جاباما
۶۲۱۸۳
۱۵ نظر
۵۰۶۰
۱۵ نظر
۵۰۶۰
پ

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

در نظرسنجی برگزار شده از خوانندگان پرسیده شد که شهرهای آمریکا را بر اساس "دوست داشتنی بودن" آنها رتبه بندی کنند. نتیجه این نظرسنجی به قرار زیر است.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا





برترین ها: در نظرسنجی برگزار شده از خوانندگان پرسیده شد که شهرهای آمریکا را بر اساس "دوست داشتنی بودن" آنها رتبه بندی کنند. نتیجه این نظرسنجی به قرار زیر است.

دوست داشتنی ترین شهرها:

10. برانسون، میزوری

امتیاز: 82.8

تازه واردین به برانسون مردم آن را مردم خوبی می یابند و این شهر برای بازدیدکنندگان مقصد محبوبی محسوب می شود و شهری عالی برای تفریح خانوادگی در جنوب آمریکا است. مردم آن بسیار خونگرم هستند و در کل شهر آرام و زیبایی است. در هر گوشه ای از آن تفریح و سرگرمی وجود دارد.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۹. تلوراید، کلرادو (رتبه مشترک)

امتیاز: ۸۲.۹

این شهر که مقصد محبوب اسکی بازان است، مردم خونگرم و مهربانی نیز دارد. رستوران های عالی و موسیقی زنده عالی به جذابیت های آن می افزاید و طرفداران همیشگی این شهر گردشگران را دعوت می کنند تا به بازدید از جشنواره های تابستانی این شهر بیایند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۸. سونوما، کالیفرنیا (رتبه مشترک)

امتیاز: ۸۲.۹

این شهر مقصد محبوب عاشقان خوراکی و نوشیدنی است. سونوما شهر خوش منظره و جالبی است و بیشتر برای یافتن آرامش و آزاد گشتن و لذت بردن از روز شناخته می شود.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۷. جکسون، می سی سی پی (رتبه مشترک)

امتیاز: ۸۳.۰

افرادی که از مرکز ایالت می سی سی پی بازدید می کنند به مردم خونگرم و غذای عالی این شهر اشاره می کنند. خیابان های این شهر پر از تاریخ است و فضاهای سبز و زیبای آن فراوان است. می توانید در این فضاها به پیک نیک بروید و با اهالی دوست داشتنی آن گپ بزنید.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۶. ناچز، می سی سی پی (رتبه مشترک)

امتیاز: ۸۳.۰

این شهر که بخاطر بقایای معماری پیش از جنگ داخلی مشهور است، خانه های بسیار زیبایی دارد و اهالی جنوبی آن بسیار خونگرم هستند. مردم مهمان نواز و سرعت کم زندگی باعث می شود که ناچز شهر خوبی برای بازدید و استراحت باشد.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۵. آستین، تگزاس

امتیاز: ۸۵.۲

بر هیچ کس پوشیده نیست که آستین غذا و موسیقی شگفت انگیزی دارد. البته کمتر کسی در مورد مردم محلی مهمان نواز و بی شتاب آن و فضای سالم و جوان آن سخن می گوید. محلی ها و گردشگران از فرهنگ گوناگون آستین، خریدهای غیرعادی و تاریخ بزرگ آن لذت می برند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۴. اشویل، کارولینای شمالی

امتیاز: ۸۷.۵

گردشگران حرفه ای این شهر را به خاطر مردمش و غذای خوبش تحسین می کنند و اشویل اغلب به خاطر روشنفکران و مهمان نوازی جنوبی اش مشهور است. مناظر هنری محلی، رستوران های عالی و گنجینه های پنهان در هر گوشه ای از شهر از موارد محبوب گردشگران است. مردم این شهر به گردشگران اهمیت می دهند و با آنها رفتار خوبی دارند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۳. ساوانا، جورجیا

امتیاز: ۸۷.۸

قدیمی ترین شهر در ایالت جورجیا، ساوانا است که فضای بسیار دوستانه و مکان هایی عالی برای اقامت و غذا خوردن دارد و درهای موزه های آن همیشه به روی عموم باز است. فضای این شهر آنقدر گرم و صمیمی است که اگر می خواهید حس در خانه بودن به شما دست بدهد، حتماً از این شهر دیدن کنید. در ساوانا هیچ وقت به کسی بد نمی گذرد.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۲. گالنا، ایلینویز

امتیاز: ۸۷.۹

گالنا شهری شگفت انگیز است که بخاطر فضای مهمان نوازش مشهور است. افرادی که به این شهر معدنی سفر می کنند آن را شهر راحتی توصیف می کنند. این شهر پر از مراکز خرید و بناهای تاریخی است.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۱. چارلستون، کارولینای جنوبی

امتیاز: ۹۱.۵

این شهر پر از "شن، آفتاب، تاریخ، غذای خوب و مردم دوست داشتنی" است. چارلستون مقصد دائمی گردشگران حرفه ای است که به دنبال شهری زیبا و مهربان هستند. پلاژهای متعدد و معماری تأثیرگذار با رستوران های فراوان و فرهنگ خوبش موجب جذب افراد زیادی می شود. مردم آن بسیار خوب و خونگرم هستند و متل های عالی و مراکز خرید بسیار خوبی هم دارد.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

غیردوست داشتنی ترین شهرها

۱۰. ساکرامنتو، کالیفرنیا

امتیاز: ۴۳.۱

ساکرامنتو شاید مرکز ایالت کالیفرنیا باشد، ولی واقعاً ناامیدکننده است. نظر گردشگران در مورد این شهر خوب نیست و هیچ کس آن را به عنوان مرکز یک ایالت به این زیبایی مناسب نمی داند و شهر تأثیرگذار، باکلاس یا جالبی نیست.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۹. آناهیم، کالیفرنیا

امتیاز: ۴۲.۵

علیرغم آنکه این شهر کانون دیزنی لند است، ولی شادترین شهر روی زمین نیست. در واقع تنها دلیل رفتن به آناهیم فقط بازدید از دیزنی لند است. بعضی از مردم این شهر را شهری "کثیف"، "خشن" و "مکانی خطرناک برای گشت و گذار میکی ماوس" می دانند!

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۸. ویلمینگتون، دِلاور

امتیاز: ۳۸.۶

ویلمینگتون که بزرگترین شهر ایالت است، به اندازه شهرهای ساحلی دیگر دِلاور، جالب نیست. بعضی ها اصولاً از این شهر اجتناب می کنند و فقط اگر برای کار مجبور شوند از آن بازدید می کنند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۷. آلبانی، نیویورک

امتیاز: ۳۲.۸

این شهر را بیشتر به عنوان شهر بین ایستگاهی می شناسند تا یک مقصد گردشگری. نظردهندگان این نظرسنجی از این شهر زیاد تعریف نکردند و حتی بعضی ها گفتند که بهتر است خصوصاً در زمستان از رفتن به آن اجتناب شود.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۶. لوس آنجلس

امتیاز: ۳۲.۳

لوس آنجلس شاید مظهر زرق و برق باشد، ولی مردم آن را شهری کثیف و شلوغ توصیف می کنند و می گویند که لوس آنجلس جذابیت خود را از دست داده است.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۵. آتلانتیک سیتی، نیوجرسی

امتیاز: ۳۱.۱

مردم فکر می کنند که این شهر فقط به قمار معروف است و سایه محوی از لاس وگاس است. این شهر طرفداری ندارد و اغلب مردم از آن متنفرند. حتی یک از نظردهندگان می گوید: «این شهر یک آشغالدونی است و قطعاً هیچ کس دوست ندارد از خیابان های اصلی آن دورتر شود، مخصوصاً شب ها. اصلاً شهر امنی نیست.»

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۴. دیترویت، میشیگان

امتیاز: ۲۹.۹

دیترویت هم این روزها به دلایل مختلف محبوب هیچ کس نیست. حتی بعضی ها آن را "قبرستان دنیا" نامیده اند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۳. نیو هیون، کانکتیکات

امتیاز: ۲۹.۶

نیو هیون به لطف فعالیت های فرهنگی شهر، زادگاه دانشگاه ییل (Yale) است. ولی لیگ دانشگاه های آیوی (گروهی از ۸ دانشگاه پرآوازه دنیا) هم باعث نشده که این شهر دوست داشتنی شود. مردم آن بی ادب هستند و اصلاً خونگرم نیستند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۲. اوکلند، کالیفرنیا

امتیاز: ۲۳.۱

اغلب مردم موافقند که اوکلند مشکل وجهه و شخصیت چندگانه دارد. بعضی از مکان های آن جالب است ولی جاهای دیگر آن آنقدر ناامن است که گردشگران جرأت ندارند پایشان را در آن جاها بگذارند. بعضی ها این شهر را شهری کثیف و غیردوست داشتنی می نامند و توصیه می کنند زیاد نباید در این شهر ماند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا

۱. نیووارک، نیوجرسی

امتیاز: ۱۳.۴

نیووارک بیشتر به عنوان مکان فرودگاهی در نزدیکی نیویورک شناخته می شود. بعضی ها این شهر را برای هیچ چیزی توصیه نمی کنند، مگر فرودگاه ارزان و خلوتش و پرواز از این فرودگاه به شهرهای دیگر. بعضی ها از غذای پرتغالی منطقه آیرونباند آن تعریف می کنند و بعضی ها نظری منفی درباره شلوغی آن دارند و مردم آن را بی ادب توصیف می کنند.

محبوب‌ترین و منفورترین شهرهای آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      دستتون دردنکنه بازم از این مطالب بزارید

    • بدون نام

      شهرهای ما هم بحران هویت دارند ، دوری از اصالت فرهنگی و معماری و در گذار به یک مدرنیته و تکنولوژی ناقص که به خشونت و اعتیاد وفحشا منجر شده، به مارماهی مانیم نه این تمام نه آن

    • ققنوس

      جالب بود

    • مملي

      پس لاس وگاس رو كو؟

    • محسن

      جالب بود.ولی به نظر من کثیف ترین و ناامن ترین شهر آمریکا نیواورلیان هست،چون اونجا 8 سال زندگی کردم و از نزدیک عمق فاجعه رو دیدم.

    • عطا چهار دست

      منفورترین شهر های ایران : 1- پاکدشت2- کرج3- تهران 4- مشهد 5-ورامین 6-شهریار7-ایلام و اولام 8-اهواز 9-مرودشت 10 زاهدان

    • نیما

      من همه ی شهرای امریکا رو نمیشناسم ولی مطمعنم که اگه واسه زندگی به این شهرا رفت باید ان را شناخت وگرنه جای خطرناکی برای جان خواهد بود

    • جمشید

      به هرکی که میخواد بیاد اینجا پیشنهاد میکنم نیاد اصلا جای زندگی برای ایرانیا نیست قبلا شاید ولی الان خیلی زندگی سخته

      پاسخ ها

      • دانیال

        سلام اقا جمشید و سایر دوستان ساکن امریکا
        من فارغالتحصیل لیسانس معماری هستم و حتما قصد مهاجرت دارم و به یه زندگی خیلی ساده و اروم مثلا یه اتاق 20 متری و 10 ساعت کار در روز راضیم که بشه راحت زندگی کرد حالا چه مهاجرت کاری باشه چه تحصیلی، برای مهاجرت به چقدر پول حداقل نیاز دارم
        ممنون میشم کمکم کنین ،چون حتما قصد مهاجرت به امریکا دارم

      • بدون نام

        آقا شما بهتر بد سطح تحصیلاتت هم می گفتی چون تز عجیبی دادی

    • کرمانشـاهـان گهواره تمدن

      کـــرمـــانـــشــــــاه هم خیلی خیلی دیدنی داره و از شهرهای مهم و توریستی و گردشگرپذیر و تاریخی کشورمونه و مردمای بسیار مهمون نوازی داره کرمانشـــآه(کرمانشاه مرکزیت غرب کشورمونه و جزء پنج شیش شهر بزرگ و راه اصلی کربلاس و مردماش بسیار مهمون نوازن)
      دیدنیهای کرمانشـآه:طاقبستان-بیستون-بازارسنتی کرمانشاه-سراب نیلوفر-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-باغ گلها-باغ پرندگان-پارک کوهستان-مساجد تاریخی فراوان و بسیار زیبا-غارقوری قلعه و.......

    • یاسر

      یه امریکایی بیاد ایران دیوونه برمیگرده.

    • Arsam

      سلام ممنون میشم اگ بهترین شهرای امریکا برای زندگیو بزارین

    • سینا

      کسی که در ایران دووم بیاره مطمپنن تو اتیوپی هم میتونن دووم بیارن
      ملت ایران رو از شهرای آمریکا میترسونین؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج