۶۲۰۴۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقای خندان دقیقا کی از میدان فوتبال می‌رود؟

علی کفاشیان اگرچه شاید در میان عامه مردم به یک مدیر موفق لقب نگیرد اما بانی تمام اتفاقات خوب این روزهای فوتبال ایران است.

خبرآنلاین: علی کفاشیان اگرچه شاید در میان عامه مردم به یک مدیر موفق لقب نگیرد اما بانی تمام اتفاقات خوب این روزهای فوتبال ایران است. کفاشیان تقریبا در مناسبات اداری فدراسیون فوتبال دیگر خیلی به بازی گرفته نمی شود. او نایب رئیس است اما نایب رئیس تبعید شده به تشکیلات فوتسال. خودش می گوید:«روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم ، همه می دانید چه شرایطی داشت. خب هیچ وقت خیلی شلوغ نکردم و سعی کردم کارم را پیش ببرم. خوشحالم روندی که آغاز شد ، امروز به اینجا رسیده. کار روی فوتبال پایه توسعه فدراسیون فوتبال در همه عرصه های تیمداری. از بانوان تا رده های سنی ، فوتسال و فوتبال ساحلی. با همه مشکلات مالی ساختیم. سعی کردیم فدراسیونی که کمکی از جایی نمی گرفت را سر پا نگه داریم و در مسیر پیشرفت قرار دهیم.» او درست می گوید. تقریبا همه این موفقیت ها از زمانش شروع شدند اما تمام کارهای مثبتی که او انجام داده در دل خنده ها و شوخی هایش به فراموشی سپرده شده بودند.

با این وجود کسی نمی تواند سهم این مدیر را در موفقیت ها نادیده بگیرد. مدیری که همین حالا هم کرسی نایب رئیسی فوتبال آسیا را دارد. جایگاهی که اقلا تا یک سال دیگر در اختیار اوست اما برای بعدش ، به نظر می رسد خودش هم خیلی امیدی به آینده نداشته باشد. اینکه آیا فدراسیون او را معرفی می کند یکی از پرسش های اساسی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج