۶۲۴۴۵۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

فروش جهانی خودرو فورد سری اف نشان داده که مصرف کنندگان علاقه ی زیادی به این خودرو دارند. این در حالی است که مردم ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۲۰.۰۰۰ دستگاه از خودروهای فورد سری اف را خریداری نموده اند که این میزان در ماه دسامبر این سال هر ۳۳ ثانیه یک دستگاه بوده است.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: فروش جهانی خودروی فورد سری اف نشان داده که مصرف کنندگان علاقه ی زیادی به این خودرو دارند. این در حالی است که مردم ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۲۰.۰۰۰ دستگاه از خودروهای فورد سری اف را خریداری نموده اند که این میزان در ماه دسامبر این سال هر ۳۳ ثانیه یک دستگاه بوده است.
سال قبل از آن، ۲۰۱۵، بهترین خودروی پرفروش در ایالات متحده برای ۳۵ سال گذشته دچار تغییر ریسک گونه ای در طراحی شد که در آن بدنه ی فولادی با بدنه ای آلومینیومی بسیار قدرتمند جایگزین گردید. با این کار بیش از ۷۰۰ پوند (۳۱۸ کیلوگرم) از وزن این خودرو کاهش یافته و بدین ترتیب مصرف سوخت و کشش آن به میزان بسیار زیادی بهبود یافت.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد
دو سال بعد، علی رغم کمپین های تبلیغاتی منفی که توسط رقبا به راه انداخته شد، وانت های فورد سری اف با بدنه ی آلومینیومی همچنان در صدر قرار داشته و به نظر نمی رسد که در آینده ای نزدیک محبوبیت خود را از دست بدهند. این نسل از خودروهای فورد سری اف یک پیشرفت به جلو بوده و برای ساخت آن از وانت های همه کاره و سنگین فورد الهام گرفته شده و با افزایش ارتفاع ماشین آن را برای آمریکایی ها بیش از پیش دوست داشتنی کرده است.
1-ظاهری جدید و متفاوت

باور بکنید یا نه در سری اف مدل ۲۰۱۸ فلز جدید زیادی به کار نرفته است. در قسمت جلو تنها چراغ ها و سپر عوض شده و برای هر مدل نیز شبکه های جدیدی ساخته شده که در هفت مدل مختلف خواهد بود. هر مدل نیز هفت طرح چرخ خواهد داشت که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. اما با این تغییرات جزیی این وانت خوش استیل بسیار جدید و متفاوت به نظر می رسد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

۲- ویژگی هایی برای زیبایی بیشتر

با این ظاهر تازه، فورد یک سیستم کمکی پیش از تصادف و سیستم تشخیص عابر پیاده را در این خودرو جدیدتعبیه کرده است که در صورتی که سنسورهای خودرو حس کنند که شما به موقع عکس العمل نشان نمی دهید ترمز را به صورت اتوماتیک فشار دهند. این ویژگی های جدید ظاهر زیباتری به خودرو داده و محیط امن تری را برای شما و کسانی که در خودرو هستند فراهم می آورد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

3- ده یک عدد جادویی

سیستم انتقال قدرت ۱۰ سرعته بدون توجه به انتخاب موتور چیزی است که در اف-۱۵۰ به کار گرفته شده و این موضوع به معنای کاهش مصرف سوخت، تغییر دنده نرم تر، روانی و تغییر پذیر بودن بدون توجه به تعداد سیلندرهایی که در حال کار هستند خواهد بود.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

۴- موتور دیزلی

برای اولین بار، فورد یک موتور دیزلی را در خودروهای غیر از خودروهای پر کار سوپر دیوتی خود فراهم کرده است که تنها چند ماه پس از عرضه خودروهای گاز سوز عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این موتور دیزلی قدرتمند سه لیتری ارائه نشده است اما گفته شده که این موتور رضایت خریداران را تامین خواهد کرد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

5- قدرت بیشتر

در حالی که موتور دیزلی در بخش توان خودرو خبر مهم است، اف ۱۵۰ از لحاظ دیگری نیز روزآمد شده است. موتور اکو بوست وی ۶ با ظرفیت ۳.۵ لیتر به عنوان موتور پایه با یک موتور ۳.۳ لیتری کوچکتر جایگزین شده است. قبل از این که از این موضوع ناامید شوید باید بدانید که مهندسان فورد بر این باورند که این موتور همان ۲۸۲ اسب بخار نیرو را تولید خواهد کرد و گشتاور تولیدی نیز همانند موتور قبلی ۲۵۳ پوند بر فوت خواه بود. همچنین در همراهی با ده سرعت متفاوت می تواند در موتور گازسوز مسافت بیشتری را طی نماید.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

۶- تغییرات فوق العاده در قسمت پشت

روی درب فولادی عقب وانت علامت اف 150 حک شده و کمپانی فورد در این زمینه علاقه ی مشتریان را در نظر گرفه و آن را برخلاف سابق روی قسمت فلزی قرار داده است. چراغ های عقب و سپر عقب نیز کاملاً تغییر کرده و جدید هستند.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

7- وانتی پر از تکنولوژی

علاوه بر سیستم پیش از تصادف و سیستم شناسایی عابر پیاده که قبلاً اشاره کردیم، اف ۱۵۰ مدل ۲۰۱۸ به یک سیستم کنترل عملکرد موتور انطباقی نیز تجهیز شده است همچنین در این خودرو از یک هات اسپات ۴ جی ال تی ای که می تواند به بیش از ۱۰ دستگاه به طور همزمان سرویس دهی کند استفاده شده است. سیستم تصویری سینک ۳ و استریو بنگ اند اولوفسن نیز در این خودرو تعبیه شده است. مانند نسخه های کنونی در اف ۱۵۰ نیز از سیستم پخش اپل و اندروید با خاصیت انطباق اتوماتیک استفاده می شود. همچنین سیستم مانیتورینگ نقطه ی کور و دوربین ۳۶۰ درجه ای نیز در این خودرو وجود دارد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

۸- طراحی داخلی منحصر به فرد

در مورد این خودرو جدید یک چیز جالب وجود دارد: مشتریانی که در مناطق شهری و پرجمعیت زندگی میکنند مدل های متفاوتی را نسبت به افرادی که در مناطق روستایی و خارج شهری زندگی می کردند انتخاب می نمودند. بنابراین در مدل 2018 دو مدل « Limited» و مدل « King Ranch » در قسمت داخلی خودرو هم از چرم و هم از کروم استفاده خواهد شد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

9- طراحی شده برای کشش بیشتر

کمپانی فورد تاکنون چیز زیادی در این مورد نگلته است اما باید مطمئن باشید که این وانت جدید از هر خودرو وانت جدید مشابهی بهتر برای شما کار خواهد کرد. این خودرو توان کشش نزدیک به ۶ تن را خواهد داشت که عدد بسیار بزرگی به نظر می رسد.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد

۱۰- خودرویی وحشی

در سال 2018، اف 150 ظاهر کاملاً متفاوتی خواهد داشت و قرار است متفاوت ترین طراحی باشد که تاکنون شاهد آن بوده اید.
اف -۱۵۰؛ غول باری شکست ناپذیر فورد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا عکس نمای داخلی نشون میده از نزدیک خارق العاده بودنش رو. ویژگی جالب تر از همه سنسور های خطرشه که موقع خطر عمل میکنه.

      پاسخ ها

      • علی

        درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج