۶۱۸۶۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نزهتی: آرزویم آقای گلی لیگ برتر است

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: این فصل به دنبال کسب رتبه آقای گلی هستم و برای آن تلاش می‌کنم اما واقعیت این است که در تیمی مثل سپیدرود آقای گل شدن سخت است.

خبرگزاری مهر: محمد نزهتی در خصوص پیروزی تیم سپیدرود برابر پدیده اظهار داشت: بازی سختی را بردیم. پدیده چند تیم بزرگ را برده بود و خودش از تیم‌های بالای جدولی است و این پیروزی برای ما خیلی ارزش داشت. روند رو به رشد ما از هفته قبل شکل بهتری به خود گرفت و وقتی توانستیم با گلی دیرهنگام مقابل سایپا از شکست نجات پیدا کنیم، نشان دادیم می‌توانیم در لیگ برتر دست به کارهای بزرگتر هم بزنیم. ما با همین نتایج از منطقه خطر در جدول دور شدیم و باید تلاش کنیم تا این موقعیت را از دست ندهیم.

مهاجم سپیدرود با اشاره به حضور هواداران این تیم در بازی مقابل پدیده بیان داشت: هواداران سپیدرود بهترین هواداران هستند و نقش آنها در موفقیت ما مقابل پدیده کاملا آشکار بود. آنها به ما در بازی‌های خانگی انگیزه زیادی می‌دهند و حتی در خیلی از بازی‌های خارج از خانه یار و یاور ما هستند.

وی افزود: دو بازی سخت مقابل سایپا و پدیده پشت سر گذاشتیم و یک بازی سخت تر مقابل پارس جنوبی در جم پیش رو داریم. گرچه سپیدرود و پارس جنوبی هر دو از لیگ یک به لیگ برتر راه یافته‌اند، اما شرایط دو تیم در لیگ برتر به طور کلی با هم متفاوت است. آنها از یک حامی مالی بسیار قوی بهره می‌برند اما تیم ما از نظر مالی در شرایط خوبی نیست. هنوز برخی از بازیکنان ما پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند.

نزهتی که با زدن ۴ گل و گرفتن سه پنالتی برای تیم سپیدرود موثرترین بازیکن این تیم بوده گفت: یکی از بزرگترین آرزوهای فوتبالی‌ام که تاکنون به آن نرسیدم آقای گل شدن در لیگ برتر است. این را پنهان نمی‌کنم که در این فصل به دنبال کسب رتبه آقای گلی هستم و برای آن تلاش می کنم. اما واقعیت این است که در تیمی مثل سپیدرود آقای گل شدن سخت است. چون در تیم ما موقعیت‌های گل به اندازه تیم‌های بزرگ ایجاد نمی‌شود. به خصوص که به دلیل پستی که در آن بازی می‌کنم از دروازه حریف دور هستم و کمتر در موقعیت گلزنی قرار می گیرم.

مهاجم سپیدرود گفت: مورد بعد این که من پنالتی‌های تیمم را نمی‌زنم. اگر حداقل سه پنالتی‌ که گرفته بودم را خودم می زدم، الان با ۷ گل در صدر جدول گلزنان قرار داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج