جاباما
۶۲۲۰۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گلکسی A۷ جدید ۶ گیگابایت رم دارد

سری گلکسی A گوشی‌های سامسونگ طیفی از کاربران را پوشش می‌دهد که قصد دارند گوشی‌هایی با کیفیت‌‎تر از مدل‌های ارزان‌قیمت سری J بخرند اما هزینه پرچم‌داران نسبتا گران‌تر سامسونگ را هم پرداخت نکنند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: سری گلکسی A گوشی‌های سامسونگ طیفی از کاربران را پوشش می‌دهد که قصد دارند گوشی‌هایی با کیفیت‌‎تر از مدل‌های ارزان‌قیمت سری J بخرند اما هزینه پرچم‌داران نسبتا گران‌تر سامسونگ را هم پرداخت نکنند.
گلکسی A7 جدید ۶ گیگابایت رم دارد
حال در آخرین خبرها مشخصات احتمالی گوشی جدید گلکسی A7 سال ۲۰۱۸ به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که سامسونگ در بعضی از گوشی‌های جدیدش از طراحی بدون حاشیه استفاده کند و بعضی از تحلیل‌گران شانس آنکه گوشی‌های سری A از چنین طراحی بهره ببرند را زیاد می‌دانند.

طبق آنچه منتشر شده گوشی جدید گلکسی A7 تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ (هشت هسته‌ای با معماری ۱۴ نانومتری) و پردازنده گرافیکی Mali-G71 دارد. شاید همین مشخصات هم برای یک گوشی میان‌رده به قدر کافی خوب به نظر برسد اما نکته جالب استفاده از ۶ گیگابایت رم در این گوشی است. در حاضر صرفا گلکسی نوت ۸ و بعضی از مدل‌هایی که سامسونگ انحصارا برای کشور چین تولید می‌کند ۶ گیگابایت رم دارند و استفاده از این میزان رم در یک گوشی میان‌رده به معنای عادی شدن استفاده از این مقدار رم در عموم گوشی‌های این شرکت خواهد بود.

امتیازات تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ نشان می‌دهد این تراشه از نظر قدرت در ردیف تراشه‌های میان‌رده اسنپ‌دراگون قرار دارد. نهایتا باید به این موضوع هم اشاره کنیم که انتظار داریم شاهد استفاده از یک باتری نسبتا قدرتمند در این گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج