جاباما
۶۱۹۵۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هواوی Watch ۲ Pro را به طور رسمی معرفی کرد

هواوی همزمان با عرضه رسمی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در چین از ساعت هوشمند جدید خود، Watch ۲ Pro رونمایی کرد. باتوجه به اینکه برخلاف مراسم هفته گذشته مونیخ، هیچ اطلاع رسانی قبلی در خصوص این معرفی انجام نشده بود، این مراسم باعث تعجب همه شد.

مجله سخت افزار: هواوی همزمان با عرضه رسمی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در چین از ساعت هوشمند جدید خود، Watch ۲ Pro رونمایی کرد. باتوجه به اینکه برخلاف مراسم هفته گذشته مونیخ، هیچ اطلاع رسانی قبلی در خصوص این معرفی انجام نشده بود، این مراسم باعث تعجب همه شد.
هواوی Watch 2 Pro را به طور رسمی معرفی کرد

طراحی ساعت هوشمند جدید هواوی بسیار شبیه به Huawei Watch ۲ Classic است، البته با دو تفاوت اساسی: اسمارت واچ جدید از eSIM پشتیبانی میکند و دارای یک نسخه چینی از Android Wear ۲.۰ است که هیچکدام از خدمات گوگل را در اختیار ندارد. eSIM از اتصالات ۲G/۳G/۴G پشتیبانی میکند. اتصالات بلوتوث و وایفای نیز در کنار NFC برای پرداخت های بدون نیاز به تماس لازم است، در این ساعت وجود دارد. واچ ۲ پرو از Huawei Pay، Alipay و Wechat Pay نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات کاملی از این ساعت هوشمند هنوز در دسترس نیست، اما می توان حدس زد که واچ ۲ پرو بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود، Watch ۲ Classic باشد. پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰۰ به همراه ۷۶۸ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش آمولد ۱.۲ اینچی با رزلوشن ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل، از ویژگی های این ساعت هوشمند خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای گواهینامه IP۶۸ نیز می باشد.

Watch ۲ Pro در حال حاضر به طور اختصاصی در چین به فروش خواهد رسید و به همین دلیل است که نسخه خاصی از اندروید Wear ۲.۰ بدون سرویس های گوگل برای آن تعبیه شده است. دستیار صوتی این ساعت متفاوت است و دارای سرویس های گوناگونی از Baudu (گوگل چینی) نیز می باشد.

این ساعت هوشمند با قیمت ۳۹۰ دلار در JD.com قابل خریداری است. از آنجاییکه هواوی در حال حاضر در خصوص دسترسی به این ساعت در خارج از چین هیچ اطلاعی نداده است، در شرایط فعلی استفاده از Huawei Watch ۲ Pro در خارج از چین چندان کاربردی نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج