جاباما
۶۲۲۹۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۰۸

فال روزانه 1396/08/08

فال روزانه دوشنبه 8 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، احساساتی، باصداقت، سخاوتمند و دارای قدرت تخیل بسیار بالایی هستید. ذهن شما بسیار قوی است و قدرت درک خارق العاده ای دارید و معتقد هستید که هیچ وقت برای یاد گرفتن دیر نیست. امسال سطح انرژیتان بسیار بالاست و خودتان را برای مواجهه با هر چالشی به اندازه ی کافی آماده و قوی حس می کنید. نیمه های سال برای آنهایی که در جستجوی شغل و حرفه جدیدی هستند فرصت های فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت و پیشنهادهایی که دریافت می کنند باعث تعجب آنها خواهد شد. شما امسال سفرهای زیادی خواهید داشت که برای شما بسیار سودبخش خواهند بود. طی سالی که پیش رو دارید شما روابط خوبی با افراد قدرتمند و با نفوذ برقرار خواهید کرد. اعضای خانواده تان برای حمایت از شما دور هم جمع خواهند شد و هر کاری که از دستشان بربیاید برایتان انجام خواهند داد. اگر هنوز به مدرسه می روید امسال با موفقیت هایی که کسب می کنید باعث افتخار پدر و مادرتان خواهید شد. مجردها باید کمی صبوری به خرج دهند، شاید تا اواخر سال فرصتی که در انتظارش هستند را به دست بیاورند.

فال روزانه 1396/08/08

شما امروز در ارتباط برقرار کردن با دنیای اطرافتان خیلی با احتیاط پیش می روید. وقتی مطمئن باشید در مرکز توجه قرار ندارید خیلی آرام و بدون جلب توجه کارهایتان را انجام می دهید و با دنیای اطرافتان ارتباط برقرار می کنید. ارتباط با افرادی که احساس کنید شبیه به خودتان هستند برایتان راحت است و در برخورد با چنین افرادی از لاک دفاعی خودتان بیرون می آیید. مواظب باشید زیاد هم خودتان را بی دفاع نگذارید، هر لحظه ممکن است مورد هجوم قرار بگیرید. امروز برای به دست آوردن اهداف خود سعی کنید به طور گروهی عمل کنید، در غیر این صورت دفاع از باورها و عقایدتان برای شما بسیار دشوارتر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید.

فال روزانه 1396/08/08

رویکرد همراه با قدرت و سخاوت شما نسبت به زندگی برای دیگران بسیار خوشایند است و مورد استقبال آنها قرار می گیرد. با این حال بعضی ها هم فکر می کنند که شما خیلی مغرور و از خود راضی هستید. شما نمی توانید به دلیل این تفکر آنها پی ببرید و برایتان قابل درک نیست که چطور ممکن است با وجود نیت صاف و قلب پاک شما کسی چنین تصوری در موردتان داشته باشد. احساسات و افکار دیگران برای شما مهم هستند و دوست ندارید چنین تفکری در موردتان داشته باشند، اما به یاد داشته باشید که قار نیست همه ی دنیا شما را دوست داشته باشند! با این حقیقت کنار بیایید و اینقدر خودتان را با این افکار آزار ندهید.

فال روزانه 1396/08/08

به محض این که می خواهید طعم موفقیت را بچشید و از پیروزی خودتان لذت ببرید، سر و کله ی یک چیزی پیدا می شود که باعث بد شدن حال شما بشود. شاید یک نفر نسبت به شما و موفقیت هایی که کسب کرده اید حسودی می کند و به دنبال گفتن حرف ها و انجام دادن کارهایی است که باعث ایجاد تردید در وجود شما می شوند. شاید هم این ترس از یک منبع درونی سرچشمه می گیرد که به شما می گوید لیاقت این موفقیت و خوش شانسی را ندارید. به هر حال اجازه ندهید این احساسات منفی شما را از مسیر درست خارج کنند. بر اساس نقشه هایتان پیش بروید و خیالتان راحت باشد که این موفقیت ادامه خواهد یافت.

فال روزانه 1396/08/08

ممکن است به منظور حفظ آرامش و هماهنگی در زندگیتان ماسک های بسیار متفاوتی را به چهره بگذارید، اما انجام این کار حقیقت درونتان و آنچه واقعا باور دارید را فراموش خواهید کرد. تضاد بین ظاهر سرزنده و اجتماعی شما و باطن آرام و آسیب پذیرتان، پیدا کردن یک راه حل را برای شما بسیار دشوار خواهد ساخت. امروز شما کمی از دنیای واقعیت فاصله گرفته و غرق در عالم خیال و رویا هستید. ذهنتان با چنان سرعتی رویاپردازی می کند که نمی توانید خودتان را با آن هماهنگ کنید، اما دنیای خیال و فانتزی با تمام جذابیت هایی که دارد از واقعیت فاصله ی زیادی دارد و برای تحقق یافتن این رویاها باید به دنیای واقعیت بازگشته و سخت تلاش کنید.

فال روزانه 1396/08/08

قدم بعدی که در راه موفقیت باید بردارید شاید مانند داروی تلخی باشد که قورت دادن آن کار دشواری است. ممکن است این کار شامل برخورد با شخصی باشد که اصلا از او خوشتان نمی آید، اما شما این را خیلی خوب می دانید که برای به دست آوردن آنچه می خواهید باید به رفتارتان مسلط باشید. شما نسب به این بحران بسیار حساس هستید و شاید حتی کمی احساساتی شده و به این فکر بیفتید که از نقشه تان صرف نظر کرده و چشمتان را به روی موفقیتی که تنها در چند قدمیتان قرار دارد ببندید. اینقدر کله شق نباشید، همیشه برای رسیدن به چیزهای بزرگ و با اهمیت برخی چیزهای کوچک را باید قربانی کرد.

فال روزانه 1396/08/08

امروز تردید و بلاتکلیفی فلج کننده ای دارد شما را آزار می دهد. شما پیش از این داشته اید با سرعت خوبی پیش می رفته اید و به بخت و اقبال خود اعتماد داشته و فکر می کرده اید که دارد شما را در جهت درستی پیش می برد. با این حال امروز به احتمال زیاد به این نتیجه خواهید رسید که در اشتباه بوده اید و به یکباره احساس می کنید در دامی گرفتار شده اید که به شما اجازه نمی دهد جلوتر از این بروید. شاید مشکل اصلی اینجا باشد که شما به احساسات خود توجه لازم و کافی را نداشته اید. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که در روش خود تجدید نظر کنید. در اکثر موارد احساس درونی شما می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

فال روزانه 1396/08/08

امروز شما احساس می کنید که تمام مسئولیت ها در کار، یک پروژه ی مشترک و یا در رابطه ی عاطفیتان به عهده ی شما گذاشته شده اند و حتی اگر یک ثانیه خودتان را از زیر سنگینی این بار کنار بکشید همه چیز به هم خواهد ریخت. مواظب باشید خودتان را با به دوش گرفتن این بار طاقت فرسا آنقدر خسته نکنید که از همه متنفر شوید! شما در مورد انتقاد قرار دادن دیگران استاد هستید، اما شاید وقت آن رسیده باشد که کمی هم به کارهای خودتان نگاه کنید و اشکالات کار خودتان را هم پیدا کنید. امروز هرکاری که می کنید یا از برنامه هایتان عقب هستید یا جلو! در هر صورت با زمان بندی مشکل خواهید داشت و یا معطل می شوید، یا با تأخیر به کارهایتان می رسید.

فال روزانه 1396/08/08

این که شما انعطاف پذیری داشته باشید واقعا مهم است، اما نه آنقدر که انعطاف پذیری بیش از حدتان مانع قدرت تصمیم گیریتان شود. امروز حتی وقتی می خواهید کوچک ترین تصمیم ها را بگیرید هم مغزتان یک چیز می گوید و قلبتان یک حرف دیگر می زند. وقتی به این دو آنقدر آزادی بدهید که هر کدام در جهتی که خودش می خواهد پیش برود به احتمال زیاد در جهت های مخالف هم پیش خواهند رفت و خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد. گرفتن هر تصمیم مهمی را تا زمانی که ذهنتان باز نشده است به تعویق بیندازید. امروز روز شلوی خواهد بود، حتما وقتی برای غذا خوردن کنار بگذارید تا مبادا با کمبود انرژی مواجه شوید.

فال روزانه 1396/08/08

امروز با وجود این که بعضی ها سر راه عملی کردن نقشه هایتان قرار گرفته اند، شما از لحاظ احساسی بسیار قوی هستید و می توانید تا حدود زیادی موفق باشید و کارهای بسیاری را به انجام برسانید. انگیزه ای درونی شما را تشویق می کند تا خیلی سخت تر از همیشه تلاش کنید و با وجود این که دارید بار سنگینی را به دوش می کشید از لحاظ ذهنی حالتان کاملا خوب است. با وجود شرایط موجود تمام سعیتان را بکنید که از روزتان نهایت لذت را ببرید. حواستان باشد که شما پیش از هر شخص دیگری نسبت به خودتان و زندگیتان مسئولیت دارید. اگر کسی از شما تقاضایی دارد پیش از پذیرفتن آن مطمئن شوید که این کار به برنامه ی خودتان لطمه ای وارد نخواهد کرد.

فال روزانه 1396/08/08

شما احساس می کنید که فرصت فوق العاده ای در برابر شما قرار گرفته است، اما ذهنتان خیلی آشفته تر از آن است که بتوانید از این موقعیت بهره ای که انتظار دارید را ببرید. شاید در واقع از این بترسید که اگر این موقعیت را بپذیرید فرصت بهتری که ممکن است بعدا برایتان پیش بیاید را از دست بدهید. این دست و آن دست نکنید و تصمیمتان را بگیرید. تغییرات پیشرفت را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر چیزی شما را به سوی خود جذب می کند و برایتان چشمگیر است آن را دنبال کنید. فرصت ها تا ابد منتظر ما نمی مانند و اگر به موقع از آنها استفاده نکنیم برای همیشه آنها را از دست خواهیم داد. دست از رویاپردازی برداشته و مشغول به کار شوید.

فال روزانه 1396/08/08

شما فردی هستید حساس که نسبت به خواسته ها و نیازهای دیگران توجه و دقت زیادی دارید. به همین دلیل هم آنهایی که برای مشورت و راهنمایی به سراغ شما می آیند هیچ وقت پشیمان نمی شوند. شما نگرشی محکم و عمل گرایانه دارید و در عین حال درک بالایی داشته و انعطاف پذیر نیز هستید. شاید آنهایی که به دنبال ایده های پرزرق و برق و توخالی هستند و راه های بی ملاحظه ای برای رسیدن به آنها در سر دارند شما را به خاطر برنامه ریزی دقیق و احتیاط در کارهایتان مورد تمسخر خود قرار دهند، اما نباید اینقدر راحت در برابر آنها تسلیم شوید. قدرت خودتان را حفظ کنید و به باورهایی که دارید اطمینان داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/08

شاید امروز احساس کنید که سوار قطار سریع السیری شده اید که دارد شما را به سمت موفقیت پیش می برد. میزان موفقیت خود را بدون شک می توانید از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار دهید، اما امروز مهم تر از همه این است که ببینید از لحاظ احساسی و در زندگی عاطفی خود تا چه حد موفق هستید. شما باید ببینید احساساتتان تا چه حد با زندگیتان در تطابق هستند. شاید با این کار به این نتیجه برسید که سوار قطار اشتباهی شده اید! از ان که پیاده شده و مسیر درست را در پیش بگیرید هراسی به دل راه ندهید. امروز به نفعتان است به جای فرو رفتن در عالم خیال کمی بیشتر به مسئولیت ها و وظایف خود توجه کنید تا مورد سرزنش قرار نگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج