۶۱۸۴۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افزایش ظرفیت پارکینگ های شلمچه و چذابه

استاندار خوزستان با اعلام این‌که آمادگی ما برای برگزاری اربعین از سال گذشته حفظ شده و افزایش یافته است، گفت: خوشبختانه توانستیم در مرز شلمچه و چذابه تعداد پارکینگ‌ها را افزایش دهیم و مسیرهای منتهی به چذابه را ۴ بانده کنیم.

خبرگزاری فارس: غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، از سال گذشته جلسات اربعین را به صورت مستمر برگزار کردیم و در چند ماه گذشته هم این جلسات به صورت مفصل‌تر و جامع‌تر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آمادگی ما برای برگزاری اربعین از سال گذشته حفظ شده و افزایش یافته است، افزود: خوشبختانه توانستیم در مرز شلمچه و چذابه تعداد پارکینگ‌ها را افزایش دهیم و مسیرهای منتهی به چذابه را ۴ بانده کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به فراهم‌سازی زیرساخت‌های مراسم اربعین گفت: در سال گذشته آبرسانی از طریق تانکر انجام می‌شد اما امسال به صورت کامل و دائم طرح آبرسانی جدیدی برای زائران برقرار می‌شود و با آ‌مادگی‌ که در استان خوزستان وجود دارد جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

شریعتی درباره تمهیدات کنترل افرادی که کنار گیت‌ها چادر می‌زنند، افزود: چنین چیزی در پایانه مرزی خوزستان وجود نداشته است اما در سال گذشته این مشکل در مرز مهران داده شد که این افراد نهایتا به مرز چذابه و شلمچه مراجعه کردند و افرادی که روادید داشتند به کربلا مشرف شدند، افراد دیگری که فاقد ویزا بودند هم به کشور بازگشتند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم را برای تردد زائران از پایانه‌های مرزی اندیشیده‌ایم اما اجازه نمی‌دهیم کسانی که در پایانه‌های مرزی حضور خواهند یافت غیرقانونی از کشور خارج شوند زیرا این کار خلاف قانون است و ما سال گذشته هم این اجازه را به کسی ندادیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج