۶۱۹۵۲۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مدل تیونینگ G۶۳ مرسدس با شتاب باورنکردنی!

حتی نگاه کردن به واگن های کلاس G مرسدس هم به بیننده یادآوری می کنند با یک ماشین غیر عادی و قدرتمند روبرو هستند. البته قدرتمند نه از لحاظ شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت؛ قدرت در نگاه ماشین های سری G مرسدس تعریف دیگری دارد.

مجله سخت افزار: حتی نگاه کردن به واگن های کلاس G مرسدس هم به بیننده یادآوری می کنند با یک ماشین غیر عادی و قدرتمند روبرو هستند. البته قدرتمند نه از لحاظ شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت؛ قدرت در نگاه ماشین های سری G مرسدس تعریف دیگری دارد.
مدل تیونینگ G63 مرسدس با شتاب باورنکردنی!
اخیرا یک کمپانی آلمانی تیونینگ خودرو با نام Posaidon نسخه ای اختصاصی از مدل G63 AMG را معرفی کرده که مرزهای اسب بخار برای یک واگن آلمانی را چندین کیلومتر جا به جا می کند.

این ماشین G63 RS 850 نام دارد و همان طور که از اسم آن هم بر می آید از پیشرانه ای با قابلیت تولید 850 اسب بخار نیرو استفاده می کند. نسخه اصلی G63 مرسدس دارای یک موتور 5.5 لیتری با دو توربوشارژ و آرایش V8 بود که 571 اسب بخار نیرو تولید می کردند. اما این قدرت در نسخه اختصاصی Posaidon ارتقا یافته و اضافه بر آن 1350 نیوتون متر نیز گشتاور تولید می شود.
مدل تیونینگ G63 مرسدس با شتاب باورنکردنی!
این ترکیبات هیجان انگیز باعث شده اند شتاب صفر تا صد ماشین غول پیکری مانند G63 به تنها 3.6 ثانیه کاهش پیدا کند که در نوع خود هیجان انگیز و البته ترسناک است. حداکثر سرعت این مدل اختصاصی نیز به 285 کیلومتر در ساعت می رسد.
مدل تیونینگ G63 مرسدس با شتاب باورنکردنی!

البته بروزرسانی ها به اینجا خلاصه نمی شوند. برای مثال ECU و بخش های داخلی سیستم فنربندی نیز بروزرسانی و تقویت شده اند و رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی جدید نیز برای این مدل مورد استفاده قرار گرفته اند. بخش های از بدنه و نمای داخلی از فیبر کربن ساخته شده و برای تودوزی نیز از چرم استفاد شده است.

کمپانی تیون کننده جزئیاتی درباره قیمت این بروزرسانی ارائه نکرده اما به نظر می رسد مدل پایه حداقل ۹۰ هزار پوند قیمت داشته باشد. به نظر می رسد چنین قیمتی تنها در نگاه آن دسته از علاقمندانی که به صورت همزمان به داشتن یک واگن غول پیکر و عضلانی و یک سوپراسپورت تمایل دارند منطقی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج