۶۱۹۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مرادی: می‌خواهم بهترین وزنه‌هایم را در آمریکا بزنم

قهرمان المپیک ریو گفت‌: امیدوارم تا مسابقات جهانی مشکل خاصی پیش نیاد چرا که می خواهم بهترین وزنه هایم را در آمریکا بزنم.

ایسنا: سهراب مرادی، وزنه بردار تیم ملی با وجود روزهای سختی که قبل از المپیک ریو داشت، اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد. مرادی پس از طلای المپیک و شکستن رکورد مجموع جهان اکنون به دنبال رسیدن به مدال جهانی است تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

مرادی در فاصله زمانی کمتر از چهل روز مانده تا آغاز مسابقات جهانی رکوردهای خوبی را در تمرینات ثبت کرده که به نظر می‌رسد با این رکوردها باید در آمریکا منتظر اتفاقات خوبی برای این وزنه‌بردار باشیم.

مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بالا رفتن سطح توقعات از او بعد از ثبت رکوردهای خوب در تمرینات، بیان‌ کرد: به‌ هر حال وقتی رکوردگیری شود، وضعیت رکوردهای من مشخص می شود. ان‌شاء‌الله در این یک ماه باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی هم همین منوال را پیش بروم و آسیب‌دیدگی‌ و یا مشکل دیگری پیش نیاد چراکه می‌خواهم بهترین وزنه‌هایم‌ را در مسابقات جهانی بزنم.

او در پاسخ به این پرسش که در بازی‌های داخل سالن آسیا تصور می‌شد رکورد دو ضرب جهان را هم بشکند و اکنون قرر است این اتفاق در قهرمانی جهان رخ دهد یا خیر، تاکید کرد: در مسابقات جهانی اول به دنبال مدال هستم، چرا که حتی کسب مدال برنز جهانی هم خیلی با ارزش است. حالا اگر مسابقه خوب پیش برود و وضعیت بدنی‌ام هم خوب باشد ان‌شاء‌الله به شکستن رکورد دوضرب جهان هم حمله می کنم.

مرادی در مورد غیبت کشورهای مدعی در مسابقات قهرمانی جهان نیز تصریح کرد: برای ما فرقی ندارد ، زیرا هر ورزشکار باید وزنه‌های مدنظر را بزند. به‌ هر حال وقتی می‌خواهیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم باید با آمادگی ۱۰۰درصد باشد.

قهرمان المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که برنامه‌اش در روز رکورد گیری چیست و قرار است وزن‌های سنگینی بزند، گفت‌: تمرینات برای رکورد گیری سبک شده است و امیدوارم روز رکوردگیری بدنم خوب باشد تا وزنه‌های خوبی بزنم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ۴۳ قهرمان ورزشی در آستانه استخدام هستند و آیا تاکنون صحبتی در این مورد با او شده است یا خیر، تاکید کرد: خیر، یک سال و نیم است از المپیک گذشته است، اما هنوز خبری نشده است. حتی ما نامه از ریاست جمهوری هم داشتیم اما چرا ما را جایی استخدام نکردند؟ نمی دانم به فکر تمرین کردن باشم یا دنبال این که استخدام قهرمانان المپیک چه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج