۶۱۸۷۴۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

بشار با کفش آبی در تمرین پرسپولیس

هافبک عراقی سرخپوشان تهرانی برای حضور در تمرینات این تیم، کفش آّبی رنگ به پا کرد.

خبرورزشی: در یکی از جلسات تمرینی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس، بشار رسن با کفش های آبی رنگ راهی زمین چمن شد و به تمرین با سایر بازیکنان پرداخت اما چون تمرین پشت درهای بسته انجام می شد، رسانه ها زمان و فضای کافی برای انتشار این عکس نداشتند.
به پا کردن کفش آبی در تمرینات پرسپولیس و استفاده از کفش قرمز در تمرینات استقلال چندان مرسوم نیست کما اینکه در سال های قبل اگر بازیکنی با چنین شرایطی در تمرینات تیمش شرکت می کرد، مورد غضب هواداران آن تیم قرار می گرفت اما بشار رسن از این حساسیت ها خبر ندارد و البته مقصر هم نیست زیرا کسی به او نگفته که ماجرا تا این حد حساس است.
بشار یکی از بهترین هافبک های آُسیایی است که به عنوان سهمیه خارجی به پرسپولیس پیوسته است.
بشار با کفش آبی در تمرین پرسپولیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      وا خوب دوست داشته ابس بپوشه مگه چه عیب داره مسخره ها

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      یعنی کسی که پرسپولیسی یا استقلالیه حق نداره ابی یا قرمز بپوشه

    • حمید سلیمی

      کفش جوراب چیزهایی برای نظافت اشکال نداره که آبی باشه

    • بدون نام

      خب چ عیبی داره
      شما خبرنگارها هم ی تخته تون کمه
      همش دنبال سوژه این

    • شاهین مختاری

      بوی توطئه از فدراسیون و کمیته اخلاق/ ما پشتِ هم هستیم!

      ❗️موضوع فساد سازمان یافته در فوتبال و علیه پرسپولیس و استقلال مدت هاست وجود دارد اما این بار از آقازاده‌ای سرچشمه می‌گیرد که پدرش مسئول ارشد فدراسیون فوتبال و خود از کارمندان ارشدِ اسپانسر سرخابی هاست که چند ماه پیش تمام تلاشش را برای عدم تغییر اسپانسر انجام داد و پس از عدم توفیق، کمر به نابودی این دو تیم بسته است. او که هم اکنون با سامانه فروش بلیت الکترونیکی همکاری هایی دارد، از هفته گذشته با واسطه به سرخابی ها اخطار داده بود که دست از تلاش برای برعهده گرفتن بلیت فروشی بردارند و در غیراینصورت با جریمه و محرومیت مواجه خواهند شد اما در نهایت بلیت فروشی هم به باشگاه ها واگذار شد تا دارودسته این آقازاده، دست به محرومیت دو بازیکن سرشناس پرسپولیس و استقلال بزنند.

      ❗️اما این همه‌ی داستان نیست. رد پای مدیرعامل تیم معروف شهرستانی نیز در این داستان مشاهده شده است. کسی که به اضافه خدمت زدن به بازیکنان مشهور است، هفته پیش در نامه ای محرمانه نوشت:« مردمِ شهر از محرومیت بازیکن ما بسیار ناراحت و خشمگین هستند. مستحضرید که تیمِ ما مسائل امنیتی دارد و هواداران هم منتظرِ جرقه ای هستند تا در خیابان ها تجمع اعتراضی داشته باشند و در اینصورت، مسئله سیاسی و از دست ما خارج خواهد شد. بنابراین پیشنهاد میکنیم یا بازیکن ما را عفو کنید یا حداقل پایتخت نشین ها را هم محروم کنید تا لاقل جو آرام شود» (اگر فدراسیون ادعایی خلاف این دارد لطفا نامه را منتشر کند). فدراسیون نیز به کمیته اخلاق پیغام داد که هرچه سریعتر و با هربهانه‌ای، کارشان را بکنند.

      ❗️حال تمام این ها نوشته شد تا بگوییم ما هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال از این موضوعات آگاه هستیم و به زودی واکنش سختی را نشان خواهیم داد. در ابتدا به نهادهای فوتبالی اخطار میدهیم که این داستان دخالتِ نابجا و تسویه حساب ها را تمام کنند اما در غیراینصورت ما از خیر تماشای دربی 85 خواهیم گذشت و پنج شنبه تجمع 80 هزار نفری را در مقابل ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

      ❗️ما اکثریت فوتبالِ ایران، این بار پشت هم خواهیم ایستاد. در پاسخ به تبعیض، ناعدالتی و فسادِ سازمان یافته در نهادهای فوتبالی...

    • MGZ

      والا ما که مشکلی نداریم شما مشکل دارید مثل اینکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج