جاباما
۶۱۸۹۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فروپاشی کامل مثلث ویرانگر پرسپولیس

انتشار خبر محرومیت محسن مسلمان پیش از دربی آب سردی بر پیکر هواداران پرسپولیس بود که در ماه‌های گذشته با خبرهای متعدد از ناکامی ستاره‌های تیم خود شوکه شده بودند.

وبسایت نود: انتشار خبر محرومیت محسن مسلمان پیش از دربی آب سردی بر پیکر هواداران پرسپولیس بود که در ماه‌های گذشته با خبرهای متعدد از ناکامی ستاره‌های تیم خود شوکه شده بودند. مسلمان که فصل گذشته با ۷ پاس گل دومین پاسور لیگ لقب گرفت و امسال با ۵ پاس گل تا اینجا در صدر جدول پاسورها قرار دارد بعد از بازی برگشت با الهلال مورد غضب برانکو قرار گرفت و از فهرست بازی با نفت تهران در جام حذفی خارج شد. حالا حکم کمیته اخلاق درباره محرومیت موقت او هم به تنبیه برانکو اضافه شده تا آنها که امیدوار بودند در فاصله چند روز تا دربی برانکو نرم شود و به بازگشت او به ترکیب پرسپولیس رضایت دهد دیگر امیدی به بازی کردن او ندشته باشند.

مهدی طارمی آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران یک ماه از محرومیت چهار ماهه خود را سپری کرده و خبری از او هم در دربی ۸۵ نخواهد بود. اما فرشاد احمدزاده ضلع سوم از مثلث ATM این فصل پرسپولیس که کمتر از دو ضلع قبلی حاشیه دارد و احتمال حضور تاثیرگذار او در دربی بالا بود هم با مصدومیت طولانی مدت در بدترین مقطع از فصل ۴۰ روز از میادین دور خواهد بود.

پیش از این‌ها رامین رضاییان هم در آخرین هفته‌های فصل قبل پس از به مشکل خوردن با برانکو از ترکیب پرسپولیس کنار رفته بود و با این اوصاف هر چهار بازیکن رقم زننده آخرین برد پرسپولیس با نتیجه چهار بر دو در دربی برگشت لیگ پانزدهم با چهار گل و دو پاس گل در دربی بعد به فاصله یک سال و نیم در ترکیب پرسپولیس غایب خواهند بود.

دو گل دیگر پرسپولیس در آن بازی معروف هم روی ریباند عکس العمل‌های ناقص رحمتی به دست آمد که او هم بعید نیست در باز پیش رو نیمکت نشین باشد و جایش را به سیدحسین حسینی بدهد. اتفاقی که کمتر کسی پیش بینی آن را می‌کرد و سه دربی بعد، خبری از گلزنان و پاسورهای چهار گل پرسپولیس در دربی ۸۲ نخواهد بود. تنها امید باقی مانده پرسپولیسی‌ها احمد نوراللهی است که یکی از گلها روی ریباند شوت او به دست آمد و او هم وضعیت پایان خدمتش هنوز روشن نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه پست چرتی. کلی بازیکن دارن در همون حد و اندازه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج