جاباما
۶۱۷۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خاتمی: اروپا و آمریکا، سر و ته یک کَرباس هستند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه نباید دل به اروپا بست، اروپا و آمریکا را سر و ته یک کرباس دانست و گفت: این‌ها با دین و مکتب ما مشکل دارند.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی ، با اعلام اینکه دشمن ۳۸ سال هست در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی است، افزود: در قصه برجام آمریکا خیانت بزرگی را مرتکب شد و چهره منفور این کشور بر جهانیان روشن شد که آمریکا همان دولت عهدشکن و جنایت‌کار است.

وی با بیان اینکه شهیدان از ما انتظار دارند در برابر توطئه آمریکا و توطئه هم‌پیمانمان آن‌ها هوشیاری خود را حفظ کرده و بیدار باشیم، اظهار کرد: شهدا از ما می‌خواهند که دل به خدا ببندیم و به این مردم خداجو امید داشته باشیم.

امام‌جمعه موقت تهران با تأکید براینکه نباید دل به اروپا بست، اروپا و آمریکا را سر و ته یک کرباس دانست و گفت: این‌ها با دین و مکتب ما مشکل دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان مسئله هسته‌ای، حقوق بشر و مبارزه با تروریست را تنها بهانه‌ای از سوی دشمنان دانست و افزود: اگر می‌خواهند تروریست را دنبال کنند خود این دولت‌ها در خط مقدم دولت‌های تروریست هستند.

خاتمی با بیان اینکه خود آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد، بیان کرد: این کشورها با اسلام ما مشکل دارند، به همین خاطر در این مجلس با روح بلند شهیدان پیمان می‌بندیم که با جان و خون خود از دین، مکتب، ولایت، اسلام و کشورمان دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: شهیدان دشمن شناس بودند و براساس این دشمن‌شناسی‌شان بود که وقتی فریاد امام راحل را شنیدند در گوششان فریاد سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) طنین‌افکن شد و هل من ناصر فرزند حسین را هل من ناصر حسین دیدند، وارد صحنه شدند و با مبارزه با افتخار از میهن اسلامی خود دفاع کردند.

امام‌جمعه موقت تهران نام این دشمن‌شناسی که شهیدان داشتند را بصیرت عنوان کرد و گفت: کسانی که در این مجالس می‌آیند باید بصیرت شهیدان را داشته و گویندگان باید بر بصیرت شهدایی که بصیرت اصیل است تأکید داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا که ملت ایران آن‌ها را شنیدند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند اراجیف این آدم پست نیازی به جواب ندارد اما نیاز به هوشیاری دارد، بیان کرد: در این روزها چند مطلب نادرست از سوی آن‌ها گفته شده که برای بصیرت افزایی لازم است همه بدانند.

خاتمی با بیان اینکه اولین حرف آن‌ها این است که باید مذاکره مجدد داشته باشیم و حتی برخی از توافق ثانویه نام برده‌اند، افزود: این بدان معناست که این توافق سرجای خود و باید توافق دیگری هم داشته باشیم درصورتی‌که این شیطنت است.

وی با اعلام اینکه بحمدالله مسئولان جمهوری اسلامی ایران یک‌صدا اعلام کرده‌اند مذاکره و توافق دیگری در کار نخواهد بود چون آمریکایی‌ها در این مذاکره خیانت و عهدشکنی کرده‌اند، گفت: حرف دیگری که این افراد در توافق ثانویه به دنبال آن هستند از بین بردن قدرت دفاعی ایران است.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در برجام اسمی از قدرت دفاعی ایران نداشته و نخواهیم داشت، اظهار کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران اجازه مبارزه را در این عرصه نخواهند داد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به‌صراحت اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران موشک‌های بالستیک هزار کیلومتری و دو هزار کیلومتری دارد و برای بازدارندگی وحشی‌های عالم چنین موشک‌هایی لازم است، بیان کرد: وجود چنین موشک‌هایی موجب می‌شود از ترس شب‌ها خوابشان نبرد.

وی با اعلام اینکه اگر دشمنان بخواهند چپ به نظام اسلامی نگاه کنند و یا کمترین تعرضی به این کشور داشته باشند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، افزود: این راهی است که شهیدان پیش روی ما گذاشته‌اند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در این راستا سپاه را می‌کوبند و به‌صراحت این رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده و نپخته آمریکا می‌گوید تحریم‌های سرسختانه‌ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال خواهیم کرد، گفت: قطعأ سپاه پاسداران همانند همه نیروهای مسلح بازوی پرتوان ملت است.

وی با اعلام اینکه قدرت دفاعی ایران هیچ‌گاه قابل مذاکره نیست و با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح حمایت خواهیم کرد، به توطئه دیگر پیش رو اشاره کرد و گفت: بازرسی از مراکز نظامی از دیگر توطئه‌های آمریکا است.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه این بی‌عقل تازه به دوران رسیده آمریکایی نمی‌فهمد که مراکز نظامی ناموس یک ملت هستند و ملت غیوری همانند ملت بزرگ ایران ناموسش را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد، اظهار کرد: این ملت قدم هرکسی که به بخواهد حوزه ناموس یک ملت پا بگذارد محکم و قاطعانه خواهد شکست.

وی بیعت با شهیدان را بیعت با بصیرت شهیدان، بیعت با مقاومت و بیعت با خستگی‌ناپذیری دانست و افزود: دشمن در پی این است که ملت ایران را خسته کند، ولی دشمنان بدانند ملت ایران ملتی هست که خسته نخواهد شد و تنها خودشان را خسته خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      اروپا در پایان منافع ملی خود را در نظر خواهد گرفت نه چیز دیگر را منافع اروپا در همکاری با آمریکاست اروپائیها به این دلیل میخوان برج ام حفظ بکنن که بتوانم در زمینه های دیگر مثل صنایع موشکی با ایران گفتگو کنن مگه نه آنها عاشق چشم آبرو یا روح بر جان نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج