۶۱۹۸۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازداشت عوامل فرصت‌ طلب در تجمع مردمیِ ارومیه

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اعلام اینکه پس از وصول گزارش هایی مبنی بر تجمع اولیای دانش آموزان مدرسه ای در منطقه اسلام آباد در اعتراض به سرایدار این مدرسه که در ادامه منجر به حضور و تجمع عده ای عناصر فرصت طلب در محل شده بود، شخصا در محل تجمع حاضر شده است، گفت: به اتفاق برخی دیگر از مسئولان ضمن صحبت با والدین دانش آموزان آنان را دعوت به متفرق شدن و پیگیری قانونی موضوع کردیم که انصافا هم با آرام شدن شرایط مردم عادی که احساسات‌شان از شنیدن خبر برانگیخته شده بود متفرق شدند.

وی افزود: متاسفانه در این بین عده‌ای فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده اقدام به تحریک مردم کردند که تعدادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

حبیبی گفت: سرایدار این مدرسه نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شده است.

دادستان ارومیه گفت: حدود ساعت ده شب گذشته نیز عده‌ای اندک از فرصت طلبان دوباره به ۲ مدرسه دیگر حمله کردند و خسارت هایی به بار آورده‌اند که تعدادی از آنان نیز دستگیر و تعدادی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان ارومیه در پایان تاکید کرد: مردم خوب و شریف ارومیه آرامش و امنیت خود را به خوبی قدر می دانند و در کنار مسئولان و عوامل ایجاد نظم و امنیت اجازه فرصت طلبی را به افراد منفعت طلب و مخل نظم و آرامش نخواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      وایی به حال مملکتی که در نهاد اموزش و پرورش اون چنین اتفاقاتی رخ بده....ملت حق دارن شاکی و عصبانی بشن...در چنین سازمانی باید گل گرفت

    • بدون نام

      ملت ازاین اوضاع ناراحتن ازلی بیکارن وفقیر

    • محمود

      اینم باس میمرد و میشد اهورا که میشد حق ؟ چند نفر دیگه آینده و خانوادشون بسوزه تا قانونی برای متجاوزین جنسی در نظر گرفته بشه بدتر از اعدام . قدیما مهر بدکاری به پیشونی شخص میخورد میشد درس عبرت . شنیدم میگن دست دزد قطع میکردن . متجاوز دست که سهله بزنن از مردی ساقط بشه میشه عبرت . این همه اعدام نتیجش چیه کمتر شد جرم و جنایت؟ والا گاهی شخص از اعدام و مرگ نمیترسه از زندگی میترسه . زندگیشو جهنم کنید نه اعدام

    • محمود

      به جا اعدام درس عبرت بشن این جور متجاوزین
      دزد دستشو قطع میکردن
      متجاوز ....
      والا مبسه درس عبرت

    • بدون نام

      معترض نه فرصت طلب

    • پناهی

      مسئول تیتر زدن و تنظیم خبرها کیه برترینها؟؟؟ با احترام به ایشان عرض میکنم ،فرصت طلب از چه نظر؟بهترین کار رو گردن که اعتراض کردن،نکنه توقع دارید مردم لال باشن تا هر بلایی سر بچه هاشون بیاد؟براتون متاسفم

    • بدون نام

      این کار سرایدار منو یاد پرسپولیس و قضیه بازیکن هاش میندازه که از کاه، کوه ساختند. ما که ندیدیم چرا پیاز داغ زیاد کنیم. خدا خودش قاضی است. چرا ما کم و زیاد می کنیم؟

    • بدون نام

      برترینهاعلنا داره ازاون متجاوزدفاع میکنه ننگ برشما

    • اریا

      قراره یکی کاری کرده به همه مدارس حمله بشه اون انگل از طریق قانون باهاش رفتار میشه قرار نیست یه نفر گناهش پای بقیه نوشته بشه یا جو را متشنج کنن اونا که خرابکاری کردن باید برن زندان

    • علی

      منظور از فرصت طلب اونایی هستند که خرابکاری کردند، نه کسایی که معترض بودن
      بیخودی از تیتر و برترین ها ایراد نگیرین.

    • ناشناس

      باسلام آقاتوی یک کشور۸۰میلیونی حالا یک اتفاق نادرستی افتاده مگه قانون وجودنداره‌که‌هرکی خودش بشه قاضی حکم‌بده وخودشم اجراکنه مگه مدرسه‌هامال سرایدارن که بزنن داغون کنن به اسم شاکی شدن‌وناراحتی اونایی که‌این کارومیکنن بایدجوابگوباشن به بیت‌المال چراخسارت میزنن یکسری اصلا خبرندارن چی شده دنبال خسارت زدن‌ودزدی بیت‌المالند بخدادرست نیست قانون وجودداره بیایید بااحترام به‌قانون حرمت همه‌رونگه‌داریم به‌هم احترام بگذاریم تاوضع بدتراز این نشه ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج