۶۱۷۲۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی نوکیا ۷ معرفی شد

شرکت HMD Global، امروز از گوشی میان‌رده نوکیا ۷ با تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام، دوربین تکی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD رونمایی کرده است.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: شرکت HMD Global، امروز از گوشی میان‌رده نوکیا ۷ با تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام، دوربین تکی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD رونمایی کرده است.
گوشی نوکیا 7 معرفی شد
شرکت HMD Global، به‌صورت رسمی از گوشی میان‎رده نوکیا ۷ با طراحی منحصر به فرد و مشخصات نسبتاً قدرت‎مند رونمایی کرده است. این گوشی در یک مراسم در اوایل امروز در چین معرفی شده است.

طراحی و نمایشگر

نوکیا 7 اولین گوشی از شرکت HMD Global با برند «نوکیا» محسوب می‎شود که از شاسی با ترکیب شیشه و آلومینیوم بهره می‌گیرد. در پنل پشتی گوشی نوکیا 7 از یک لایه شیشه‌ای گوریلا گلس 3 سه‌بعدی دارای انحنا استفاده شده است که فریم آلومینیوم از سری 7000 آن‌را دربر گرفته است. گوشی جدید نوکیا 7 از تأییدیه IP54 بهره می‌گیرد که نشان می‌دهد بدنه در برابر پاشش آب مقاوم است؛ به همین جهت، نباید گوشی نوکیا 7 را به طور کامل زیر آب ببرید.

ابعاد گوشی نوکیا 7، 141.2 در 71.45 در 7.92 میلی‌متر است و میان‌رده جدید HMD Global در رنگ‎های مشکی براق و سفید مات در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی نوکیا 7 به نمایشگر 5.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD مجهز شده است؛ نمایشگر این مدل، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. صفحه‌نمایش نیز با یک لایه از جنس گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.
گوشی نوکیا 7 معرفی شد

برخلاف میان‎رده‌های دیگر بازار مانند میت ۱۰ لایت که طراحی بدون لبه دارند، حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر نوکیا ۷ دیده می‌شود که بالا و پایین صفحه‌نمایش را فرا گرفته است. باید اشاره کرد که نوکیا ۷ فاقد طراحی کشیده است که این روزها به عنوان یک روند طراحی گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از آنجایی‌که نوکیا ۷ فاقد کلید فیزیکی Home است، سنسور اثرانگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین اصلی دوگانه قرار دارد.

کارآیی، دوربین و قابلیت‌های دیگر

نوکیا 7 به چیپ‌ست اسنپدراگون 630 کوالکام مجهز شده است که از هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند. شرکت HMD Global، این مدل را در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد کرد و حافظه داخلی در هر دو مدل، تنها 64 گیگابایت است. البته می‌توانید با استفاده از حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‎سازی را افزایش دهید. یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت نیز برای گوشی نوکیا 7 درنظر گرفته شده است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.
گوشی نوکیا 7 معرفی شد

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۱ روی گوشی نوکیا ۷ نصب شده است و البته به‌زودی به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهد شد. در پشت گوشی میان‌رده جدید نوکیا با نام نوکیا ۷ از یک لنز ساخت زایس با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است که دریچه دیافراگم F۱.۸ دارد و با فلاش LED دوگانه همراه شده است. برای تصویربرداری سلفی، این گوشی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F۲.۰ استفاده می‎کند که عکاسی با زاویه دید ۸۴ درجه را امکان‌پذیر خواهد کرد.

قابلیت Dual-Sight نیز برای گوشی نوکیا ۷ درنظر گرفته شده است که اجازه می‎دهد به صورت هم‌زمان با استفاده از دوربین اصلی و سلفی، فیلم و عکس بگیرید. این قابلیت در گوشی نوکیا ۸ نیز دیده شده بود. فناوری صوتی OZO Audio نیز برای گوشی نوکیا ۷ درنظر گرفته شده است که می‌تواند صدای فراگیر ۳۶۰ درجه به ثبت برساند. دیگر قابلیت‏‌های گوشی نوکیا ۷، عبارت است از درگاه یواس‌بی سی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، مودم Cat.۶ LTE، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، NFC و GPS.

گوشی میان‎رده نوکیا ۷ از تاریخ ۲۴ اکتبر در دسترس خواهد بود و مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۷ دلار) قیمت‌گذاری شده است. یک نسخه دیگر از این گوشی با شش گیگابایت رم، ۲۶۹۹ یوآن (۴۰۷ دلار) قیمت دارد. هنوز مشخص نیست که گوشی نوکیا ۷ چه زمانی در دیگر کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت و باید منتظر ارائه جزئیات رسمی توسط شرکت HMD Global باشیم. لازم‌ به‌ ذکر است که شرکت HMD Global، چهار گوشی نوکیا ۳، نوکیا ۵، نوکیا ۶ و نوکیا ۸ را با برند «نوکیا» عرضه کرده است و انتظار می‌رود دو گوشی دیگر یعنی نوکیا ۲ (ارزان‌قیمت) و نوکیا ۹ (پرچمدار) نیز تا اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج