۶۱۸۰۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

در این مقاله کوتاه به معرفی و بررسی عملکرد پنج کاپیتانی می پردازیم که احتمالا برای فصل آینده روی نیمکت ذخیره های تیمشان خواهد نشست.

متافوتبال: در این مقاله کوتاه به معرفی و بررسی عملکرد پنج کاپیتانی می پردازیم که احتمالا برای فصل آینده روی نیمکت ذخیره های تیمشان خواهد نشست.

۵- گری کیهیل (چلسی)

گری کیهیل از زمان پیوستن به چلسی از بولتون واندراس؛ تاکنون دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. اما با وجود این که کیهیل همه افتخارات ممکن را با آبی های لندن به دست آورده, اما واقعا آن طور که شایسته بوده از او تمجید نشده است.


پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

از زمان پیوستن کونته به چلسی، کیهیل بیشتر در دفاع سه نفره حضور داشته است. سرعت کم او؛ جای گیری های نامناسب و عدم حضور در جناحین در زمان های ضروری در این فصل به خوبی دیده شد و این نقص ها در جریان شکست چلسی از منچستر یونایتد (در فصلی که آبی های لندن قهرمان لیگ برتر شدند) بیشتر از هر وقتی ظاهر شدند.

در حالی که آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن در جناحین قرار خواهند گرفت, حساسیت و رقابت نزدیک بین تیم ها در فصل آینده، گری کهیل را بر روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشاند. در حالی که مصاحبه های صادقانه کیهیل بعد از پایان مسابقات مورد ستایش قرار می گیرد، عملکرد ضعیف و آمادگی پایین او حتما مورد اعتراض هواداران چلسی خواهد بود.

4- جرمی تولالان (بوردو)

جرمی تولالان یک بازیکن فوق العاده بوده است. یک بازیکن قابل اعتماد و با تجربه که به هر باشگاهی رفته؛ موفق بوده است. در حالی که پست تولالان و نقش جدید او به عنوان مدافع وسط، فقط شانس های بوردو را برای حضور در مسابقات باشگاهی اروپایی کاهش داده.


پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

جرمی تولالان ذاتا فوتبالیست سریعی نیست و با گذشت زمان؛ سرعت او کمتر هم شده و این موضوع گاهی در زمان نبودن پوشش مناسب؛ تولالان را تنها در مقابل بازیکنان و مهاجمان حریف قرار داده است. همین مسئله در مقاطعی از فصل جاری برای بوردو هزینه هایی داشته و البته این که تولالان از ترکیب تیمش خارج نشده به دلیل نبودن جانشین مناسب برای این بازیکن بوده است.

با آمدن ماه ژانویه، جاکلین گوروِنِک حتما نقطه ضعف اصلی بوردو را خواهد پوشاند و این حتما با نیمکت نشینی تولالان همراه خواهد بود.

۳- وداد ایپسویچ

مرد جادویی فوتبال آلمان که برای هر باشگاهی در بوندسلیگا بازی کرده؛ گل های زیادی زده است.

چه در هوفنهایم، چه اشتوتکارت و چه هرتابرلین، مرد بوسنیایی عالی عمل کرده است.

در طول فصل قبل به نظر می رسید؛ قدرت گلزنی ایپسویچ به تدریج در حال ضعیف شدن است و در فصل جاری بدون زدن حتی یک گل؛ ممکن است ایپسویچ مجبور به ترک باشگاهش شود.


پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

باشگاه بوردو در ماه تابستان, دیوید زلکه را از آر پی لاپیزیگ به خدمت گرفت و با وجود مصدومیت فعلی ایپسویچ, به نظر می رسد زلکه به زودی وارد ترکیب یازده نفره بوردو شود.

به این ها علاقه شدید و انگیزه بالای ایپسویچ را اضافه کنید؛ انگیزه ای که باعث شد این بازیکن در جریان دیدار با ماینتس کارت قرمز بگیرد که نشان می دهد نگرانی ها در مورد آینده این بازیکن در بوردو بی معنی نیست. البته ایپسویچ هنوز گزینه ای برای ترکیب اصلی تیمش است، اما نمی تواند حضورش را در ترکیب اصلی تضمین شده بداند.

2- مارک نوبل

برای خیلی ها، مارک نوبل آقای وستهام است! بازیکنی که هیچ وقت علاقه وصف ناپذیرش را به باشگاه انگلیسی پنهان نکرده است. بازیکنی که به معنی واقعی کلمه به خاطر باشگاهش از همه چیز خواهد گذشت. مارک نوبل گاهی کنترل تیمش را به دست گرفته و هم تیمی هایش را به بازی رو به جلو تشویق می کند.


پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

در طول فصل جاری، به نظر می رسد تاثیر مثبت مارک نوبل در ترکیب وستهام کاهش یافته است.

البته هیچ شکی درباره عشق هواداران وستهام به نوبل وجود ندارد، اما با وجود عملکرد بسیار ضعیف وستهام در طول فصل جاری؛ نیرو و اراده نوبل مسلما برای تیمش موثر نخواهد بود و تنها نقاط ضعف اوست که در دیدارهای بزرگ به خوبی نمایان می شود.

اگر نوبل می خواهد که جایگاهش را در وستهام تقویت کند، باید امیدوار باشد که باشگاه انگلیسی یک هافبک دفاعی را در کنار او قرار دهد.

موضوع دیگر این که؛ اگر وستهام بخواهد خط حمله خود را تقویت کند و به دنبال یک مهاجم خلاق تر باشد, احتمالا به زودی باید شاهد حضور مارک نوبل بر روی نیمکت باشیم.

۱- گابی(اتلتیکو مادرید)

چه بازیکن تنومند و پر انرژی برای اتلتیکو مادرید بود. او از قابلیت و استحکام لازم برای قرار گرفتن در ترکیب تیمی مثل اتلتیکو مادرید برخوردار است ، هر چند اخیرا در موفقیت های اخیر اتلتیکو مادرید روی نیمکت حضور داشته است.

پنج کاپیتانی که باید روی نیمکت بنشینند

یک ضرب المثل قدیمی می گوید که زمان برای هیچ کس نمی ایستد و در حالی که سایر بازیکنان اتلتیکو مادرید در حال پیشرفت بوده و به سرعت از کنار او می گذرند, ظاهرا گابی در حال تمام شدن است.

پاهای گابی خسته و کم رمق به نظر می رسد و این دلیل انرژی وحشتناکی است که او در مسابقات اتلتیکو مصرف می کند.

توماس پارِتی حتما به اتلتیکو خواهد پیوست, اما این موضوع باعث نمی شود که گابی دیگر برای تیمش تلاش نکند و نجنگد. گابی با یک استراحت کافی؛ می تواند به خوبی ریکاوری کرده و برای مدت زیادی در ترکیب تیم مادریدی بدرخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج