۶۲۴۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رضا ضراب با دولت ترامپ مصالحه کرده است؟

دادگاه محاکمه رضا ضراب، تاجر ایرانی-ترک در آمریکا به اتهام نقض تحریم های ایران که قرار است ماه آینده در نیویورک آغاز شود، احتمالا بدون حضور وی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: دادگاه محاکمه رضا ضراب، تاجر ایرانی-ترک در آمریکا به اتهام نقض تحریم های ایران که قرار است ماه آینده در نیویورک آغاز شود، احتمالا بدون حضور وی برگزار خواهد شد. دلیل این مسئله مشخص نیست.

وکیل مهمت آتیلا، معاون هالک بانک ترکیه، یکی دیگر از متهمان این پرونده روز دوشنبه در اظهاریه ای خطاب به دادگاه نوشت: «(ضراب از ۶ سپتامبر تاکنون) اساسا در این پرونده حضور نداشته است» و «به نظر می رسد که آقای آتیلا تنها خوانده ای خواهد بود که در دادگاه حاضر می شود.» ویکتور روکو، وکیل آتیلا، توضیح بیشتری در مورد دلیل غیبت احتمالی ضراب در جلسه دادگاه ارائه نکرده و خاطر نشان ساخته که ضراب درخواستی برای رد کیفرخواست صادر شده اخیر ارائه نداده است. وی در گفت وگو با خبرنگاران از اظهارنظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

عدم حضور شخص رضا ضراب در جلسه دادگاه که قرار است روز ۲۷ نوامبر آغاز شود هر دلیلی می تواند داشته باشد. ممکن است وی به مصالحه ای برای همکاری با دولت آمریکا دست یافته باشد. دادستان های امریکایی ممکن است با لغو اتهامات وی موافق کرده باشند. یا ممکن است پرونده ضراب از پرونده آتیلا جدا شده باشد. همچنین ممکن است توضیحات دیگری برای این عدم حضور وجود داشته باشد. بنجامین برافمن، وکیل رضا ضراب قبلا هم به دنبال برگزاری یک محاکمه جداگانه برای موکل خود بود. وی از اظهارنظر در مورد حضور ضراب در جلسه دادگاه خودداری کرد.

رضا ضراب متهم است که با استفاده از شبکه شرکت های تابعه اش از طریق نظام مالی آمریکا برای دولت ایران و شرکت های مرتبط با تهران پول انتقال داده و به دور زدن تحریم های امریکا کمک کرده است. وی سال گذشته در جریان یک سفر تفریحی خانوادگی به آمریکا بازداشت شد و هم اکنون در بروکلین نیویورک در بازداشت به سر می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بی خودی نرفتن امریکا . اینقدر پول داره که وکیل های زبده در خدمت داشته باشه که بهش بگن بری آمریکا گرفتار میشی ایشان جهت سفید کردن پولهای سیاهی که بدست اورده به امریکا رفته بعدازتمام شدن قضایا راحت وبدون ترس رفت وامد وتجارت میکنه حالا اقای زنجانی درایران آب سرددرزندان میل بفرمایند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج