جاباما
۶۱۹۱۴۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش وزیر ارتباطات به خودکشی ۲ دختر اصفهانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار متنی در اینستاگرام به مرگ دو دختر اصفهانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار متنی در اینستاگرام به مرگ دو دختر اصفهانی واکنش نشان داد.

آذری جهرمی در این باره نوشت:

خبر خودکشی دو دختر نوجوان به دلیل پیروی از رفتارهای شیطان‌گونه در فضای مجازی برای شنوندگان ناراحت‌کننده و بهت‌آور بود. بنده نیز از شنیدن خبر متاثر شدم.

بایستی بپذیریم که در کنار منافع بسیار، آفات جدی هم در فضای مجازی وجود دارد.

به عنوان یک پدر، فرزندانم به عضویت در شبکه‌های اجتماعی تشویق نکرده‌ام و آنها نیز تاکنون عضویتی نداشته‌اند و همچنان با حضور یک بزرگتر از فضای مجازی بهره می‌گیرند.

به عنوان حاکمیت باید مروج ابزارهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از فضای مجازی و همچنین ترویج‌کننده نحوه صحیح استفاده کودکان و نوجوان از این فضا و کمک به تولید محتوا و سرویس‌های متناسب با این سنین باشیم.

این از اولین برنامه‌های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بود که به زودی اعلام خواهد شد.

اتفاق تلخ امروز اگر منجر به تغییر شیوه‌های نادرست حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نشود، متاسفانه مجددا قابل تکرار است.

ما در قبال کودکان خود در فضای حقیقی و مجازی مسئولیم. مراقبت از آنها را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهیم.
واکنش وزیر ارتباطات به خودکشی 2 دختر اصفهانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب وزیر من خودم دو یا سه سالی از جنابعالی بزرگتر هستم ولی مخالف گفتار و عملکرد شماهستم در زمینه تشویق فرزندانتان به چه فضایی در نظر داشته باشید که فرزندان شما احتیاج به فضایی از لحاظ مجازی و غیر مجازی ندارند و اینکه شما نسل دهه شصتی هستید و با سواد ولی پدران دهه چهل و پنجاه اکثرا بی سواد و یا نا آگاه از چنین فضا هایی هستند پس مقایسه شما دور از انصاف هست چون شما علاوه بر سواد دارای حقوق خوب هستید و خانواده شمادغدغه و خلا ندارند که با چنین فضایی پر کنند گذشته از این موضوع شما افکار پارلمانی در اهداف ارتباطاتی برنامه ریزی کردید شما به لحاظ سن باید حامی و اسپانسر جوانان کشورشوید نه بازدارنده انها با ورود شما طرح آلفای یک جمع شد که نسبت به الفای دوم باند کندتر داشت ولی در هزینه های بسته اینترنتی بسیار با صرفه تر از الفای دوم بودند شما طرح چتر اضطراری را جمع کردید که در ان بدون شارژ امکان پیامک دادن و درخواست شارژ و همچنین امکان 3دقیقه مکالمه رایگان بود را حذف کردید وبه جای ان طرح 600تومان وام با هزارتا خان را گذاشتید خواهش میکنم در اهداف خود رفاه مشترک مد نظ

    • بدون نام

      شما که راست میگی ؟؟؟؟ این دو نفر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی بودند ، یعنی چی ؟ یعنی ، جدا از خانواده شما هم مقصری ، شما نباید میذاشتی این بازی وارد ایران بشه . مطمئن باشید تلفات این بازی در ایران بیشتر از کشورهای دیگه ميشه .

    • محمدرضا بختیار

      البته من در قبال انتقادات خودم از وزیر ارتباطات با توصیف دوست عزیزم که وزیر را مقصر ورود بازی رایانه ای می دونند سخت در مخالفتم و بر این عقیده ام که در راستای جهانی شدن و پیشرفت حتی به دلیل عوامل پوچ و بی پایه متاسفانه از لحاظ پهنای باند و سرعت و خدمات واشنا شدن با دهکده جهانی در ته ارنج و رتبه ای هستیم به نظرم شاید تا آخر سال افغانستان هم ویندوز طراحی کنه و ما هم فقط شدیم مصرف کننده نه برنامه ریز !!!!دوست عزیز اگر شما در مسیری قرار بگیرید که منتهی به چند راه بشه شما بر اساس صلیقه ای راه را ادامه می دهید یا صبر می کنید فردی یا ماشین عبوری رد بشه و ازش سوال کنید این مسیر هم شبیه چنین الگویی هستش ولی با این تفاوت که راه بلد خیلی کمی داره شما میدانید که استفاده از تلگرام فرصت انواع و اقسام سو استفاده را نه تنها برای خودت بلکه از طریق شما برای کانال های مشترک شما هم می توان به سادگی کرد زمینه چنین استفاده هایی اموزش و تمرین هستش نه تجربه کردن تجربه کردن در فضای مجازی ریسک هولناکی به همراه دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج