۶۲۰۱۱۶
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

صدور گذرنامه ۷۲ ساعته شد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا تسهیلات پلیس برای اخذ پاسپورت زائران اربعین را تشریح کرد و از کاهش زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت و افزایش ساعت کار ادارات گذرنامه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا تسهیلات پلیس برای اخذ پاسپورت زائران اربعین را تشریح کرد و از کاهش زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت و افزایش ساعت کار ادارات گذرنامه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

سرهنگ مجید صمدی در تشریح برخی اقدامات پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به زائران از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه بیشتر شده و بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته، ارائه خدمات در مراکز و ادارات گذرنامه تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و زائران حسینی می‌توانند مدارک خود برای تعویض و یا اخذ گذرنامه را تا ساعت ۸ شب به این مراکز ارائه دهند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۳۹ هزار گذرنامه از سوی همکاران ما صادر می‌شود و با توجه به درخواست‌های مردمی، امکان افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی گفت: همچنین به دنبال افزایش ساعت کار مراکز و ادارات گذرنامه، زمان صدور گذرنامه به ۷۲ ساعت کاهش یافته و زائرانی که مدارک خود را به صورت کامل تحویل دفاتر پلیس +۱۰ داده‌اند پس از ۷۲ ساعت، گذرنامه خود را اخذ خواهند کرد.

صمدی در ادامه با تاکید بر لزوم دارا بودن گذرنامه معتبر و ویزا برای خروج تمام زائران اربعین حسینی افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائران حسینی،‌ مقرر شد کسانی که کارت پایان خدمت‌شان مفقود شده و یا در دست تعویض است بتوانند با ثبت درخواست خود در سازمان وظیفه عمومی، گذرنامه برای یک بار خروج از کشور را دریافت کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در پایان گفت: همچنین مقرر شد تا برای زائران اربعین حسینی که گذرنامه خود را مفقود کرده‌اند، تسهیلاتی در نظر گرفته شود که پس از ثبت اعلام مفقودی، به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام کنند.

به گفته سرهنگ صمدی، زائرانی که محل سکونتشان در شهرستان‌ها است برای اخذ گذرنامه نیازی به حضور در تهران ندارند و تمام خدمات گذرنامه‌ای در ادارات و مراکز گذرنامه ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حمیداوی

      با سلام
      چجوری 72 ساعت درصورتی که بنده مورخ 12مهرماه مدارک دخترم برای صدور گذرنامه داده ام ولی تاکنون خبری نشد حتی به پلیس+10رفتم گفتند برو اداره گذرنامه آنجا هم رفتم پرونده را همین شنبه ازم گرفت گفت برو5شنبه بیا
      نمیدانم دلیلش چیست؟؟؟
      بعدش اعلام میشه 72 ساعت واقعا جای تعجبه

    • نرگس

      کارکنان پلیس +10 خ کارگر شمالی. .....اصلا برخورد خوبی ندارند و خیلی مدعی و طلب کارهستند. حیف این دفتر در جایی است که پر از فرهیختگان
      ساعت کاریشان تا 4 نوشته اما عملا تا 3 ونیم کار می کنند و ارباب رجوع نشسته هیچی نمی گن که ساعت کاری تا3 می باشد. لطفا بررسی و تذکر فرمایید. باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج