جاباما
۶۲۴۶۹۵
۱۵ نظر
۵۰۱۳
۱۵ نظر
۵۰۱۳
پ

زمان پخش سری جدید «خندوانه» و «دورهمی»

مدیر شبکه نسیم از آماده‌سازی برنامه «دورهمی» مهران مدیری برای پخش در ایام ربیع الاول خبر داد و گفت: دکور و فضای برنامه «دورهمی» کاملا تغییر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: محمد احسانی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره بازگشت «جناب خان»، ساخت سری جدید «دورهمی»، برنامه‌ جدیدی که قرار است اکبر عبدی در آن به اجرا بپردازد و همچنین سری جدید کودک‌شو و سریال‌های جدید این شبکه خبرهایی را اعلام کرد.

احسانی درباره برنامه «دورهمی» گفت: در طرح برنامه «دورهمی» یکسری تغییرات صورت گرفته است و در حال حاضر مشغول تشکیل اتاق فکر و ساخت دکور هستیم و مقدمات آن برای تولید آماده شده است.

او درباره موضوعات برنامه «دورهمی» نیز گفت: موضوعات اجتماعی و نوع نگاه و زاویه دید در سری جدید این برنامه متفاوت خواهد بود. آیتم‌های جدیدی قرار است به برنامه اضافه شود اما به طور کلی برنامه با همان محوریت آقای مدیری پخش خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم از ساخت سری جدید «خندوانه» برای پخش در ایام نوروز خبر داد و درباره جزئیات بازگشت «جناب خان» به این برنامه نیز گفت: «خندوانه» قرار است یک استراحت شش ماهه داشته باشد و برای نوروز بازمی‌گردد. با توجه به اینکه سری پنجم این برنامه قرار است تولید شود، هم توقع برنامه‌سازان بالاست و هم توقع مخاطبان؛ لذا باید یک مطالعه و بررسی به اتاق فکر تزریق شود و ایده‌های جدید اضافه شود تا اینکه برنامه افت پیدا نکند و تحقق این امر مستلزم یک زمان است. به احتمال زیاد جناب خان برمی‌گردد و اگر مساله غیرمترقبه‌ای پیش نیاید نوروز به روی آنتن خواهد رفت.

احسانی درباره برنامه جدیدی که اکبر عبدی قرار است آن را اجرا کند نیز توضیح داد: این برنامه در مرحله نصب دکور و تولید است و محتوای آن مبتنی بر آثاری است که از اکبر عبدی در سینما و سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم. در واقع این برنامه با محوریت اکبر عبدی ساخته می‌شود و ایشان در برنامه بازی خواهند کرد.

مدیر شبکه نسیم گفت: این برنامه ساختاری ترکیبی نمایشی دارد و مبتنی بر توانایی‌های اکبر عبدی است. امیدواریم این برنامه پس از ایام صفر به روی آنتن برود.

وی همچنین از پخش سری جدید برنامه کودک شو خبر داد و گفت: قسمت‌هایی از سری قبل برنامه کودک شو باقی مانده است که در ۱۶ قسمت به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن سری جدید برنامه تولید خواهد شد.

احسانی همچنین از پخش مسابقه جدید همسران به تهیه‌کنندگی هنرور خبر داد.

مدیر شبکه نسیم از پخش سریال افسانه هزاران پایان از ابتدای زمستان خبر داد.

احسانی در بخش دیگری از سخنانش در غرفه ایسنا، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تا چه میزان بر روی کیفیت سریال‌ها نظارت کیفی صورت می‌گیرد، گفت: ما برای ساخت سریال تعجیل نکردیم. دو سریال هم در حال تولید بود که باید آن را به اتمام می‌رساندیم. در دوره جدید بنا شده است سریال بسازیم منتهی چون می‌خواهیم بر روی کیفیت تمرکز کنیم دنبال این نیستیم که تعداد سریال ها را زیاد کنیم.

او گفت: خیلی از دوستان در شبکه نسیم به دنبال لحن و شیوه خاصی از سریال هستند؛ به نوعی که زمانی که هر فردی سریالی را می‌بیند به جا بیاورد که آن سریال ویژه شبکه نسیم است. در حال حاضر نیز سریال افسانه هزاران پایان به لحاظ سر و شکل مطلوب است اما به هر حال باید دنبال طرح‌هایی باشیم که جنس متفاوت‌تری داشته باشد. در حال حاضر تیم‌هایی را گذاشته‌ایم که کارهای اولیه را انجام دهند منتهی خیلی تعجیل نداریم که به شکل موظف سریالی بسازیم که هم کیفیت افت نکند و هم اینکه یک تفاوت با سریال‌های دیگر داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      مردم ما حق دارن شاد باشن وبرنلمه های خوب ببینن تا کمتر سمت ماهواره برن ولی متاسفانه ما هر وقت تلویزیون رو روشن میکنیم که خستگی یه روز کاری رو در کنیم بدتر غصه دار میشیم وترجیح میدیم اصلا تلویزیون روخاموش کنیم

    • محمدرضا بختیار

      برگشت برنامه فقط با جناب خان با مصفا هستش بدون اون لطفی نداره پس تلاشتون را برای بازگشت جناب خان چند برابر کنید

    • بدون نام

      خندوانه بدون جناب خان اصلا صفا نداره

    • بدون نام

      خواهش میکنیم به این برنامه کلیشه ای ومزخرف وبی محتوا وصرفا درآمد زا برای رامبد جوان وقافله دوروبریهایش پایان دهید شان مردم ایران ( دو و دو و دو و دو و دو ) نیست لطفا پایان دهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فکر نمیکنم این برنامه در آمدی برای آقای رامبد جوان داشته باشه و صرفا جهت شاد کردن مردم هستند دست هم آقای جوان و هم آقای مدیری درد نکنه که مردم رو شاد مکنند

    • بدون نام

      دم مهران مدیری باغیرت وطن وهم وطن دوست گرم و برعکس رامبد بی مزه

    • بدون نام

      تمام تاک شو های معروف خارجی رو جوونای خلاق دارن اداره می کنن
      اونوقت اینا اکبر عبدی رو مجری می کنن

    • بدون نام

      لنگه کفش کهنه به بیابون غنیمته

    • رافائل

      مردم حق دارن شاد باشن ولی نه اینکه یه نفر بره تو تلویزون میلیارد پول بزنه بجیب و با یخورده ادا و اطوار بخواد مردم رو شاد کنه . ما خودمون بلدیم خود رو شاد کنیم . نیاز به خندوانه و دورهمی چهار تا هرزه دیگه نیست !!

    • بدون نام

      در برنامه خندوانه آقای جوان انگار حضار را تربیت کرده بود
      جملات مشخص:
      بشین
      پاشو
      اینو بگید
      اونو نگید
      قوی ترین حسی که من داشتم، تخریب شخصیت تمامی شرکت کنندگان بود که به صرف دیده شدن در تلویزیون این را پذیرفته بودند

      تا یکی از چیزی خندش نمی گرفت از پشت دوربین مشخص بود بهش علامت می دادن که دوربین روته یک مرتبه یه خنده مصنوعی می کرد

      هرکسی سلیقش محترمه و صدا و سیمای میلی قطعا لحاظ میکنه!
      ولی نظرشخصی من اینه که در بهترین حالت این برنامه یک "مهدکودک بزرگسالان" بود

    • بدون نام

      دورهمی بدون مهران مدیری جذابیتی نداره،منم موافقم خندوانه شده منبع درآمدزایی رامبد جوان برعکس مهران مدیری که برنامش ساده و با حداقل تبلیغات بود.

    • بدون نام

      دورهمی بدون مدیری یه برنامه تاک شو مسخره میشه مثل دلویزیون و فرمول یک

    • reza

      رامبد دیگه شورشو درآورده خندوانه رو کرده محل تبلیغ فیلم و تئاترش،محل درآمدزایی;آخه یه برنامه مگه چقدر اسپانسر میخواد تازه بدون جناب خان خندوانه مفت نمی ارزید

    • بدون نام

      وقتی رامبد میگه حالتون چطوره و شرکت کنندگان میگن عالی میخوام استفراغ کنم،رامبد هم فقط فکر درآمد زاییه از تبلیغات زیاد برنامش گرفته تا تبلیغات اینستاگرامش خندوانه هم چند سریه مزخرف شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج