جاباما
۶۱۹۷۲۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

«واشنگتن فری بیکن» گزارش داد

ترامپ احتمالا فروش هواپیما به ایران را لغو می‌کند

پایگاه آمریکایی به نقل از چندین منبع مطلع خبر داده که احتمالا دولت دونالد ترامپ توافق شرکت بوئینگ با ایران برای فروش هواپیما را لغو می‌کند.

خبرگزاری فارس: یک رسانه آمریکایی نزدیک به کنگره آمریکا از احتمال لغو کردن توافق بوئینگ با ایران برای فروش هواپیما از سوی دولت دونالد ترامپ خبر داده است.

پایگاه آمریکایی به نقل از چندین منبع گزارش داده که «دولت ترامپ تحت فشار فزاینده کنگره آمریکا برای از بین بردن توافق تاریخی بین بوئینگ و یک شرکت هواپیمایی ایرانی(برای فروش هواپیما) است».

به گزارش واشنگتن فری بیکن، علت فشارهای کنگره آمریکا به دولت این کشور، این ادعا است که عملی شدن این قراداد فروش هواپیما، سبب تقویت ایران در «انتقال جنگجویان ستیزه‌جو» به سراسر منطقه خواهد شد.

در گزارش آمده است: «بنا بر گفته مقامات آمریکایی و افرادی مطلع در کنگره، تصمیم اخیر دولت ترامپ برای افزایش فشار اقتصادی بر ایران و کار کردن دوباره آن روی توافق هسته‌ای(برجام)، سبب تغییر تفکر درباره فروش‌های شرکت بوئینگ شده است؛ فروش‌هایی که پیش بردن آنها به مجوزهای وزارت خزانه‌داری نیاز دارند».

همین منابع به این رسانه گفتند که «دولت ترامپ در حال نظاره کردن به (قرارداد) فروش هواپیما(به ایران) با دیدی انتقادی است و اکنون در حال سوق یافتن به سمت از بین بردن این فروش‌ها است».

در گزارش واشنگتن فری بیکن آمده است: «در حالی که تصمیم نهایی(دولت ترامپ درباره فروش هواپیما توسط بوئینگ به ایران) هنوز درباره اینکه ایا آن را از بین ببرد، گرفته نشده است، مقامات ارشد(آمریکایی) منتقد این توافق بوده‌اند و آن را در جهت منافع ملی آمریکا ارزیابی نمی‌کنند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ژاپن

      باژاپن قرارداد ببندید.

    • بدون نام

      مگه قبلا شک داشتین که قرار داد فسخ بشه. مگه شعار سیاست خارجی این نیست که آمریکا بد عهده و به هیچ قردادی با ایران پایبند نیست پس چرا دیر به نتایج میرسین حالا تازه پیش بینی میکنین که احتمالا لغو بشه در صورتیکه خیلی وقته لغو شده شما هنوز خوابین .خدایا مردم از خنده برجام رو دوسال پیش آب برده آقایون رو خواب برده

    • بدون نام

      دمش گرم

    • نادر

      بدرک سیاه
      مگر کشور مان از نظر اسلحه و جنگ افزار تحریم نبود اخر ش خودمان ساختیم تا کی باید محتاج آنها باشیم تحریم ها باعث میشه جوانان ایرانی دست بکار شده و نیازهای اولیه خودمان را تولید میکنند شاید مثل آنها نتوانیم تولید کنیم ولی جوابگوی نیاز مان را میتوانیم تولید ملی داشته باشیم خواستن توانستن است نمونه اش تولید موشک های خودمان ساختیم که هیچ کشوری جرات ندارد به ایران حمله کند و مثل سگ از ایران میترسند

    • وحید

      زرنگی کنید کل پول رو بگیرید بعد هواپیماها رو ندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج