جاباما
۶۱۷۴۱۳
۴۰ نظر
۵۰۱۵
۴۰ نظر
۵۰۱۵
پ

قتل؛ پایان رابطه عشقی با زن شوهر دار

زنی متاهل که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، نقش قتل مرد مورد علاقه دیگرش را کشیده و اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: زنی متاهل که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، نقش قتل مرد مورد علاقه دیگرش را کشیده و اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
ساعت ۲۳:۵۰ هجدهم تیرماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره جنایت در جاده ورامین - منطقه عباس آباد - زیر پل عابر پیاده، به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام سلیمان ۳۰ ساله، پشت فرمان خودرو پراید شخصی‌اش از ناحیه گردن و سینه مورد اصابت ضربات جسم قرار گرفته و به قتل رسیده است

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاهد صحنه جنایت در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خانه نشسته بودم؛ ناگهان متوجه صدای درگیری از داخل کوچه شدم؛ خودم را به مقابل پنجره رساندم؛ یک موتور سوار را دیدم که به سرعت در حال دور شدن از محل بود؛ یک دستگاه خودرو پراید نیز دقیقا زیر ساختمان پارک شده بود که در آن باز مانده بود، اما کسی از آن خارج نمی‌شد؛ از خانه بیرون آمده و به سمت پراید رفتم که ناگهان با جسد جوانی در پشت فرمان ماشین روبرو شدم و بلافاصله به ۱۱۰ زنگ زده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

در بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که مقتول در یک لحظه غافلگیر شده و قاتل بدون آنکه مقتول فرصت دفاع از خودش را پیدا کرده باشد، وی را پشت فرمان ماشین و در حالیکه برابر شواهد قصد پیاده شدن از ماشین را داشته مورد اصابت ضربات خود قرار داده و به قتل رسانده است.

با توجه به شواهد بدست آمده از صحنه جنایت که نشان از ارتکاب جنایت با طرح و برنامه قبلی داشت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مقتول قصد ملاقات با خانم جوانی به نام پروین متولد ۱۳۶۱ را داشته و محل سکونت این خانم در فاصله چند متری از محل جنایت قرار داشت که در همین راستا تحقیقات از این خانم در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

پروین که متأهل و دارای یک فرزند است، در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی با مقتول شد اما در ادامه مدعی شد که مقتول چندین بار برای او ایجاد مزاحمت کرده اما در خصوص مرگش مدعی شد که اطلاعی ندارد. در شرایطی که پروین منکر هرگونه اطلاع از موضوع جنایت بود، کارآگاهان موفق به شناسایی خانم آرایشگری به نام پری ۴۸ ساله شدند که پروین ارتباط دوستانه نزدیکی با او داشت.

در ادامه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پری علاوه بر فعالیت در زمینه آرایشگری زنانه، اقدام به فال گیری قهوه و پاسور در محل کارش برای خانم‌ها می‌کند و پروین نیز بارها برای فالگیری قهوه و پاسور نزد او رفته است. تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی برادرِ پری به نام عباس متولد ۱۳۵۶ اطلاع پیدا کردند که او رابطه‌ای دوستانه با پروین برقرار کرده و این بار تحقیقات در خصوص رابطه عباس و پروین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما پروین باز منکر هرگونه آشنایی و دوستی با عباس شد.

نهایتا با ارائه دلایل و مستندات غیرقابل انکار، پروین به معاونت در ارتکاب جنایت و طرح پیشنهاد کشتن مقتول به عباس اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: پیشنهاد کشتن سلیمان را به عباس دادم؛ عباس قبول کرد و از من خواست تا با سلیمان قرار ملاقات بگذارم. پس از گذاشتن قرار، موضوع را به عباس اطلاع دادم. زمانیکه سلیمان به محل رسید و قصد پیاده شدن از ماشین را داشت، عباس به او نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به زدن ضربات چاقو به او کرد و پس از آن با موتور از محل متواری شد.

با توجه به اعتراف صریح پروین مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عباس، کارآگاهان در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه گذشته اقدام به دستگیری عباس در محل سکونتش در منطقه قرچک ورامین کردند.

عباس پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و اطلاع از اعترافات پروین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پروین به من گفته بود که مقتول او را به آبروریزی تهدید کرده و به این شیوه او را تحت فشار قرار داده است.

عباس در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت ۲۲ روز ۱۸ تیرماه در منزل خواهرم مشغول قماربازی بودم که پروین با من تماس گرفت و گفت که برای آن شب با مقتول قرار گذاشته؛ از منزل خواهرم بیرون آمدم و به سمت عباس آباد حرکت کردم. در بین راه از پروین پرسیدم که آیا سلیمان رسیده؟ که گفت نه. به خانه رفتم و موتورِ دامادمان را برداشتم. سر کوچه محل سکونت پروین منتظر ماندم تا اینکه مقتول با پراید سفیدرنگی آمد و زیر پل عابر پیاده پارک کرد. با موتورسیکلت به او نزدیک شده و کنارش ایستادم، تا آمد از ماشین پیاده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم و پس از ارتکاب جنایت به سمت جاده نظامی حرکت کردم. موتور را سر جای خودش در منزل پدری‌ام گذاشته و با ماشین خودم به منزلم در قرچک ورامین برگشتم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      خودتون.فهمیدید چی گفتید !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از داستان فقط این راستا متوجه شدم کن مرد ها انگاری مغز سرشان را خالی کردن و بجای آن پهن گذاشتن و الا لرتی چی چند مرد حاضر میشوند تا پای جان بخاطر یک زن مبارزه کنند،؟؟ مگه این زن چی دارد که بقیه زنان ندارند!! تازه تازه ممکن است از نظر سیما و صورت زیبا باشد اما دهان او بوی بدی داشته باشد، من نظر شخصی خودم را میگم، این عمل مرد ها بجز تهی مغزی نام دیگری ندارد، گیریم یک زن خود را شیفته نشان دهد!! پس عقل و شعور مرد ها کجا ایستاده است. من با اینکه خودم مرد هستم اصلاً به هیچ وجه باورم نمیشه که دو یا سه مرد بر سر زن دیگری نزاع و مرافعه کنند، این را هم بگم همه زنان مثل هم هستند منظورم از نظر فیزیکی آنهاست و هیچ تفاوتی ندارند حالا چرا تعدادی جان خودرا سر اینگونه زنان می بازند با این لباس ها و عجق و وجق ها فکر میکنید زیبا هستند، زن فقط بویژه دهان نداشته باشد کفایت میکند، ای خدا تا کی به این احمق ها (مردها) بگویم زنان هیچ تفاوت فیزیکی ندارند آلا لاغر و چاق بودن و دیگر هیچ!! آخر چرا؟؟ ممکنه است صورتشان زیباتر بتسد اما از بوی دهان آن بترسید، ای خران عالم، من اگه بمیرم کی به شماره راهنماییم میکند ...

    • بدون نام

      چقدر این زنها احمقن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب! اونی که احمق بوده در این داستان اون مردک بوده ! از حماقت هم یه چیز اون ور تر .زنه هم از حماقتش استفاده کرده .الان هم اونی که اعدام میشه همین مردک احمقه .

    • بدون نام

      وقتی اعتقاد و ایمان تو زندگیها کمرنگ بشه، وقتی همه زندگیها تحت تاثیر فیلمهای ماهواره بشه که همش تبلیغ خیانت میکنه، باید هم یه زن شوهر دار با وجود بچه و همسر با چندین مرد در ارتباط باشه.
      خدا عاقبتمون به خیر کنه.

    • بدون نام

      مگه زن قحطیه که این مردا دنبال این زن شوهردار ... افتادن حالم بهم میخوره از این زنهای خانه خراب کن حالا سه خانواده بخاطر یه آشغال گرفتار مصیبت شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردها عمدتا ناقص عقلند! و چون نمی تونن غرایز خودشون رو کنترل کنند همه چیز رو می اندازند تقصیر زنها ! مردک سن بابای منو داشته باز زنه هر چی گفته گوش داده .اون هم تو این دوره زمونه که دیگه فراوانیه و کسی ندید بدید نیست!

    • رضا

      قطع گردن ایشان را با کارد کندی که از کار افتاده را تجویز میکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم زیاد نگاه نکن

    • ن

      به تو هم میگن زن بخاطر عشق کس دیگه یکی دیگه باید بمیره

    • محمد سلطان

      دو نفر الدنگ ازجامعه حذف شدند یکی کشته شد ودیگری در انتظار اعدام! ایییییییححححح!

    • محمد

      خیانت در خیانت ...

    • بدون نام

      بکش بکش سر زنه س پس شوهرش این وسط چکارس!!!

    • بدون نام

      ماشالا به شوهر این زن!!!! هزار ماشالا به بی غیرتی مردامون. هزاران الله اکبر به بی بند و باری زنهای شوهردار !!!!!

      پاسخ ها

      • حسنی

        شکم خانواده رو از بوق صبح تا شب پر کنه

      • بدون نام

        از همه ضایع تر حماقت و رذالت اون مردک بود که طبق معمول از سوی مردم عزیز و ضدّ زن جامعه دیده نشد : )

    • شمیم

      شوهر پروین کجا بوده!!؟...
      همیشه پای یک زن در میان است

      پاسخ ها

      • اصغر

        همیشه پای حماقت و شهوت یک مرد در میان است

    • بدون نام

      اکثر جنایتکاران تو محله های ورامین و قرچک و اسلامشهر هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فساد تو زنهای شوهر دار داره بیداد میکنه. اخر زمان شده هیچ کس هم بفکر نیست

      • بدون نام

        به فکر بودن یعنی اینکه به مردها یاد داده بشه زنهاشون رو دوست داشته باشند و بهشون توجه کنند .مردها در این مملکت خشن و ضد زن تربیت میشن

    • سعید

      ایا کشورهای اروپا مردها اینکارها را انجام میدن یا اینجا تشنه هستن واقعا این کار از ابتدائی ترین نیاز هر موجود زنده است که باید به روش صحیح مسئولین تکرار میکنم مسسسسئوووولیییین مربوطه معضله اصلاح کنن

    • بدون نام

      هرچی فتنه هست زیر سر این زنهاست،،لعنت به چنین زن، هایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط وقتی اعتراف کنید مردها ناقص عقل و صغیر هستند من قبول می کنم تماااام فتنه ها زیر سر زنهاست!

    • شهریار

      زنی که با یک زن ارایشگر دوست صمیمی باشه و باهم رفت و امد با تلفن در ارتباط باشن بهتر از این نمیشه همه میدونن90/صد زنان اریشگر مشکل دارن

    • محمد

      جالبه خوش به حال شوهرش دلش خوبه من زن دارم نمیدونم چطوری اسم خدشو گزاشته مرد زن مثل گل است باید از اون مواظبت کرد زن مادر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا اونی که احتیاج به مواظبت داره همین مردهای کم عقلی هستند که با یه اشاره زنی چاقو فرو می کنند توی شکم هم!

    • بدون نام

      زن به این کثیفی ، از کدام ژن وارد ایران شده ؟

    • بدون نام

      الان ی عده میان میگن اینم جزو کارای مهاجراست

    • جان علی

      مقصر اصلی شوهر اون خانومه هستش اگه اون شوهر با غیرتش میتونست زنش رو کنترل کنه و بدونه چه داره چه غلطی میکنه این مشکلات بوجود نمی اومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره مردها رو کنترل کنیم که مدام شکم هم رو سفره نکنند .یا شاید بهتره مردها آموزش داده بشن تا توسط غرایزشون کنترل نشن! یه چی تو همین مایه ها

    • بدون نام

      اجب شیر تو شیر شده خاک توسر اشغالتون بریزم ابروی هرچه زنه بردی زنیکه خیانت کار

    • بدون نام

      زن متاهل با همدستی مرد مورد علاقه اش مرد مورد علاقه دیگرش را کشت؟!!! خر تو خره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر مورد علاقه بوده .فکر کنم اون طرفا قحطی زن اومده

    • شیوا

      اهااااااای شوهر پروین کجایی تو این داستان کثیف هیچ نقش نفر سومم که نداری بنده خدا

    • بدون نام

      این جامعه همون جامعه ای هست که میگن شوهر نیست بابا چند چند تا دارین سر یه زن همدیگه رو میکشین اونم در حالی که به قول خودتون زن خیلی زیاده و قحطی شوهر اومده اگه خدای نکرده زن کم بود چکار میکردین
      طرف اومده میگه چقدر زن ها احمقن خوب برادر اینجا جاش بود میگفتی چقدر مرد ها احمقن زنه که داشت از همه شون سواری میگرفت پس احمق اون نبود مرد هایی بودن که زدن همدیگه رو نابود کردن یعنی من هر چی فکر می کنم چیزی جز حماقت در این مرد ها نمیبینم
      این همه دختر نجیب و پاک دامن اون وقت مردا میرن سر یک زن فاسد که وفایی به شوهر و محرم خودش نداشته همدیگه رو میکشن بعد میان میگن زن این و اون خب احمق تو خودت میخوای و میری دنبال یه زن فاسد پس دیگه حرف مفت نزن به قول معروف خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      عجب چقدر دلم خواست این زن رو ببینم مگه چی بوده که اینجوری براش خودکشی میکردن شوهره هم کلا خودش رو زده بوده به اون راه
      ما یه دونه شوهر رو نمیتونیم کنترل کنیم اون وقت این خدا میدونه چندتا رو داشته

    • parisa.a

      یه مـــــــــــــــــــــرد هم زیر پست اول خودشو کشته تا ثابت کنه زنا از نظر فیزیکی شبیه همن اره خب واسه ظاهر بینایی که اخلاق و رفتار و نمیبینن شبیه همن خانوما
      بعدشم به فرض که شبیه هم باشن نکنه مردا باهم فرق میکنن؟ اره هر مردی یه جور خاصی زن ستیزه راست میگی
      برو بابا قبل از اینکه متن بنویس فک کن عزیــــــــــــــــــــــــزم |:
      با کیا شدیم 80 میلیون /:

    • بدون نام

      این مردها هر گندی بزنند می اندازند گردن زنی! اصلا این جور جاها خودشون رو یک طفل می بینند که فریب خورده .جاهای دیگه زن ناقص عقله ولی این جور جاها فتنه! خب افسار اون غریزه کوفتی تون رو بگیرید دستتون

    • امیر

      خب

      زنه شهوت داره مرد هم داره ازدواج هم که نمیشه سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج