۶۱۹۳۵۵
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

خوزستان، سومین استان بیکار کشور

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴.۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است.

خبرگزاری ایسنا: معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴.۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است.

رضا میرانی اظهار کرد: آنچه مبنای کار اداره کل تعاون در بحث آمار اشتغال است، سرشماری عمومی نفوس و مسکن است و سایر آمارهای ارائه شده در این زمینه در حد استناد و استحکام آمارهای سرشماری نفوس و مسکن نیستند.

وی افزود: در بحث اشتغال دو مدل آمار ارائه می‌شود، یکی آمارهای سرشماری نفوس و مسکن است که هر پنج سال یکبار ارائه می‌شود و مدل دیگر نیز نرخ بیکاری است.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: این آمار به صورت فصلی ارائه می‌شود و به صورت نمونه‌گیری است و کل جامعه را در بر نمی‌گیرد و نمی‌توان به طور کامل به آن استناد کرد بلکه به عنوان یک شاخص در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، خوزستان با ۱۴.۹درصد نرخ بیکاری سومین استان کشور در زمینه بیکاری است و در این زمینه استان‌های چهار محال و بختیاری و کرمانشاه بالاتر از خوزستان، در رتبه‌های اول و دوم بیکاری کشور قرار دارند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: این آمار ارائه شده در بحث نرخ بیکاری استان خوزستان آماری فصلی است که از سوی مرکز آمار ایران برای تابستان ساال ۹۶ تنظیم و ارائه شده است.

میرانی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اشتغالزایی تحت عنوان اشتغال فراگیر از ابتدای دولت دوازدهم آغاز شد و به صورت یک طرح کلی در بحث اشتغال در حال اجراست. این طرح زیر مجموعه‌هایی از جمله کارورزی، آموزش در محل کار، آموزش مهارتی در محل واقعی کار و... دارد که در حال حاضر نیز در استان در حال اجرا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه زمانی از تهران میرفتن آبادان واسه کار

    • بدون نام

      همه ی بودجه کشور از نفت و گاز و معادن خوزستان تامین میشه حالا بماند اون عیش و نوشهایی که با پول خوزستان میشه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه باعث و بانیشو

    • بدون نام

      همه اقتصاد کشور از خوزستانه .نفت و گاز زمین کشاورزی و آب و برق .اونوقت همه جووناي اینجا بیکار باشن و با پول زمينشون تهرانيا و اصفهانيا عشق و حال کنن

    • بدون نام

      سرمایه خوزستان به تاراج میره برا تهران و جوناشون بیکار

    • بدون نام

      خوزستان به تنهایی اندازه 4تا کشور منابع داره! واقعا متاسفم....

    • خوزستان

      آخه چطور ممکن است کشوری با ثروتمندی ایران مردم فقیر و بیکار داشته باشد یه جمله معروف هست که میگه تا چند نفر فقیر نشن یک نفر ثروتمند نمیشه و این موضوع همیشه به صورت یک راز باقی خواهد ماند

    • بدون نام

      مدیران و نمایندگان استان باید خجالت بکشند با این همه منابع و ثروت در استان.

    • مهدی گرمسیری

      استان خوزستان یکی از ثروتمندترین شهرهای این کره زمین هستش بدون شک و تردید...بیکاری و مشکلات همیشگی مردم خوزستان تصویری روشن از ناکارمدی وعدم برنامه صحیح تمام مدیران و مسولان رو نشون میده....عمق بدبختی مردمه با این همه برداشت از منابع نفت و گاز و کشاورزی خوزستان امار بیکاری در این استان اینگونه باشه....وای به روزی که این منابع تموم بشه....خجالت اوره... ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج