۶۱۷۸۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرحله سوم مسابقات گرندپری – لندن

تکواندوکار ایران از دور مسابقات کنار رفت

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود مقابل نماینده اردن نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور ۲۰۵ تکواندوکار (۱۰۳ تکواندوکار مرد و ۱۰۲ تکواندوکار زن) از ۵۵ کشور در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن 67- کیلوگرم زنان و اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان برگزارمی‌شود و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم برابر «احمد ابوغاش» از اردن قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را ۱۸ بر ۱۴ واگذار و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ابوالفضل پس از یک دور استراحت در مبارزه نخست نیز «دنی آندران رازیک» از کرواسی دارنده مدال تورنمنت‌های مختلف را با نتیجه 14 بر 8 از پیش رو برداشت.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج