۶۱۹۷۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رییس دادگستری تهران:

اتهامات بقایی، مالی است نه سیاسی

رییس کل دادگستری استان تهران در واکنش به اظهارات بقایی مبنی بر سیاسی بودن پرونده‌اش گفت: تمام پرونده مالی است و تصرف غیرقانونی، اختلاس، حیف میل بیت المال و اینگونه مسایل در پرونده ایشان مطرح است و هیچ اتهام سیاسی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: غلامحسین اسماعیلی درحاشیه مراسم روز کارشناس دادگستری در پاسخ به این سوال که در پرونده بابک زنجانی شاهد اختلاف نظرهای بسیاری در حوزه کارشناسی بودیم اظهار کرد: دلیل این اختلاف نظر را خود کارشناسان و صاحب نظران آن حوزه باید تبیین کنند.عدم دقت لازم و عدم شناخت از ان حوزه کارشناسی می‌تواند از جمله دلایل باشد.

رییس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا حکم دادگاه شرکای بابک زنجانی صادر شده است یا خیر؟ گفت: نپرسیده‌ام که حکم صادر شده است یا خیر ولی مطمئنم برابر مقررات قانونی یا حکم صادرشده یا صادر خواهد شد. اگر هم زمان تمام شده، حکم صادر شده ولی انتشار یا ابلاغ نشده است .

وی در رابطه با سوال خبرنگار دیگری مبنی براین که مدعی شده‌اند در رابطه با خانم نازنین زاعری پرونده جدیدی تشکیل شده و حبسش به ۱۶ سال افزایش یافته است افزود: اینکه حبس تغییر پیدا کرده است یا خیر هنوز چیزی قطعی نیست و اگر جرم جدیدی اتفاق بیفتد آن را رسیدگی می‌کنیم و برابر مقررات حکم مقتضی را صادر می‌کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: اگر کسی خواهان این است محکومیت پیدا نکند بهترین کار تسلیم قانون و اجتناب از ارتکاب جرم است.

اسماعیلی در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قایم مقام استان قدس رضوی گفت : پرونده در دادسرا در مرحله تحقیقات مقدماتی است و متهمین متعدد دارد .

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه بقایی مدعی است پرونده اش صرفاً سیاسی است آیا این موضوع صحیح است یا خیر و موضوع مالی در ان وجود دارد بیان کرد: تمام پرونده مالی است و خیلی‌ها سعی می کنند وانمود کنند تحت تعقیب گرفتن انها تحت تاثیر موضوعات سیاسی است.

اسماعیلی گفت: موضوعات این پرونده از ابتدا تا انتها ۱۰۰ در صد مالی است و اصلاً بعد سیاسی ندارد .

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: تصرف غیرقانونی، اختلاس، حیف میل بیت المال و اینگونه مسایل در پرونده ایشان مطرح است و هیچ اتهام سیاسی وجود ندارد.
اسماعیلی در پاسخ به این سوال که خاوری قرار است بعد از سال‌ها محاکمه شود آیا وکیل دارد ؟ گفت : تا امروز وکیلی از ناحیه وی معرفی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج