۶۱۸۳۶۴
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود جدی مجلس به بحث آسیب های اجتماعی

برخی از نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران به همراه رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و محسنی شهردار منطقه۱۲ ارتقاء سطح خدمات ارایه شده به آسیب دیدگان اجتماعی را رصد کردند.

خبرگزاری مهر: برخی از نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران به همراه رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و محسنی شهردار منطقه۱۲ ارتقاء سطح خدمات ارایه شده به آسیب دیدگان اجتماعی را رصد کردند.

محمدرضا عارف نماینده مردم در خانه ملت در بازدید خود از محله هرندی گفت: حوزه آسیب های اجتماعی در شهر تهران نیازمند یک همت همگانی است و شهرداری در این خصوص عملکرد قابل تحسینی داشته است.

عارف گفت: مجلس شورای اسلامی و ما به نمایندگی از خانه ملت و مردم، مصمم هستیم همکاری و همدلی بین بخشی را با محوریت رفع موانع قانونی به عهده بگیریم و با نوع خدماتی که دستگاه های مجری داشته اند امیدواریم ما نیز بتوانیم کمک خوبی در این خصوص داشته باشیم.

حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران پس از شرح فعالیت های جدید شهرداری تهران در حوزه آسیب های اجتماعی اظهار داشت: مدیریت شهری با خط مشی مدارا و عقلانیت در حوزه آسیب های اجتماعی وارد شده و تاثیرگذاری هدفمند را در این حوزه خواستاراست.

وی اظهار امیدواری کرد دستگاه های مختلف در برخورد با آسیب های اجتماعی همکاری نزدیکی را داشته باشند و مجموعه شهرداری نیز با تمام توان همکاری لازم را خواهد داشت.

رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نخستین بازدیدی که پیرو دستور شهردار تهران دکتر محمدعلی نجفی در خصوص همدلی و نزدیکی بیشتر دستگاه های مختلف اجرایی و قانون گذار صورت گرفته بود، از آمادگی با تمام ظرفیت شهرداری تهران در خصوص همکاری با تمام دستگاه های مسئول اذعان داشت: سازمان خدمات اجتماعی با نظر مساعد و مثبت اعضای شورا و شهردار تهران تمام فعالیت و توان خود را با قدرت و عزم جدی تری در خصوص زیرساخت، جذب و دانش مددکاری در اختیار خواهد گذاشت.

پیمان حسین محسنی شهردار منطقه ۱۲ گفت: بدون داشتن مدل بین بخشی نمی‌توان برای برون رفت آسیب ها اقدامات عملی انجام داد و سازمان خدمات اجتماعی بواقع ضمن بررسی مشکلات این منطقه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

نمایندگان مردم در مجلس به همراه اعضای شورای شهر و نمایندگان شهردار تهران به دور از هیاهوهای خبری در ارتباطی صمیمانه با مددکاران و مددجویان جذب شده ، شاهد ارتقا سطح خدمات ارائه شده شهرداری بودند و از این نوع عملکرد اعلام رضایت داشتند.

لازم به ذکر است فعالیت شبانه روزی و نظام مند در حوزه جذب، ساماندهی، اسکان و مددکاری در حوزه ی آسیب های اجتماعی مرتبط با مردان، زنان و کودکان در معرض آسیب به طریقی بود که تحسین نمایندگان حاضر در بازدید را بر انگیخت .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت شدیم

    • مش قاسم

      مگه قبلا شوخی بوده که حالا جدی شده. .؟

    • بابک

      یکی بهشون بگه خیلی جدی نگیرن وقت هست

    • بدون نام

      فعلا برا خودتون خوش باشید مردمو چکار؟ان شااله وقت انتخابات هم معلوم میشه.

    • شهروندایران

      بهتره جلوی اون آدمای خاصی که بیت المال را کشیدن بالا ی آبم روش خوردن بگیرید اون پولا را برگردونید به ملت اونوقت ببینید هیچ آسیب اجتماعی نمایان نمیشه این همه دزدی تجاوز قتل بدبختی فلاکت فقط فقط از بی پولی هست از دولتمردان انتظار میره فکری به حال این پول های خورده شده و دزدیده شده بکنه اونا را بگیره بریزه به حساب مردم ببینند اونوقت این همه آمار بد اجتماعی میاد پایین یا نه. نه اینکه شب و روز فکرش این باشه یارانه ها که آب باریکه شصت درصد جامعه هست رو قطع کنه .واقعا دیگه صبر مردم لبریز شده

    • بدون نام

      همون ورود آقای مطهری به موضوع ساپورت کافی بود

    • بدون نام

      شعار بدید،خیلی بامزه ست،مگه نه برترینها

    • بدون نام

      تازه حالا یادتون افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج