۶۱۹۷۱۸
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

برادرکُشی از ترس آبروی خانوادگی

ساعت یک بعدازظهر ششم مهر ماه سال جاری خبر کشف جسدی داخل یک گونی حوالی خیابان الغدیر شمالی پشت بازار آهن به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که دقایقی بعد بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف جسد حاضر شدند.

خبرگزاری تسنیم: ساعت یک بعدازظهر ششم مهر ماه سال جاری خبر کشف جسدی داخل یک گونی حوالی خیابان الغدیر شمالی پشت بازار آهن به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که دقایقی بعد بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف جسد حاضر شدند.

تیم جنایی با حضور در صحنه جرم، با جسد مرد بیست و پنج ساله افغانستانی مواجه شدند که دست و پاهای وی بسته شده بود همچنین کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند حدود سه روز از مرگ مقتول می‌گذرد.

با شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان برای تحقیقات از برادران مقتول راهی خانه وی شده و در مراحل ابتدایی تحقیقات به دو برادر مقتول مشکوک شدند.

دو برادر مقتول در همان ابتدای تحقیقات به قتل برادرشان اعتراف کردند و یکی از آنها در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مدتی قبل از قتل، متوجه شدیم برادرمان با یکی از هم‌ولایتی‌های ما که ۵۰ سال سن داشت، رابطه دارد، چند بار به برادرمان تذکر داده بودیم اما او رابطه با آن شخص را قطع نکرد و به حرفهای ما توجهی نداشت، ما نیز که می‌ترسیدم آبرویمان برود، تصمیم گرفتیم برادرمان را بکشیم.

وی ادامه داد: برادر ما از یکی از دوستانش طلب مالی داشت و همین موضوع بهترین بهانه برای کشاندن وی به محل قتل بود، ما نیز نزد دوست برادرمان رفته و از وی خواستیم با برادرمان تماس بگیرد و بگوید قصد دارد بدهی‌اش را پرداخت کند، او نیز تقاضای ما را پذیرفت و با برادرمان تماس گرفت و برای پرداخت بدهی‌ با او در انباری در بازار آهن قرار گذاشت.

وی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه برادرمان به بازار آهن آمد، ما آنجا نبودیم و پس از رفتن دوست برادرمان به آنجا رفته، دست و پای برادرمان را بستیم و با دستمال خفه‌اش کردیم، در نهایت نیز جسد او را داخل گونی گذاشته و حوالی محل قتل در آنجا رها کردیم.

با اعتراف دو برادر به برادرکُشی، بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت موقت آنها را صادر کرد و هر دو متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوفان

      اخه چه رابطه ای

    • بدون نام

      ريشه تمام جنايتهايي كه در كشور اتفاق ميفته در وجود همين افغان هاست

    • بدون نام

      چقد این افغانیها آدمای جنایتکار و کثیفین

    • سینا

      آدمهای افغانی اعدامشون کنید همه راحت بشن

    • بدون نام

      این افغانیاس چی میخوان توایران خسته شدیم بابا بفرستین برن کشورشون به ماایرانیا نمیخورن ازهیچ لحاظ به جزضررهنگفت هیچ سودی ندارن

    • نیلوفر گلی

      اووف بازم قتل واقعاااا ماداریم چیکارمیکنیم اخه به اینم میگن زندگی کردن هر روز قتل وجنایت اخه تاکی چقد مردم گا راحت ادم میکشن وای خدا به دادمون برسه والا بخدا تا دم درخونم نمیتونم برم ادم میترسه به ولا

    • هاشم مکتب دار

      خدا شاهده افغانیا ن خون دارن ن وجدان ، اینا اگه مث پاکستان ایران و اینا قدرت داشتن دنیارو بهم میریختن ، خدا دیده ک اینا چجورن ک بدبختی میده ب اینا

    • بدون نام

      نامفهومه؟؟

    • علی

      افغانی جماعت چقدر پست هست که حتی ب برادر خودشم رحم نمیکنه، واقعا باید از افغانی باید ترسیدک تو کشورمان راحت راه میرن و آدم گشتنم براشون مث آب خوردنه.

    • علی

      عامل جرم و جنایت زیاد توی ایران همین افغانهای بدرد نخور و سربار کشور مون ایران هستن هر کاری می کنن بعدش هم فرار می کنن میرن افغانستان بعد چند سال دوباره انگار نه انگار دوباره بر می گردن

    • بدون نام

      وقتی حرف از افغانها میشه ایرانی ها همه پستی های خودشون فراموش می کنن خوبه هر چند وقت یه بار از این خبر ها میاد که ایرانی ها جنایت های کثیف خودشون رو فراموش کنن
      جنایت اهورا تو دنیا نظیر نداره و باقی جنایت ها، واقعا خجالت هم خوب چیزیه خدا خیر بده به دنیای مجازی که دست متمدن ها رو میکنه ولی از رو نمیرن

    • بدون نام

      واقعا که،این خبر که مال پارساله

    • عاشق حمیدعسگری

      خدالعنتتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج