۶۱۸۵۱۷
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش عراق به تعرض به کنسولگری ایران در اربیل

وزارت امور خارجه عراق، عصر شنبه با صدور بیانیه‌ای در خصوص حمله به کنسولگری ایران در شهر اربیل اعلام کرد: اقدام تعرض و تخریب از پیش طراحی شده ساختمان کنسولگری ایران در اربیل و توهین به پرچم کشور دوست و همسایه و تهدید کارمندان آن را را محکوم می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: وزارت امور خارجه عراق، عصر شنبه با صدور بیانیه‌ای در خصوص حمله به کنسولگری ایران در شهر اربیل اعلام کرد: اقدام تعرض و تخریب از پیش طراحی شده ساختمان کنسولگری ایران در اربیل و توهین به پرچم کشور دوست و همسایه و تهدید کارمندان آن را را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه که در سایت وزارت امور خارجه عراق منتشر شده، آمده است: وزارت خارجه عراق همزمان با اعلام تنفر از این اقدام، مسئولیت حفظ امنیت و جان کارمندان مراکز دیپلماتیک در اقلیم کردستان را کاملا متوجه مسئولان دولت اقلیم می‌داند.

به گزارش شبکه خبری العالم از بغداد، فعالان شبکه‌های اجتماعی در کردستان عراق، یک ویدئوی ۴۵ ثانیه‌ای منتشر کرده‌اند که در آن دیده می‌شود شماری از افراد، متعرض کنسولگری ایران شده‌اند و پرچم کنسولگری ایران در اربیل را پایین می‌کشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید عبدالله طاهری

      اصلا نبایستی عبارت حکومت کردستان بکار برده شود ثمره این اوضاع مهیا شدن یک راه نفوذ و ایجاد بحران آمریکا و اسراییل است،عبادی بایستی با قدرت تمام وارد عمل شود و تمامیت ارضی را جامه عمل پوشاند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا... حکومت کردستان چه صیغه ای است ... حکومت عراق ... ملت ها حکومت عراق رو میشناسن ب غیر از اسراعیل و تعدادی از متحدانش که ویرانگر خاورمیانه هستن

    • بدون نام

      خوب کاری کردن با این لانه شیطان در اربیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی نمک نشناس اسراییلی هستی

    • نادر

      واقعا که:
      کردهای جدای طلب عراق باید خیلی نمک بکور باشند که خدمات ایران از دوران ملا مصطفی بارزانی تا دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن را ندیده وبه تحریک اسرائیل غاصب و چند کشور خاص به کنسولگری ایران حمله کرده و با توجه به اعلام بیطرفی ایران به پرچم کشورمان جسارت نمایند

    • سید عبدالله طاهری

      متاسفانه آخر و عاقبت صدام مایه عبرت برای کسی که لاجرم عراقی است نشد،به کدام امید پرچم یک ملت بزرگ را از جا بدر میکند ؟ واقعا هر بزرگی است که نه هیکل صدام را دارد و نه امکانات او را،ایا خریت بارزانی مادر زادی است،یا ناشی آ، طمع تبعی او؟

    • سید عبدالله طاهری

      متاسفانه آخر و عاقبت صدام مایه عبرت برای کسی که لاجرم عراقی است نشد،به کدام امید پرچم یک ملت بزرگ را از جا بدر میکند ؟ واقعا هر بزرگی است که نه هیکل صدام را دارد و نه امکانات او را،ایا خریت بارزانی مادر زادی است،یا ناشی آ، طمع تبعی او؟

    • بدون نام

      کردای عراق از کی تا حالا ادم شدن واسه ما،حقشون دست داعش بود

    • بدون نام

      واکنش ایران عزیز چی بوده اونوقت منکه از حق خودم نمیگذرم اون پرچم شرف و ناموس ماست

    • محمد

      همینه دیگه به هر کسی کشور ما کمک میکنه از از ظلم فقر بیچارگی رهایی پیدا کنه همین میشه چون قالب این کشور ها بعد از گذشتن خرشان از پل شروع به ....... پرانی میکنن

    • بدون نام

      افغانی اهم پرچم ایران آتیش زدن چرانمی فریتین کشورشون

    • سید عبدالله طاهری

      بارزانی آدم بی ارزش و بی وجه ای است که زور و قدرتش در حد همین کار های مذبوحانه است،واما مطلب مهمی که باید همه جهان دریافته باشد این است که کسی نباید با طناب پوسیده ترامپ ته چاه برود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج