جاباما
۶۱۹۵۳۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور اعلام کرد

تهران رکوردار بیشترین تخلفات معابر درون شهری

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: رتبه بیشترین برخورد با تخلفات در معابر درون شهری به تهران بزرگ ، استان دوم خراسان رضوی و بعد از آن به استان اصفهان اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: رتبه بیشترین برخورد با تخلفات در معابر درون شهری به تهران بزرگ ، استان دوم خراسان رضوی و بعد از آن به استان اصفهان اختصاص دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اسد افزود:البته لازم است درباره کاهش برخوردها در حوزه درون شهری توضیح دهیم که ایام و مناسکی در خصوص ماه مبارک رمضان و محرم وجود داشته است همچنین همکاران پلیس پس از ایام نوروز و شروع مدارس، عمدتا به کار کنترل ترافیک مشغول بوده اند به این معنا که تاثیر قوی در عبور و مرور در اولویت اول و برخورد با تخلفات در اولویت دوم قرار داشته است به همین دلیل برخورد با تخلفات در معابر درون شهری طی این مدت کاهش داشته است.

وی ادامه داد: آمار برخورد با تخلفات در مدت ٦ ماه سال جاری و مقایسه با مدت مشابه سال قبل در خصوص برخورد با مجموع تخلفات در حوزه معابر درون شهر، نسبت به مدت مشابه قبل، ١٥ درصد کاهش برخورد وجود داشته است.

سرهنگ کرمی اسد با اشاره به آمار مشابه در حوزه برون شهری و جاده ها ، گفت: در معابر برون شهری جاده ها، در مدت ٦ ماه امسال، برخورد با تخلفات در معابر برون شهری، نزدیک به ٤ درصد افزایش پیدا کرده است این نشان می دهد همکاران پلیس راهور نسبت به برخورد با تخلفات برون شهری، عملکرد چشمگیرتری داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج