جاباما
۶۱۸۴۴۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح درباره مرگ یک دانشجو در استخر دانشگاه

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مرگ دانشجوی ۱۹ ساله در استخر شنا در ساری توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مرگ دانشجوی ۱۹ ساله در استخر شنا در ساری توضیحاتی ارائه داد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده است: "با توجه به نگاه ویژه وزارت بهداشت به امور فوق برنامه دانشجویان با هدف پرکردن بخشی از اوقات فراغت و همچنین دور شدن از ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ و ارتقای سلامتی دانشجویان، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت، مطابق روال سال‌های گذشته با توجه به علاقه‌مندی و استقبال دانشجویان و پیگیری شورای صنفی، برنامه تفریحی شنا را از هفته چهارم مهرماه برای دانشجویان پسر و دختر این دانشگاه فراهم کرد.

از این رو دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دلیل نداشتن استخر اختصاصی جهت فراهم کردن اجرای این برنامه با مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ساری ضمن در نظر گرفتن همه شرایط ممکن در قرارداد از قبیل تامین ناجی و ایمنی و سرویس‌دهی، برای یک سانس به صورت اختصاصی عقد قرارداد کرد تا برای هر جلسه تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان بتوانند از امکانات این مجموعه دانشگاهی استفاده کنند.

با توجه به ثبت نام بعمل آمده از دانشجویان و پیگیری شورای صنفی معاونت دانشجویی فرهنگی طبق روال کاری با هماهنگی و اعلام آمادگی عوامل استخر دانشگاه آزاد اسلامی ساری، تعداد ۳۴ نفر از دانشجویان از جمله مرحوم قربانزاده، دانشجوی جدیدالورود دانشگاه در رشته هوشبری در روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه راس ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه وارد این استخر شدند که پس از حدود ۲۰ دقیقه از زمان برنامه شنا علیرغم حضور ناجیان استخر این ضایعه دلخراش رخ داده و جامعه دانشگاهی را در سوگ فرو برد.

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن ابراز تأسف و تاثر فراوان، این مصیبت بزرگ را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی و دانشجویی تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند منان رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارد".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این کجاش توضیح بود.سرکاریم

    • بدون نام

      پس چی فکر کردی براشون مهمه

    • بدون نام

      واقعا همين???? ب اين راحتى ى جوان مرد و تمام شد!!!?????

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج