جاباما
۶۱۹۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نیمکت رویایی پرسپولیس، معمولی شد

پرسپولیس برخلاف فصل گذشته از نیمکت قدرتمندتری برخوردار است اما غیبت ۳ بازیکن این تیم، آنها را همچنان در شرایط نابرابری قرار خواهد داد.

ورزش سه: در فاصله چند روز مانده به دربی هشتاد و پنجم برانکو ایوانکوویچ موفق شد به همراه شاگردانش از سد نفت تهران عبور کند و با پیروزی و روحیه خوب برای این جدال آماده شود.

با این حال غیبت ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان که به دلیل محرومیت و مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند، شرایط سختی را در دربی برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد. مهدی طارمی دوران محرومیت چهارماهه از سوی فیفا را پشت سر می‌گذارد و محسن مسلمان نیز به تازگی با محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شده است. فرشاد احمدزاده نیز دیگر ستاره این تیم محسوب می‌شود که به تازگی با توجه به مصدومیت عمل جراحی را پشت سر گذاشته و قادر به همراهی این تیم در دربی نخواهد بود.

با این حال نیمکت پرسپولیس را احتمالا در دیدار برابر استقلال در دربی بوژیدار رادوشوویچ، سیامک نعمتی، صادق محرمی، شایان مصلح و احسان علوان زاده تشکیل خواهند داد.

نفراتی مثل سیامک نعمتی، بشار رسن و صادق محرمی مسلما نفرات تاثیرگذار روی نیمکت این تیم محسوب می‌شوند؛ درنتیجه پرسپولیسی که نسبت به فصل گذشته تنها توانست علی علیپور را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد، شرایط بهتری را پیش روی خود خواهد دید.

در بین بازیکنان جانشین سه بازیکن محروم پرسپولیس نیز بشار رسن جانشین محسن مسلمان خواهد شد که در حال حاضر از نظر کیفی شرایط حداقل برابر با هافبک شماره ۷۷ داراست و گادوین منشا نیز این روزها به عنوان یکی از مهاجمان تاثیرگذار این تیم توانسته اعتمادها را در غیاب مهدی طارمی به خود جلب کند. در شرایطی که احمد نوراللهی در دیدارهای داخلی قادر به همراهی این تیم نیست، برانکو ایوانکوویچ توانسته با زوج کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه بخش عمده‌ای از نیازهای خط دفاعی خود را برطرف کند و بعید است از این حیث به مشکل بربخورد.

شایان مصلح نیز که در ابتدای فصل در گیر و دار انتخاب پرسپولیس و استقلال بود و با مدیران آبی‌پوش به مشکل خورد، اکنون از انگیزه زیادی برخوردار است و به عنوان بازیکن تعویضی می‌تواند شرایط خوبی را در ترکیب ایجاد کند. اتفاقی که علیرغم غیبت بازیکنانی مثل مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و احمد نوراللهی با حضور این نیمکت‌نشینان باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ نسبت به نیمکت فقیر تیمش اعتراضی نداشته باشد و همچنان به آینده امیدوار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین مختاری

      بوی توطئه از فدراسیون و کمیته اخلاق/ ما پشتِ هم هستیم!

      ❗️موضوع فساد سازمان یافته در فوتبال و علیه پرسپولیس و استقلال مدت هاست وجود دارد اما این بار از آقازاده‌ای سرچشمه می‌گیرد که پدرش مسئول ارشد فدراسیون فوتبال و خود از کارمندان ارشدِ اسپانسر سرخابی هاست که چند ماه پیش تمام تلاشش را برای عدم تغییر اسپانسر انجام داد و پس از عدم توفیق، کمر به نابودی این دو تیم بسته است. او که هم اکنون با سامانه فروش بلیت الکترونیکی همکاری هایی دارد، از هفته گذشته با واسطه به سرخابی ها اخطار داده بود که دست از تلاش برای برعهده گرفتن بلیت فروشی بردارند و در غیراینصورت با جریمه و محرومیت مواجه خواهند شد اما در نهایت بلیت فروشی هم به باشگاه ها واگذار شد تا دارودسته این آقازاده، دست به محرومیت دو بازیکن سرشناس پرسپولیس و استقلال بزنند.

      ❗️اما این همه‌ی داستان نیست. رد پای مدیرعامل تیم معروف شهرستانی نیز در این داستان مشاهده شده است. کسی که به اضافه خدمت زدن به بازیکنان مشهور است، هفته پیش در نامه ای محرمانه نوشت:« مردمِ شهر از محرومیت بازیکن ما بسیار ناراحت و خشمگین هستند. مستحضرید که تیمِ ما مسائل امنیتی دارد و هواداران هم منتظرِ جرقه ای هستند تا در خیابان ها تجمع اعتراضی داشته باشند و در اینصورت، مسئله سیاسی و از دست ما خارج خواهد شد. بنابراین پیشنهاد میکنیم یا بازیکن ما را عفو کنید یا حداقل پایتخت نشین ها را هم محروم کنید تا لاقل جو آرام شود» (اگر فدراسیون ادعایی خلاف این دارد لطفا نامه را منتشر کند). فدراسیون نیز به کمیته اخلاق پیغام داد که هرچه سریعتر و با هربهانه‌ای، کارشان را بکنند.

      ❗️حال تمام این ها نوشته شد تا بگوییم ما هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال از این موضوعات آگاه هستیم و به زودی واکنش سختی را نشان خواهیم داد. در ابتدا به نهادهای فوتبالی اخطار میدهیم که این داستان دخالتِ نابجا و تسویه حساب ها را تمام کنند اما در غیراینصورت ما از خیر تماشای دربی 85 خواهیم گذشت و پنج شنبه تجمع 80 هزار نفری را در مقابل ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

      ❗️ما اکثریت فوتبالِ ایران، این بار پشت هم خواهیم ایستاد. در پاسخ به تبعیض، ناعدالتی و فسادِ سازمان یافته در نهادهای فوتبالی...

    • یوسف

      حقشه

    • آری پرژک

      همه کلک شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج