در کجاست...

    • بدون نام

      من با عمل آون نماینده کاری ندارم آقا محمدی شما که تریبون دستت شما که دم از اخلاق میزنید چرا افرادی را گربه چشم خطاب میکنید اونا هم مخلوق خداوند هستند و نیز میشه توضیح بدین که آون یک میلیون و اندی کشته ی فقط نیشابور را از کجا استخراج کرده این اگه جمعیت آون زمون نیشابور به غیر زن و نوزاد ۱۴۰۰۰۰۰۰میلیون بود پس با این حساب کل جمعیت نیشابور دو میلیون و کل حمایت آون زمون ایران بایستی هفتاد هشتاد میلیون بود واقعا که تریبون مطبوعات دست چه کسانی است آون موقع ایشان میگویند به حال........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج