۶۲۲۵۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درآمد فراتر از انتظار گوگل در فصل سوم ۲۰۱۷

گوگل فصل سوم مالی خود را با درآمد ۲۷.۷۷ میلیارد دلار پشت سرگذاشت. بخش اعظم درآمد مذکور با ۲۴ درصد رشد در مقایسه با سال گذشته از تبلیغات روی موتور جستجو و ویدئوهای یوتیوب کسب شده است.

خبرآنلاین: گوگل فصل سوم مالی خود را با درآمد ۲۷.۷۷ میلیارد دلار پشت سرگذاشت. بخش اعظم درآمد مذکور با ۲۴ درصد رشد در مقایسه با سال گذشته از تبلیغات روی موتور جستجو و ویدئوهای یوتیوب کسب شده است.
درآمد فراتر از انتظار گوگل در فصل سوم 2017

گوگل با توسعه محصولات سخت افزاری و سرویس های کلود سعی کرده است درآمد خود را متنوع‌تر کند و در عین حال به شرکای خود خبر داده است به زودی قیمت سرویس‌های خود روی گوشی‌های هوشمند را افزایش خواهد داد. بخش سخت افزاری و کلود ۳.۴ میلیارد دلار عایدی نصیب گوگل کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲.۴۳ میلیارد دلار بود.

گوگل سرویسی تحت عنوان TAC دارد که خرید ترافیک است و گوگل به کمپانی‌هایی که تبلیغاتش را هندل می‌کنند پرداخت می‌کند. این رقم در فصل سوم ۳.۱ میلیارد دلار شد، در حالی که سال گذشته گوگل بابت آن ۲.۶۲ میلیارد دلار داده بود.

در فصل مالی سوم درآمد به ازای هر سهم به ۹.۷۵ دلار رسید که پیش‌بینی قبلی ۸.۳۴ دلار بود. همچنین هزینه به ازای هر کلیک در گوگل در این فصل ۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در ضمن گوگل بخش‌هایی دارد که زیان‌ده هستند که در فصل مذکور گوگل ایکس، نست، وایمو بیش از ۸۱۲ میلیون دلار ضرر به گوگل رساندند.

بزرگ‌ترین مشکل این روزهایِ گوگل، دست و پنجه نرم کردن با داستان درآمد ۱۰۰هزاردلاری از بابت تبلیغات روسی هنگام انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا است که برایش دردسرساز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج