۶۲۱۹۲۲
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

تیراندازی به دانش آموز نیکشهری در مسیر مدرسه

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح امروز/شنبه/ در مسیر مدرسه مورد تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموز دوره دوم متوسطه این شهرستان صبح امروز/شنبه/ در مسیر مدرسه مورد تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: این دانش آموز که از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است.
وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که متاسفانه منجر به بروز این حادثه شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: ۲ فرد ناشناس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر متین درزاده دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.
وی ادامه داد: این دانش آموز که حال عمومی وی به علت اصابت هفت گلوله به بدنش وخیم گزارش شده بلافاصله به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و اقدامات تخصصی خود را برای یافتن ضاربان و انگیزه آنان به صورت جدی در دستور کار قرار داده اند.
تلاش خبرنگار ما برای گفت و گو با مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان نتیجه بخش نبود و با وجود تماس های مکرر با حوزه معاونت اجتماعی انتظامی استان هیچ یک در این زمینه اظهار نظری نکردند.
شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
آخرین جزئیات از تیراندازی با کلاشینکف در نیکشهر
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانش‌آموز دبیرستانی در درگیری با همکلاسی خود در شهرستان نیکشهر مجروح شد، از تلاش پلیس برای دستگیری ضاربان خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند نوجوانی 16 ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفته و ضارب بلافاصله از صحنه متواری و مجروح جهت مدوا به بیمارستان انتقال داده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی، هویت ضارب که یک نوجوان 17 ساله می‌باشد شناسایی و مشخص شد روز گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی در مدرسه با همکلاسی خود مشاجره لفظی پیدا کرده و امروز صبح در راه مدرسه با همکاری دو همدست دیگر با اسلحه کلاشینکف به سمت وی تیر‌اندازی و آن را مجروح و از صحنه متواری می‌شود.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاا... که خوب بشه ولی ما نقهمیدسم پنج گلوله خورده یا هفت گلوله اول گفته پنج تا بعد میگه هفت تا

    • بدون نام

      به تگزاس خوش آمدید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه اینجا حمل چاقو هم جرم محسوب میشه،وگرنه که داعش جلومون باید لنگ مینداخت

    • ناشناس

      آقای نحف زاده بیاد از ایران گزارش تهیه کنه اینجا هم تگزاس شده!

    • xxx

      وضعیت امنیت واقعا تو شهراي جنوب استان خوب نیست خصوصا شهرستان ایرانشهر ،مسوؤلین هم که خواب تشریف دارن .قبلا ایرانشهر یکی از امن ترین شهرهای کشور بود ولی الان دو قدم نمی تونی پیاده یا تنها از خونه بري بیرون از بس که دزد و زور گیر زیاد شده اونم با چاقو یا اسلحه ، لطفا چاره ای بیندیشید .ما چ گناهی کردیم که بچه این شهر یم .

    • بدون نام

      هیچ احساس خطرنمی کنیدازاینهمه حوادث عجیب وجدیددرکشور؟

    • ناشناس

      نگران نباشید همه جا همینجوری شده ما هم نمی تونیم بریم بیرون کسی پاسخکو نیست

    • عنقا

      چه خبره تواین مملکت چراکشت وکشتار زیادشده چه معنی داره اسلحه داشته باشن این بچه های نیم وجبی

    • تیام

      همین کم داشتیم .دانش آموزان اسلحه داشته باشند و بروند مدرسه .از بس از تیراندازی دانش آموزان در تگزاس و دیگر شهرهای کشورهای دیگه گزارش دادند و کشور خودمون را منشا زیباییهای عالم معرفی کردند

    • بدون نام

      مردم‌اعصاب‌ندارن‌

    • بدون نام

      خداروشکر هنوز خوبیم!!!

    • شهرام

      خبر ازاین بدتر و بگید بابا اینا عادی شدن

    • بدون نام

      ......همه هفت تیر کش شدن!!!بعد میریم به آمریکا گوشه کنایه میزنیم!!!!!!

    • بدون نام

      کاره دشمنه!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      دشواری!!! ما دشواری نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج