۶۱۹۰۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بررسی حمله به کنسولگری ایران در اربیل

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشریح آخرین تحولات میدانی اقلیم کردستان عراق و بررسی حمله به کنسولگری ایران در اربیل در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری فارس: سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با محوریت بررسی وضعیت اقلیم کردستان و مسائل پیش آمده تشکیل شد؛ از این رو در ابتدا دانایی‌فر آخرین تحولات صحنه میدانی در اقلیم کردستان عراق را تشریح کرد و تبعات آن را برشمرد.

وی افزود: دانایی‌فر یادآور شد که دولت مرکزی عراق اقدامات عملیاتی را در اقلیم آغاز کرد که تسلط بر کرکوک از جمله دستاوردهای آن بود، همچنین مراکز نفتی و حکومتی کرکوک را تحت نظارت درآوردند و پرچم عراق را بر فراز آن مؤسسات برافراشتند.

نقوی یادآور شد: دانایی‌فر همچنین گفت که دولت مرکزی عراق به پیشروی ادامه دادند و در اربیل و سلیمانیه نیز مستقر شدند لذا خطوط نفتی منطقه تحت کنترل آنان قرار گرفت.

وی تأکید کرد: در این جلسه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در اربیل هم مطرح و اقدامات لازم انجام گرفته از سوی مسئولین اقلیم نیز تشریح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر دو طرح اعاده از شورای نگهبان نیز در جلسه امروز مطرح شد؛ طرح «عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی» با حضور اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان بررسی و با اصلاحاتی تصویب شد تا ایراد شورای نگهبان رفع شود، اما در مورد طرح «تقویت بسیج مستضعفین»، کمیسیون بر مصوبه قبلی خود باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج