۶۲۰۰۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

خودروسازان در جاده گرانی می‌تازند

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان در چند ماه اخیر در چند مرحله محصولاتشان را گران کرده‌اند اما خبری از سازمانهای نظارتی و مدافع حقوق مصرف‌کننده نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان در چند ماه اخیر در چند مرحله محصولاتشان را گران کرده‌اند اما خبری از سازمانهای نظارتی و مدافع حقوق مصرف‌کننده نیست.

امرالله امینی اظهار کرد: متاسفانه خودروسازان همچنان از انحصاری بودن بازار این محصول سوءاستفاده کرده و همچنان بر طبل گرانی می‌کوبند.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان در چند ماه اخیر در چند مرحله محصولاتشان را گران کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این شرایط شاهد سکوت سازمانهای نظارتی به ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: سازمانهای نظارتی باید به سرعت وارد عمل شده و خودروسازان را بازخواست کنند که به چه علت به صورت پی در پی قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهند.

وی افزود: افزایش قیمت باید به واسطه افزایش کیفیت، ایمنی، رفاه و آپشن خودروها اتفاق بیافتد. خودروسازان اگر اقدام جدیدی در این رابطه کرده‌اند به مردم اعلام کنند تا آنها نیز متوجه دلایل گرانی‌های اخیر شوند اگر نه قیمت‌ها را به نرخ‌های پیشین کاهش دهند.

گروه خودروسازی سایپا ابتدای هفته جاری هشت محصول خود را گران کرد.

از روز گذشته نیز شرکت کرمان موتور چهار محصول خود را گران کرده است.

ایران خودرو، پارس خودرو و زامیاد نیز در حدود دو ماه گذشته محصولات خود را گران کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ن ح

      چه ظلمی!

    • بدون نام

      ملت تا وقتی آشغال میخرن این وضعیت ادامه خواهد داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با توجه به بودجشون چاره ای جز خرید این خودرو ها ندارن

    • بدون نام

      بابا کدوم سازمان نظارت؟؟؟؟کی به کیه؟؟؟دلشون خواست و بهش هم رسیدن

      پاسخ ها

      • جوان قدیم

        بخاطر اینه که جناب وزیر به حرف ملت اعتنایی ندارند درزمانیکه باید برای مملکت در جایگاهی که دارند کار انجام دهند برای خوش امد بعضی ها شعار های آنچنانی میدهند.

    • مصطفی

      اگه یه نانوا اندازه ی 100 تومان نان را گران بفروشه .تمام شبکه ها ی ایران اونو پخش میکنند .ولی دزدی اونم تو روز روشن شرکتهای خودرو ساز را گزارش نمیکنند .این ظلم مضاعف را چه کسی باید حل کنه .

    • خودرو

      اگر این خودرو سازان ایران در هر کشوری دیگه بودن اونها رو محاکمه میکردن این خودرو سازان قاتل هستند میلیون ها ایرانی بیگناه رو به کشتن دادن جون مردم براشون ارزش نداره فقط پول رو قبول دارن و با ایجاد یک شبکه مافیایی به هیچ کس پاسخگو نیستند و با گستاخی تمام به کارشون ادامه میدن

    • بینام

      خودروسازان به بهانه تولید و اشتغال برای ایرانیان به تولید خودروهای بی کیفیت سالهاست که ادامه دادن و آن چنان قدرتمند شدن که هر قیمتی که دلشون بخواد به مردم میفروشن و واقعا جای تاسف است چرا نباید قانون اونها رو محاکمه کنه واقعا چرا،جون مردم که کم چیزی نیست میلیونها نفر از خانواده های ایرانی رو عزادار کردن تعداد کشته های سوانح رانندگی از جنگ هم بیشتره اینها قاتل هستند

    • م ب

      با واردات خودرو دست دوم از خارج مانند سال پنجاه وشش که بلزر و پژو از اروپا بصورت ترانزیت واردمیشد هم برای یک سری جوونها کاردرست میشه درضمن مثل افغانستان بنز 2005 با سه هزار دلار از کمپانی میخرید حداقل جلوی مرگ ومیر هموطنهایمان توسط خودرو وطنی گرفته میشه

    • بدون نام

      خدا از پاشون در میاره
      مطمئن باشید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج