۶۱۷۷۲۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدومِ هرمزگانی

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار میناب به‌عنوان فرستاده ویژه استاندار، با عزیمت به شیراز، آخرین وضعیت مجروحان حادثه اردوی دانش‌آموزی را بررسی کرد.

ایسنا: معاون استاندار هرمزگان و فرماندار میناب به‌عنوان فرستاده ویژه استاندار، با عزیمت به شیراز، آخرین وضعیت مجروحان حادثه اردوی دانش‌آموزی را بررسی کرد.

ابوذر مهدی نخعی در این سفر دو روزه که با همراهی مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان انجام شد، با حضور در بیمارستان‌های چمران و ابن‌سینای شیراز، با زینب شعبانی و ملیکا سالاری دانش‌آموزان بستری در این بیمارستان‌ها و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

وی همچنین در محل اقامت سیده فاطمه وحدانی، زینب کریمی، محدثه شب راه و محدثه ذاکری حاضر و از روند درمانی آنان مطلع شد.

نخعی در این مأموریت، ضمن بیان پیام مهرآمیز استاندار هرمزگان به این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بر حمایت مدیریت عالی استان و دیگر مسئولان مرتبط از این دانش‌آموزان و وضعیت درمانی، رفاهی و آموزشی آنان تأکید کرد.

معاون استاندار و فرماندار میناب همچنین هدایای ویژه استاندار هرمزگان را به این دانش‌آموزان اهدا کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان نیز در این دیدارها، همراه با اهدای یک دستگاه ویلچر برقی به محدثه شب راه، هدایای نقدی را به این دانش‌آموز و پنج دانش‌آموز دیگر بستری در شیراز اهدا کرد.

اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان هرمزگان که قصد داشت در اردوی ملی فرزانگان در شیراز شرکت کند، بامداد جمعه ۱۰ شهریور در شهرستان داراب استان فارس واژگون شد که بر اثر آن ۹ نفر از دانش‌آموزان به همراه سرپرست و کمک‌راننده جان باختند و ۳۴ نفر دچار مصدومیت شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      خجالت هم خوب چیزیه ویلچر برقی یک معلول دیگر به جامعه اضاف شد مگر اینا گدا هستند هدایا نقدی جوان مردم دراثر سهل انگاری شماها حالا میخاهید با هدایای نقدی جبران کنید وای بر شما

    • راهیان نور بروجن

      فکر میکنن با این کارا سلامتی به دانش اموزان برمیگردد اگه تو ایین نامه اردوها توجه بیشتری میشد الان دخترکان مظلوم سالم بودن و عمری با ویلچر زندگی نمیکردن منت گذاشتن زحمت کشیدن واقعا رو که نیست بچه های مردم ناقص کردن پز ویلچر برقیشون میدن یه لحظه خودشون را جای بچه ها و خانواده ها بزارن که عمری چی باید بکشن چه حسرتها چه ارزوهایی که در حد ارزو ماند. پنجمین سالگرد 25 کبوتر خونین بال ،راهیان نور بروجن را تسلیت میگویم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج