۶۱۹۳۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضائیان: پارس جنوبی با تلاش خودش به اینجا رسیده

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: اگر تا به اینجا پارس‌جنوبی موفق ظاهر شده است لطف خدا شامل حال ما بوده نه جادو و جنبل، فقط باید راجع به این موضوع خندید، دوست نداریم که راجع به این حواشی‌ها صحبت کنیم.

خبرگزاری فارس: بهرام رضائیان در خصوص آخرین وضعیت پارس جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر تا به امروز تلاش کردیم امتیازهای خوبی را به دست آوردیم و خوشحالم که در این جایگاه حضور داریم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا بتوانیم کار بزرگی را در لیگ برتر انجام دهیم، اما برای ما اولویت حفظ این تیم در لیگ برتر است و اینکه در لیگ نماینده خوبی برای منطقه جنوب ایران باشیم.

رضائیان در ادامه در خصوص حواشی چند روز گذشته مبنی بر اینکه تارتار با جادو و جنبل به پیروزی می‌رسد نیز اظهار داشت: واقعیت این است که موضوعی که مطرح شده است واقعاً خنده‌دار است. آقای تارتار به شخصه یک فردی است که اعتقادات خاص خودش را دارد. این مطلب را پریروز در یکی از روزنامه‌های ورزشی خواندم. قرار است از ما عذرخواهی بکنند بابت این مطلب، مطمئن باشید که اصلاً چنین بحثی در پارس جنوبی وجود ندارد ما واقعا با تلاش خودمان به اینجا رسیدیم. زمانی که در لیگ یک بودیم و قهرمان شدیم با همت بچه‌ها و آقای تارتار بود. نمی‌دانم که این موضوع از کجا خط گرفته شده به هر حال برای تیمی که در حال پیشرفت است و به موفقیت دست یافته حواشی وجود دارد. اگر تا به اینجا پارس‌جنوبی موفق ظاهر شده است لطف خدا شامل حال ما بوده نه جادو و جنبل. فقط باید راجع به این موضوع خندید، دوست نداریم که راجع به این حواشی‌ها صحبت کنیم.

وی در ادامه در خصوص برد سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان نیز اظهار داشت: ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، فوتبال آن روی خوب خودش را به ما نشان داد و توانستیم در بازی با ذوب‌آهن با تلاش خوب بچه‌ها و کادر فنی تیم به پیروزی برسیم. اعتقاد دارم ذوب‌آهن تیم بزرگی است و می‌دانم در ادامه روند خوبی را طی خواهد کرد مطمئن باشید این برد با لطف خدا و تلاش بچه های تیم بوده است و با جادو به برد نرسیدیم.تارتار دستش کبود شده و عکس آن موجود است و اگر لازم باشد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا متوجه شوند که کبودی انگشت تارتار ربطی به جادو و جنبل ندارد.

رضاییان در پایان در خصوص مذاکرات باشگاه فجر سپاسی شیراز در خصوص میزبانی تیم فجر در زمین پارس‌جنوبی جم نیز اظهار داشت: آقای فلاح مدیرعامل فجر سپاسی شیراز با من تلفنی صحبت کردند و بعد از آن تا به امروز خبری نشده است .ما هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم اما نیاز دارد که گفت‌وگو کنیم، به هر حال مسئولین فارس باید کمکی انجام دهند تا نمایندگان شیراز بتوانند خوب کار کنند، آن طور که من اطلاع دارم شرایط زمین فجر سپاسی شیراز و همچنین تیم‌های شیرازی مناسب نیست. ورزشگاه استانداردی ندارند، امیدوارم مسئولین شیراز به فکر باشند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود در حال حاضر بعد از تماس آقای فلاح و صحبت کردن راجع به این موضوع هیچ خبری نشده است و اگر قرار باشد کمکی انجام بدهیم، مطمئن باشید کوتاهی نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج