جاباما
۶۱۷۹۳۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

طراحی نقشه جنایت در آخرین ملاقات

زنی متأهل که با دو مرد رابطه داشت نقشه قتل یکی از آنها به دست دیگری را طراحی کرد. او و متهم به قتل اکنون به جرم خود اعتراف کرده‌اند و در بازداشت به سر می‌برند.

روزنامه شرق: زنی متأهل که با دو مرد رابطه داشت نقشه قتل یکی از آنها به دست دیگری را طراحی کرد. او و متهم به قتل اکنون به جرم خود اعتراف کرده‌اند و در بازداشت به سر می‌برند.
وقوع جنایت در جاده ورامین - منطقه عباس‌آباد ساعت ٢٣:٥٠ روز ١٨ تیر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری ١٧٢ حضرت عبدالعظیم اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ٣٠ساله به‌نام سلیمان پشت فرمان خودروی پرایدش از ناحیه گردن و سینه مورد اصابت ضربات جسمی قرار گرفته و به قتل رسیده است. پرونده این جنایت به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاهد صحنه جنایت در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در خانه نشسته بودم که ناگهان متوجه صدای درگیری از کوچه شدم و خودم را مقابل پنجره رساندم. یک موتورسوار را دیدم که به‌سرعت در حال دورشدن از محل بود. خودروی پراید نیز دقیقا زیر ساختمان پارک شده و درِ آن باز مانده بود اما کسی از آن خارج نمی‌شد. از خانه بیرون آمدم و به سمت پراید رفتم که ناگهان با جسد جوانی در پشت فرمان ماشین روبه‌رو شدم. بلافاصله به ١١٠ زنگ زدم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم».
کارآگاهان با بررسی صحنه جنایت اطمینان پیدا کردند مقتول در یک لحظه غافلگیر شده و قاتل بدون آنکه مقتول فرصت دفاع از خودش را پیدا کرده باشد، وی را پشتِ فرمان ماشین و درحالی‌که برابر شواهد قصد پیاده‌شدن از ماشین را داشته مورد اصابت ضربات خود قرار داده و به قتل رسانده است. کارآگاهان با توجه به شواهد به‌دست‌آمده از صحنه جنایت که از ارتکاب قتل با طرح و برنامه قبلی حکایت داشت، مطلع شدند مقتول قصد داشت با زنی ٣٥ساله به‌نام «پروین» ملاقات کند.
محل سکونت این زن در فاصله چندمتری محل جنایت قرار داشت به‌همین‌دلیل تحقیقات از پروین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. پروین که متأهل و دارای یک فرزند است، در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی با مقتول شد اما در ادامه ادعا کرد مقتول چندین‌بار برای او ایجاد مزاحمت کرده است اما درباره مرگش مدعی شد که اطلاعی از این موضوع ندارد.
در شرایطی که پروین منکر هرگونه اطلاع از موضوع جنایت بود، کارآگاهان موفق به شناسایی خانم آرایشگری به‌نام «پری» (٤٨ساله) شدند که پروین ارتباط دوستانه نزدیکی با او داشت. در ادامه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند «پری» علاوه بر فعالیت در زمینه آرایشگری زنانه، اقدام به فال‌گیری قهوه و پاسور در محل کارش برای خانم‌ها می‌کند و پروین نیز بارها برای فال‌گیری قهوه و پاسور نزد او رفته است.
تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی برادرِ پری به‌نام «عباس» (٤٠ساله) اطلاع پیدا کردند او رابطه‌ای دوستانه با پروین برقرار کرده بود. این‌بار تحقیقات درباره رابطه عباس و پروین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما پروین باز منکر هرگونه آشنایی و دوستی با عباس شد. درنهایت با ارائه دلایل و مستندات انکارناپذیر، پروین به معاونت در ارتکاب جنایت و دادن پیشنهاد قتل به عباس اعتراف کرد.
پروین در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «پیشنهاد کشتن سلیمان را به عباس دادم. عباس قبول کرد و از من خواست با سلیمان قرار ملاقات بگذارم. پس از گذاشتن قرار، موضوع را به عباس اطلاع دادم. زمانی‌که سلیمان به محل رسید و قصد پیاده‌شدن از ماشین را داشت، عباس به او نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به زدن ضربات چاقو به او کرد؛ پس از آن با موتور از محل متواری شد». با توجه به اعتراف صریح پروین مبنی بر ارتکاب جنایت به وسیله عباس، کارآگاهان ساعت ١٨ روز چهارشنبه هفته گذشته اقدام به دستگیری عباس در محل سکونتش در منطقه قرچک ورامین کردند.
عباس پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و اطلاع از اعترافات پروین، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «پروین به من گفته بود مقتول او را به آبروریزی تهدید کرده و به این شیوه او را تحت فشار قرار داده است».
عباس درباره شب جنایت به کارآگاهان گفت: «حوالی ساعت ٢٢ در منزل خواهرم مشغول قماربازی بودم که پروین با من تماس گرفت و گفت برای آن شب با مقتول قرار گذاشته است. از منزل خواهرم بیرون آمدم و به سمت عباس‌آباد حرکت کردم. در بین راه از پروین پرسیدم: «آیا سلیمان رسیده؟» که گفت: «نه»؛ رفتم خانه و موتورِ دامادمان را برداشتم.
سر کوچه محل سکونت پروین منتظر ماندم تا اینکه مقتول با پراید سفیدرنگی آمد و زیر پل عابر پیاده پارک کرد. با موتورسیکلت به او نزدیک شدم و کنارش ایستادم و همین‌که خواست از ماشین پیاده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم. پس از ارتکاب جنایت به‌سمت جاده نظامی حرکت کردم. موتور را سر جای خودش در منزل پدری‌ام گذاشتم و با ماشین خودم به منزلم در قرچک ورامین برگشتم».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این داستان از بی حیایی یک زن اینقدر خوشانده ااست که با عنوان های مختلف چاپ میشه شوهر که داشته حکم سنگسار حقش است .کسی که همزمان با دونفر تویی یک رابطه میاید .یک فاحشه بیش نیست تازه اگر نفرات دیگه جز لیست امده نشه بعد از بررسی خط تلفن اون

    • بدون نام

      دوتاش اعدام کنید فقط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر زنهای این جوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج