جاباما
۶۱۸۷۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش تارتار به انتشار عکس انگشتان دستش

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم به عکس انتشار یافته از انگشت دستش واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار در واکنش به انتشار انگشتان دست او و ربط دادن آن به سحر و جادو اظهار داشت: واقعا مطرح کردن این مسائل خنده‌دار است. این کارها با هدف انجام می‌شود چرا که تیم ما صدرنشین است و دشمنان از حالا دست به کار شده‌اند تا از هر طریقی جلوی روند روبه جلوی تیم‌مان را بگیرند.

وی که با خونسردی خاصی در مورد این موضوع صحبت می‌کرد، افزود: خدمت شایعه‌سازان باید بگویم که تقریبا دو ماه پیش انگشت دست من لای در اتومبیلم گیر کرد و الان مدتی است که کبود شده. در عکسی که از مصاحبه روز گذشته من با خبرگزاری تسنیم منتشر شده این کبودی محرز است اما فکرش را هم نمی‌کردم یک فرد خدانشناس با انتشار این عکس با آبروی من بازی کند. هیچ وقت به این مسائل اهمیت نمی‌دهم و تمرکزم روی تیمم است اما چون برای همه محرز بود که این انگشتان دست من است واکنش نشان دادم.

تارتار خاطرنشان کرد: خدا را شکر اطرافیان و شاگردانم خیلی خوب مرا می‌شناسند و خوب می‌دانند که چقدر اعتقادی هستم و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. اجازه نمی‌دهم به این راحتی‌ها با آبرویم بازی شود و نویسنده این مطلب را به خدا واگذار کرده و ایمان دارم که خدا جواب این کار او را خواهد داد.

سرمربی پارس جنوبی گفت: فقط از خدا می‌ترسم و در عمرم با هیچ جادوگر و افراد اینچنینی ارتباط نداشته‌ام و اصلا اعتقادی به این مسائل ندارم. این توضیحات را دادم تا برای مردم روشن شود که جریان چیست و یک عده چقدر راحت به خودشان اجازه می‌دهند با آبروی یک مربی بازی کنند. اگر تیمم الان صدر جدول است به خاطر شایستگی‌هایش، تلاش بازیکنان و عملکرد خوب مجموعه پارس‌جنوبی جم است و نه این مسائل خنده‌دار و پیش پا افتاده که خریدار ندارد.
واکنش تارتار به انتشار عکس انگشتان دستش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود امیدی

      این فوتبال انقدر کثیف شده که بجای یادگیری تکنیک و تاکتیک همش دنبال این موارد میگردن و تر و خشک با هم میسوزن، الان بارسلون و ریال مدیرانشون سحر و جادو میکنن؟ پ.ن : بعید نیست

    • امیرخانی

      چرا بعضی بخاطر اینکه چهارتا خواننده ببشتر جلب بکنن دست به هر کاری میزنند تارتار با لیاقت و توانایی خودش ومجموعه باشگاه اومده بالا چرا بعضی ها حاضرند آبروی مردمو ببرن بخاطر بیشتر دیده شدن خودشون و سایتشون این کارا بخدا از خود فروشی هم بدتره دست بردارید از این خود فروشی و بیشرف بازیها چرا باید این افراد اصلا اینقدر بیخود باشند و اجازه هرکاری بهشون بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج