۶۲۳۳۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فریدون جیرانی: پشت پرده‌ای نیست

فریدون جیرانی با اشاره به نقل قولی که از او درباره‌ی داوری‌های جشنواره‌ی فیلم فجر منتشر شده است تاکید کرد:« پشت پرده‌ای نیست.»

ایسنا: فریدون جیرانی با اشاره به نقل قولی که از او درباره‌ی داوری‌های جشنواره‌ی فیلم فجر منتشر شده است تاکید کرد:« پشت پرده‌ای نیست.»

کارگردان فیلم سینمایی «خفه‌گی» در مطلبی که در اختیار ایسنا گذاشت،نوشت: «پشت پرده‌ای نیست!

راستش نمی‌خواستم مطالبی را که درباره‌ی جشنواره گذشته به جواد طوسی در ۲۴ گفته بودم در مصاحبه‌ام بیاید. یادم رفت به او بگویم که موضوع مهم نیست و در مصاحبه نیاورد. در مصاحبه آمد با تنظیمی که از حرف من استنباط اشتباهی صورت گرفته بود.

من چند سال پیش در مصاحبه با همشهری جوان درباره‌ی سینمای جدید و تاثیر اصغر فرهادی گفته بودم که دوره‌ی خیلی از فیلمسازها تمام شده و دوره‌ی نسل جدید است و از چند فیلمساز نام برده بودم از جمله آقای هنرمند و گفته‌ی من کلی و ناظر به شرایط جدید بود.

جواد از اشاره‌ی من به این موضوع فکر کرده بود که من زمان جشنواره چنین حرفی گفتم و همین حرف باعث کنار گذاشتن فیلم من در جشنواره شده است. من به شوخی از آن جمله یاد کردم.

پشت پرده‌ای نیست،چند داور بودند، نشستند حرف زدند و داورهایی تاثیر بیشتری روی بقیه گذاشتند مثل همه‌ی دوره‌ها و فیلمی کنار گذاشته شده است.

موضوع مهمی نیست که پشت پرده‌ای داشته باشد. داوری جشنواره گذشته بی‌خودی زیر ذره‌بین قرار گرفت، داوری بود مثل بیشتر داوری‌ها با ضعف‌هایی که داوری‌های دیگر هم داشتند.»

به گزارش ایسنا، به تازگی نقل قولی از فریدون جیرانی درباره‌ی داوری‌های جشنواره‌ی فیلم فجر و حضور محمدرضا هنرمند در هیات داوران منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج