۶۲۲۵۰۷
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

تعداد کارمندان آمازون از ۶۳ کشور بیشتر است!

تعداد کارمندان شرکت آمازون از جمعیت ۶۳ کشور جهان بیشتر شده است. آمازون در روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد در پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ حدود ۵۴۱.۹۰۰ نفر کارمند در اختیار دارد.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: تعداد کارمندان شرکت آمازون از جمعیت ۶۳ کشور جهان بیشتر شده است. آمازون در روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد در پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ حدود ۵۴۱.۹۰۰ نفر کارمند در اختیار دارد.
تعداد کارمندان آمازون از ۶۳ کشور بیشتر است!


اگر بخواهیم کارمندان این شرکت خرده‌فروشی را با جمعیت کشورهای جهان مقایسه کنیم؛ باید بگوییم از جمیعت ۶۳ کشور جهان از جمله کشورهای معروفی مانند ایسلند، موناکو و باهاما بیشتر است.

جمعیت کشوری مانند بلیز تنها ۳۴۷.۳۶۹ نفر است.

شرکتی پرجمعیت

موسسه Statista براساس اطلاعات و گزارش‌های خود شرکت آمازون؛ نموداری از رشد کارکنان این شرکت ترسیم کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:
تعداد کارمندان آمازون از ۶۳ کشور بیشتر است!

براساس این نمودار؛ آمازون تنها در فاصله سه ماه ژوئن تا سپتامبر حدود ۱۵۹.۵۰۰ نفر نیروی جدید استخدام کرده است. این موضوع رشد سریع این شرکت در سال ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد.

بسیاری از این کارمندان برای خرده‌فروشی مواد غذایی Whole Foods استخدام شدند. هول فودز بیشتر روی ارایه مواد غذایی طبیعی و ارگانیک تمرکز دارد و مرکزیت آن در آستین تگزاس است. این خرده‌فروشی نزدیک به ۱۰۰ هزار کارمند دارد.

البته؛ آمازون برای بخش‌های دیگر خود نیز هزاران نیروی جدید استخدام کرده است و هنوز نیاز به نیروی جدید دارد.

آمازون اعلام کرده است حدود ۱۲۰ هزار نیروی کار فصلی را برای آخر سال و ایام تعطیلات کریسمس به استخدام خود درمی‌آورد تا در انبارها و مراکز خدمات‌رسانی مشغول شوند. بسیاری از این کارگران به صورت تمام وقت استخدام می‌شوند.
تعداد کارمندان آمازون از ۶۳ کشور بیشتر است!

به علاوه، آمازون اعلام کرده در هنگام بازگشایی دفتر مرکزی دوم خود؛ برنامه استخدام ۵۰ هزار شغل جدید را دارد.

اکنون آمازون را می‌توان یک کشور کوچک در جهان به شمار آورد. در حالی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری در حال کوچک شدن و اخراج و تعدیل نیروی انسانی خود هستند؛ آمازون رشد سریعی دارد و از این بابت قابل توجه است.

باید فراموش نکنیم که آمازون یکی از شرکت‌های پیشرو در استفاده از روبات‌ها و پهپادها نیز هست و بسیاری از مشاغل قدیمی اکنون توسط روبات‌های صنعتی انجام می‌شوند.

بسیاری از مراحل درخواست سفارش، تحویل کالا از انبار، بسته‌بندی و ارسال خریدهای آمازون به صورت خودکار و تمام مکانیکی انجام می‌شود و انسان دخالتی ندارد یا بسیار محدود و در حد نظارت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج