۶۲۲۳۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۰۷


فال روزانه 1396/08/07

فال روزانه یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۷ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مدیر و مدبر، با اعتماد به نفس، مصمم و با اراده، مسئولیت پذیر و خلاق هستید. این اخلاق های خوبتان واقعا قابل تحسین هستند، اما باعث نمی شوند خصوصیات منفی مانند ولخرجی و بی احتیاطی شما دیگر به چشم نیایند. امسال اگر با افراد خلاق همکاری کنید منافع بسیاری را به دست خواهید آورد. عملکرد شما در محل کارتان در بهترین سطح ممکن قرار دارد و می توانید مقامات بالاتر از خود را به راحتی با توانایی ها و پشتکار بالایی که دارید و مسئولیت پذیری فوق العاده تان تحت تأثیر قرار دهید. معاملات ملکی و یا ساخت و ساز و یا بازیابی ملکتان به احتمال زیاد در برنامه امسالتان قرار خواهد داشت. خوشبختانه در زندگی مشترکتان با مشکل چندانی مواجه نخواهید بود، اما رفتارهای غیر قاب پیش بینی گاه و بیگاه همسرتان بعضی وقت ها باعث ناراحتی شما خواهند شد. احتمال رفتن به یک سفر خارجی، خواه تفریحی و خواه کاری برایتان بسیار زیاد خواهد بود. فعالیت های معنوی باعث آرامش درونی و رهایی از استرس و نگرانی خواهند شد. اسفند، فروردین، تیر و شهریور مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/07

امروز اطرافیانتان خیلی حساس به نظر می رسند و بی هیچ دلیلی واکنش های تند و عصبی از خودشان نشان می دهند. اگر همین حالا این مشکل را حل نکنید ممکن است با بحرانی هرچند کوچک مواجه شوید. متأسفانه داشتن رفتار تند و تهاجمی با دیگران برای دفاع از خودتان و کارهایتان تنها باعث افزایش انرژی منفی خواهد شد. تنها با گوش کردن با ذهنی باز می توانید به سادگی از درگیری و دلخوری جلوگیری کنید. حمایت عاطفی از یکی دوستان و یا نزدیکانتان می تواند تأثیرات بسیار مثبتی در حل کردن وضعیت دشواری که در آن گرفتار شده است داشته باشد. رسیدگی کردن به اعضای خانواده و دوستانتان به داشتن احساسی بهتر نسبت به خودتان نیز کمک می کند.

فال روزانه 1396/08/07

امروز شما احساس می کنید که هیچ راه فراری برایتان باقی نمانده است و از مواجه شدن با واقعیت وحشت دارید. به هیچ وجه دلتان نمی خواهد جدی رفتار کنید و فکر می کنید با این روش می توانید از واقعیت فرار کنید؛ اما فرو رفتن در عالم خیال و رویا و دروغ گفتن به خودتان به هیچ عنوان باعث رضایت شما نخواهد شد. شما نمی توانید به راحتی بیخیال مسئولیت هایی که به عهده دارید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند، شوید. امروز وقتی دارید بی هیچ چشم داشتی از وقت خودتان می زنید و به یک نفر از دوستان و نزدیکانتان کمک می کنید با غرغرهای مداوم و انتقادهای او مواجه خواهید بود. نیازی به دعوا نیست، او را به حال خودش رها کنید و به سراغ کارهای خودتان بروید.

فال روزانه 1396/08/07

امروز بی نظمی شما نه تنها برای دیگران آزار دهنده است، بلکه این بیخیالی شما می تواند سطح عملکردتان را هم پایین بیاورد. شما بیشتر از آن که به انجام کارهایی که به عهده تان هستند و باید به آنها رسیدگی کنید توجه داشته باشید به صحبت کردن در مورد آنها علاقه نشان می دهید. البته که صحبت کردن در مورد برنامه ها و نقشه هایتان می تواند مفید باشد ، اما توجیه کم کاری و تأخیرهایتان نه به درد خودتان می خورد و نه دیگران! به جای این که تمام مدت از حجم کار و مسئولیت هایی که به عهده دارید شکایت کنید، توان و انرژی خود را روی انجام آنها متمرکز کنید. موفقیت هایی که به دست خواهید آرود امروز را برای شما به یک روز خوشایند تبدیل خواهند کرد.

فال روزانه 1396/08/07

شما امروز این فرصت را در اختیار دارید که پروژه ای که برایتان بسیار اهمیت دارد را به پایان برسانید. خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و هزاران راه حل مختلف برای مشکلات می توانید پیدا کنید. فراموش نکنید که کیفیت محصول نهاییاین کار مهمتر از به پایان رساندن آن است. امروز شاید مجبور باشید بین دو نفر نقش قاضی را ایفا کنید، شاید هم خودتان درگیر چالش و مشکلی شوید که به یک قاضی و حکم نیاز دارد. مشکل اصلی در این تنش این است که یک طرف قضیه خیلی کله شق و یک کلام است و دیگری نگرش وسیع تر و ذهن بازتری دارد. یک نفر باید این موضع را به هر دو طرف یادآوری کند که برداشت ما از واقعیت ها می تواند بر اساس زاویه دیدمان کاملا با هم فرق داشته باشد.

فال روزانه 1396/08/07

مواظب باشید هر چیزی که اطرافیانتان می گویند و هر کاری که می کنند را به خودتان نگیرید و فکر نکنید که با هر حرکت کوچک و بی اهمیت خود به شما توهین و بی احترامی کرده اند. شما نباید اجازه بدهید که کارهای همراه با بی ملاحظگی دیگران به احساسات شما آسیب وارد کند. اگر بتوانید نگرش درستی به موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند داشته باشید خواهید دید که خیلی از این رفتارهای اشتباهی که باعث ناراحتی شما می شوند ناشی از کمبودهای طرف مقابلتان هستند و از خصومت های شخصی آنها با شما ریشه نمی گیرند. امروز یا در بحث های فلسفی و سیاسی شرکت نکنید و یا ظرفیت خودتان را بالا برده و تحمل اختلاف نظر را داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/07

امروز تنش های شدیدی که بین شما و اطرافیانتان و یا حتی بین اطرافیانتان و خوشان پیش می آید برای شما بسیار دشوار و غیر قابل هضم خواهند بود. شما نمی توانید درک کنید که چرا آدم ها حاضر نیستند کمی با هم کنار بیایند. شما آدم سخت گیری نیستید و همین باعث می شود واکنش های دیگران به نظرتان عجیب باشد، اما بعضی ها نمی توانند به حس خودخواهی خود غلبه کنند و همین نمی گذارد بتوانند نگرشی شبیه به شما داشته باشند. شاید بهترین کاری که در شرایط موجود از دستتان برمی آید این باشد که از آنها فاصله بگیرید. امروز تصمیم گیری در هیچ زمینه ای برای شما راحت نخواهد بود و حتی در خرید چیزهای کوچک و بی اهمیت هم درگیر تردید و دودلی خواهید

فال روزانه 1396/08/07

امروز دیگران در درک منظور شما با مشکل مواجه شوند و این مسئله شما را عصبانی خواهد کرد، اما به هیچ عنوان باعث عقب نشینی شما نخواهد شد چون به هیچ وجه دلتان نمی خواهد چیزی که قبول ندارید به شما تحمیل شود. امروز یک نفر از دوستانتان ناگهان احساس می کند توسط شما و بقیه گروه دوستانتان نادیده گرفته شده است و همین موضوع باعث پیش آمدن تنش هایی بین شما و دوستانتان خواهد شد. سعی کنید برای جلوگیری از پیش آمدن چنین وضعیتی تا جای ممکن از انجام فعالیت ها و آغاز بحث هایی که باعث جهت گرفتن افراد می شوند خودداری کرده و کارهایی انجام بدهید و صحبت هایی بکنید که همه بتوانند به یک میزان در آنها مشارکت داشته باشند.

فال روزانه 1396/08/07

شما امروز طوری برخورد می کنید که انگار همه چیز در زندگیتان دارد خوب پیش می رود، اما در واقع در زیر این ظاهر خوشحال به خاطر مکالمه ی ناراحت کننده ای که داشتید، یک بی عدالتی که در حقتان شده است و یا یک زخم عاطفی قدیمی بسیار آشفته هستید و احساساتتان آسیب دیده اند. دلیل همه ی اینها هر چه که باشد، احساسی که شما سعی در سرکوب و مخفی نگه داشتن آن دارید هر لحظه دارد شدیدتر می شود و همین باعث می شود منتظر باشید سوژه ای گیرتان بیاید تا یک دعوای حسابی به راه بیندازید. اگر نتوانید احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید تنها خودتان آسیب خواهید دید. راهی مسالمت آمیز برای بیان مشکلات خود پیدا کنید!

فال روزانه 1396/08/07

شما امروز دوست دارید با دوستان نزدیک خودتان وقت گذرانده و به دنبال ماجراجویی بروید. با این حال از آنجایی کهامروز یک روز تعطیل نیست و به خاطر اختلافاتی که در برنامه هایتان وجود دارد احتمال این که بتوانید به راحتی دور هم جمع شوید چندان قوی نخواهد بود و به توافق رسیدن برای برنامه ریزی این دورهمی کاری بسیار دشوار خواهد بود. هر کسی می خواهد به برنامه های اصلی خودش هم برسد و در عین حال به تفریحش هم برسد و تنظیم چنین برنامه ای تقریبا غیر ممکن است. سعی کنید واکنش های تندی نشان ندهید و اگر دیدید نمی توانید برنامه هایتان را هماهنگ کنید این دور همی را به تأخیر بیندازید.

فال روزانه 1396/08/07

فکر کردن به اهداف بلند مدتتان ممکن است امروز باعث اضطراب و نگرانی شما بشود، به ویژه اگر دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان نسبت به برنامه هایتان موضع بگیرند و ابراز مخالفت کنند. با این همه شما دوست دارید بی آنکه مجبور باشید حالت دفاعی به خودتان بگیرید در مورد رویاهای خود با نزدیکانتان صحبت کنید. اگر منطقی رفتار نکنید ممکن است با کوچک ترین مخالفتی دعوا به راه بیندازید و اختلاف را حتی از این که هست بیشتر کنید. شما امروز کمی بازیگوش شده اید و همین ممکن است باعث شود در انجام مسئولیت هایتان به مشکل بربخورید و حتی از طرف یک مقام بالادست مورد مؤاخذه قرار بگیرید، مواظب خودتان باشید!

فال روزانه 1396/08/07

ابزارها و وسایلی که قرار است انجام کارها را برایتان راحت تر کنند امروز به خاطر نقص های فنی و مسائل مختلف دیگر بیش از آ که به کمک ما بیایند باعث گیجی و گرفتاریتان خواهند شد. خوب، شما که عاشق کنار گذاشتن تکنولوژی و انجام کارها به روش قدیمیشان هستید، امروز هم به این روش متوسل شوید تا کارهایتان را سریعتر پیش ببرید. حتی اگر به نظر بعضی ها مسخره بیاید هم قطعا نتیجه ی این کارتان را پیش از پایان روز خواهید دید. امروز شاید ایده ها و رویاهای دیوانه واری به صورت کاملا غیرمنتظره به سراغتان بیایند، اما به نفعتان است که بر اساس آنها عمل نکنید. البته که باید به آنها فکر کنید، اما امروز روز خوبی برای عملی کردنشان نیست.

فال روزانه 1396/08/07

امروز مواظب باشید در شوخی کردن زیاده روی نکنید. حتی اگر در پشت گلماتی که می گویید منظور خاصی نهفته نباشد هم ممکن است بعضی ها حرف هایتان را جدی بگیرند و از دستتان ناراحت شوند. همه نمی توانند شوخی هایتان را همان طوری که خودتان انتظار دارید درک کنند و همین می تواند باعث شود در برداشت حرف هایتان دچار ابهام و اشتباه شوند. خیلی صاف و ساده و بدون پیچاندن واقعیت حرف هایتان را بزنید تا نتیجه ای که انتظار دارید را به دست بیاورید. امروز شاید در تصمیم گیری در رابطه با یک موضوع خیلی مهم با همسر یا شریکتان اختلاف نظر داشته باشید. البته که نباید بحث را بی نتیجه رها کنید، اما مهربانی و احترام متقابل در هر شرایطی را هم فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج