۶۲۲۸۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حیات مجدد عشق در «پابرهنه در پارک»

«پابرهنه در پارک» نمایشی کمدی با سبکی عاشقانه و پر از شور زندگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: «پابرهنه در پارک» نمایشی کمدی با سبکی عاشقانه و پر از شور زندگی است.

حیات مجدد عشق در شش روز، کمتر از یک هفته!به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «پابرهنه در پارک»، نمایشی با سبک و سیاق عاشقانه، پر از حس شور و لذت زندگی است. نمایشی کمدی که عشق، غم، افسوس و حسرت را با لبخند به مخاطب می‌دهد.

نمایشی که روایت‌گر زندگی یک زوج به نام‌های پل و کوری است، زوجی که از زیر سقف قرار گرفتنشان، یک هفته هم نمی‌گذرد و زندگی مشترک خود را با قلبی آکنده از عشق شروع کرده‌اند. این زوج، زنگ شروع زندگی خود را در خانه‌ای اجاره‌ای که از ظاهر مناسبی هم برخوردار نیست، به صدا درآوردند!

ساده نگری، ریسک پذیری، ماجراجویی، لجبازی و عاشقی زن در مقابل واقع بینی، محتاط بودن، منطقی بودن و غرور مرد اگرچه اختلال آفرین بود ولی تضادهای این زن و مرد، به نوعی مکمل شخصیت‌های زوجی آنهاست که مخاطب را هر لحظه در مارپیچ زندگی این زوج به حرکت درمی‌آورد و موزیک بی‌کلام عشق، در رگ‌هایشان جوش و خروش می‌کند!

چه تلخ که گاهی تضادها در زندگی، کار را به جایی می رسانند که دیگر عشق کارساز نیست و حس دیگری همچون درک متقابل نیاز است تا بتوان رابطه را از منجلاب نابودی بیرون آورد و بر تمام اختلال‌ها پارچه‌ای سفید کشید و آینده روشن و پاک را بر روی آن ترسیم کرد.

شاید بتوان گفت؛ عشق برای ازدواج کافی نیست ولی لازم است و عنصر اصلی برای ترمیم تمامی مشکلات، عشق است.

اما، آنها در جریان رابطه شان به مشکلاتی بر می خورند که خوشبختانه پخته‌ترشان می‌کند و قضیه زندگی این زوج، پایان خوشی پیدا خواهد کرد. گره گشایی داستان به دست کسی باز خواهد شد که از تجربه کردن می‌ترسد ولی قدرت عشق بر عقل غلبه می‌کند و تجربه، آن درس ماندگار و پندآموز، این بار درسی را می‌آموزد که دیگر فراموش نمی شود و جاودانگی آن همانند گیاه عشقه، ریشه عشق را می‌مکد و آن را برای همیشه در زندگی محبوس و محصور می‌کند.

این نمایش، بیان حال و روز رابطه‌هایی است که بدون درک درست از چیستی زندگی و مشکلات آن شکل می‌گیرد و سخن از شکاف‌هایی می‌ گوید که شکاف‌های عمیق مرگ را به وجود می آورد. ولی حالا نوبت عبور از یک تجربه جدید و ساختن بنایی واقع گرایانه و همیشگی برای زندگی مشترک است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج