۶۲۴۵۶۰
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل

درپی نارضایتی فروشندگان موبایل از توصیه وزیر ارتباطات به مردم، مبنی بر نخریدن گوشی تا زمان ثبات بازار، وی نسبت به این انتقادات پاسخ داد.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: درپی نارضایتی فروشندگان موبایل از توصیه وزیر ارتباطات به مردم، مبنی بر نخریدن گوشی تا زمان ثبات بازار، وی نسبت به این انتقادات پاسخ داد.
پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل

با آغاز اجرای طرح رجیستری موبایل از روز ۲۸ مهرماه و برغم آنکه این طرح برای ثبت گوشی در شبکه وارد فاز عملیاتی شود، قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار کشور، افزایش یافت. به همین دلیل هفته گذشته وزیر ارتباطات به مردم توصیه کرد تا ساماندهی بازار و بازگشت قیمتها به قبل، از خریدن گوشی خودداری کنند.

این موضوع انتقاد فروشندگان موبایل را به همراه داشت. فروشندگان تلفن همراه با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی خطاب به وزیر ارتباطات، نسبت به توصیه وی واکنش نشان دادند.

در این تصویر نوشته شده است: «وزیر محترم ارتباطات شما که فرمودید مردم فعلا گوشی موبایل نخرند لطفا به بانک بگویید از ما درخواست پرداخت قسط نکن و چک های ما را خودشان پاس کنند. به صاحبان مغازه هم بگویید هر وقت مردم خرید کردند ما هم می توانیم اجاره بدهیم. در ضمن خرج زن و بچه هایمان بماند.»
پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل

در این زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود و با بیان اینکه تصویر بالا را تعدادی از دوستان برای بنده ارسال کردند، بهترین راه حل بلاتکلیفی بازار خرید و فروش گوشی موبایل را بازگرداندن قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل از سوی فروشندگان عنوان کرد.

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «واقعیت این است که اگر دوستانی که به حرفه موبایل فروشی مشغول بودند در یک شب، همان گوشیهایی را که در مغازه خود داشتند با قیمتهایی بالاتر به مردم عرضه نمی کردند، نیازی به اظهار نظر بنده نبود.»

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستور داده تا نظارت جدی بر فروش گوشی و قیمتها داشته باشند.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: بهترین راه حل، بازگشت قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل است و مردم نیز بعد از طبیعی شدن قیمتها مجددا خریدهای خود را انجام خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این میگن حرف حساب

    • بدون نام

      واقعیت همین است که این وزیر جوان و پر انرژی گفت برخی سود جویان دنبال آب گل آلود میگردند که از آن ماهی بگیرند چرا موبایل فروشان فقط دنبال منافع خود هستند و حقوق مصرف کننده را در نظر نمیگیرند .....

    • شغل آزاد

      نه آقا تو این مملکت شغل آزاد و فروشنده باید یک شبه میلیاردر بشه . از آب میخواد کره بگیره . به کوچکترین اتفاق عکس العمل کثیف نشون میده . همین کارها باعث شده وضع اقتصادی مملکت به این حال و روز دراومده .
      جالب تر اینکه همیشه از همه طلبکاره .
      روز بروزم داره بدتر از روز قبل میشه .

    • امیر

      خوشم میاد که این موبایل فروشها هر جور که بیفتند با چهار دست و پا زمین می‌آیند

    • بدون نام

      والا این فروشنده ها دنباله موقعیتن
      والا خودمون به خودمون رحم نمیکنیم میندازیم گردن بقیه

    • pasa

      قانون خوبه ولی مردم ما خیلی داغون هستن.
      این هم از بازار یان گران فروش.

    • علی

      آفرین داری آقای وزیر

    • بدون نام

      درود بر روحانی و این وزیر مردمی، جواب دندان شکنی به مفت خورهای بازار موبایل دادید، طرف گوشیو یه ماه پیش خریده الان داره بدون دلیل گرونش میکنه

    • بدون نام

      دلیل نمیشه چون زن و بچه دارید و پول زیادی اجاره میدیدمردم رو تلکه کنید مگه مردم زن و بچه ندارند یا اجاره نمیدن فقط فروشندگان موبایل میدن .متاسفانه اکثر فروشندگان توی تمام صنوف انصاف رو رعایت نمیکنند و با توجیهات بیخودی قیمت اجناس رو چند برابر میکنند

    • بدون نام

      جواب خوبی بهشون داده

    • صالحی

      از قدیم گفتن سزای گران فروش نخریدنه.

    • بدون نام

      آخه تو این مملکت بعضی ها خیلی دندون گرد تشریف دارن، ما میرفتیم کتابهای دانشگاهمونو دست دوم بخریم طرف ده تا برچسب جدید روی یک کتاب پوسیده چندین سال پیش زده بود و قیمتشو آپدیت کرده بود، آخر سر هم واسه بعضی هاش تلفن میزد قیمت جدید میگرفت.
      از تعزیرات یه بار پرسیدم میگفت باید همون قیمت روی کتاب رو بدن
      از قدیم گفتن سزای گرانفروش نخریدنه

    • بدون نام

      آقای وزیر مثلا فکر کردی خیلی زرنگی دیگه دستون واسه مردم روشده شما با این کارتون باعث شدید ی گوشی سیصد تومنی تا پانصد تومان بره بالا مثل اینکه به این مردم خوشی نیومده . آقای وزیر حرف بی ربط میزنی وقتی با وارد کردن گوشی هزارتا بندوبساط مالیات ارزش افزوده کارمزد وووووو غیره از وارد کننده میگیرید پولش میره تو جیب شما دودش میره تو چشم ما. چی میشد مگه قاچاق وارد میشد چندین خانواده هم نون میخوردند ببینم با این کارتون شکمتون میاد جلو یا نه . انشالله که خدا جای حق نشسته ی روزی هم شما باید جواب اونایی که از نون خوردن انداختی رو بدی .

    • علی

      گوشی ایفون امریکایی است و نمایندگی رسمی در ایران ندارد پس اقای جهرمی میخواد واردات گوشی چه کسی را ریجستر کند !!!!
      مثل این که قراره واردات این گوشی پر فروش میخوان بدن به یک ژن برتر

    • علی

      5 میلیون گوشی میخری نه گارانتی داره نه موقع خرابی جواب گو داره هر کسی هم بلند میشه میره 4 تا گوشی میار میشه گوشی فروش

    • علی

      باید دید انحصار واردات ایفون و قراره به کی بدن !!!

    • موبایل فروش

      بنده موبایل فروش هستم.کسی نیومده خودسر قیمت هارو بالا ببره.همون آقایی ک قبلا قاچاقی به قیمت ۱۰۰۰ تومن وارد میکرد حالا اومده ۱۲۰۰ تومنش کرده.دودش صاف میره توی چشم مصرف کننده.دلال سود خودش رو میبینه بدون شک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج