جاباما
۶۱۹۵۷۵
۵۰۹۲
۵۰۹۲
پ

گرن توریسمو اسپرت را نمی‌توان آفلاین بازی کرد

جدیدترین شماره از مجموعه‌ی «گرن توریسمو» (Gran Turismo) وارد بازار شده است و گیمرها پس از خریدن بازی، تازه متوجه شده‌اند که اساسا قرار نیست بتوانند آفلاین گرن توریسمو اسپرت (Gran Turismo Sport) را تجربه کنند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: جدیدترین شماره از مجموعه‌ی «گرن توریسمو» (Gran Turismo) وارد بازار شده است و گیمرها پس از خریدن بازی، تازه متوجه شده‌اند که اساسا قرار نیست بتوانند آفلاین گرن توریسمو اسپرت (Gran Turismo Sport) را تجربه کنند.

گرن توریسمو اسپرت را نمی‌توان آفلاین بازی کرد

کم و بیش شنیده بودیم که بازی تمرکز زیادی روی بخش‌های آنلاین خود دارد؛ طوری که استودیوی بازی‌سازی Polyphony Digital حتی یکی دو سال پیش گفته بود که گرن توریسمو اسپرت آنلاین است و نمی‌توان آن را آفلاین بازی کرد. با این حال، طولی نکشید تا این استودیو تصمیم به افزودن بخش‌های آفلاین به بازی خود بگیرد. گرن توریسمو اسپرت به این دلیل آنلاین است که با سیستم‌های «فدراسیون بین‌المللی خودرو» (International Automobile Federation) ادغام شده است. می‌توانید در گرن توریسمو اسپرت یک گواهینامه‌ی رانندگی بگیرید که از سوی FIA تایید شده است؛ یعنی می‌توانید در یک بازی، گواهینامه‌ای بگیرید و از آن برای مسابقه در دنیای واقعی استفاده کنید. بازی هم‌چنین یک تورنمنت بزرگ دارد که FIA آن را برگزار می‌کند و کاملا آنلاین است.

سونی ماه پیش گفته بود که به هنگام آفلاین بودن، فقط به قسمت‌هایی از Arcade Mode دسترسی خواهید داشت و به صورت محدود می‌توانید از بین خودروها و جاده‌ها چند انتخاب داشته باشید.
گرن توریسمو اسپرت را نمی‌توان آفلاین بازی کرد

حالا که گرن توریسمو اسپرت عرضه شده است، متوجه شده‌ایم که نمی‌توان بازی را آفلاین بازی کرد. اگر آفلاین باشید، بازی سیو نمی‌شود. یعنی اگر اتصال اینترنت شما در حین بازی قطع شود، کنسول خود را نباید خاموش کنید تا دوباره اینترنت شما بازگردد. تنها چیزی که گرن توریسمو اسپرت روی کنسول ذخیره می‌کند، مدل کنسول و تلویزیون شماست تا به هنگام اجرای بازی، تنظیمات اعمال شود.

بخش تک نفره‌ی بازی، یعنی همان مدرسه‌ی رانندگی معروف گرن توریسمو، در حالت آفلاین کار نمی‌کند. وقتی آفلاین هستید نمی‌توانید خودروهایی که آنلاک کرده‌اید را ببینید، نمی‌توانید از حالت عکاسی بازی استفاده کنید، نمی‌توانید به منوی هوم دسترسی داشته باشید که تمام بازی در آن است، نمی‌توانید عکس‌های ذخیره شده و ویدیوهای ذخیره شده را ببینید و به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم که بازی آفلاین چیزی برای ارایه ندارد.

اگر می‌خواهید گرن توریسمو جدید را بازی کنید، بد نیست این موضوع را در نظر داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج