۶۲۴۸۷۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بیرانوند به هیچ تیمی نمی‌رود

پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر ۲۳ امتیازی شده و به صدر جدول برسد.

خراسان ورزشی: پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر ۲۳ امتیازی شده و به صدر جدول برسد. سرخ‌پوشان پایتخت که در رقابت‌های لیگ برتر کاندیدای اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند پس از باخت مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با انواع و اقسام حاشیه‌ها همراه شدند تا بازیکنان این تیم نتوانند بابت مشکلات مالی خود لب به اعتراض بگشایند اما حالا قصه فرق کرده است. آن‌ها پس از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در تمام بازی‌های خود به برد صددرصدی دست پیدا کردند تا بار دیگر آرامش به این تیم بازگردد. بازیکنان پرسپولیس نیز تصمیم گرفتند پس از بازی با سایپا سکوت کرده و تنها از سیدجلال حسینی، کاپیتان خود خواستند تا درباره مشکلات مالی مصاحبه کند. البته برخی بازیکنان باتجربه تیم با طرح این موضوع در رسانه‌ها مخالف بودند و به همین خاطر کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفت تنها صحبت‌های مبهمی از وجود برخی مشکلات درون‌تیمی کند.
البته همه اهالی رسانه متوجه این صحبت‌های مدافع پرسپولیس شدند و می‌دانستند مشکل پرسپولیسی‌ها در حال حاضر فقط و فقط بی‌پولی است. در این میان علیرضا بیرانوند هم که میکروفن‌ها را روبه‌روی صورت خود دید دغدغه‌هایش را رسانه‌ای کرد. بیرانوند صحبت از رفتن به تراکتورسازی تبریز کرد. این در حالی است که باشگاه تراکتورسازی هیچ‌گونه تصمیمی برای جذب وی نگرفته و قصد هم ندارند او را بگیرند! یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی تبریز که رابطه تنگاتنگی با گلر ملی‌پوش پرسپولیس دارد تنها یک‌بار به او اعلام کرده هر وقت خواستی تراکتوری شوی استقبال می‌کنیم؛ تعارفی که باعث مانور بیرانوند شده است. بیرانوند که اعلام کرده می‌خواهد به خاطر گذراندن دوران سربازی به تراکتور برود بهتر از هر کس می‌داند نمی‌تواند این کار را حداقل تا پایان فصل انجام دهد. در قرارداد این بازیکن که دانشجوست قید شده در صورت جدایی زودهنگام از پرسپولیس باید رقم بسیار سنگینی را پرداخت کند.
حالا بیرانوند خواسته بار دیگر از رسانه‌ها استفاده کرده و با ایجاد اتمسفری خودساخته روی دوش مدیران پرسپولیس فشار بیاورد تا درصدی از قرارداد خود را دریافت کند. مدیران باشگاه پرسپولیس نیز آب پاکی را روی دست بازیکنان این تیم ریخته‌اند و اعلام کرده‌اند تا پایان آبان خبری از پول نخواهد بود. مسئولان باشگاه پرسپولیس در تب و تاب پرداخت کامل بدهی‌های خود هستند تا بتوانند مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را دریافت کنند. باشگاه پرسپولیس قرار است قسط سوم قرارداد خود با اسپانسر اصلی تیم را آبان دریافت کند و به واسطه آن بتواند حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد دیگر از قراردادهای بازیکنانش را بپردازد. به این ترتیب تاکتیک بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به پول کاملا بی‌نتیجه ماند تا آن‌ها همچنان بدون دریافت مبلغی به استراحت چند روزه بروند و سپس خود را برای حضور در تمرینات تیمی آماده کنند.

اگر بیرانوند راهی سربازی شود با توجه به داشتن ۲ فرزند فقط ٦ ماه کسری خدمت خواهد داشت و در حالت عادی باید ١٥ ماه خدمت کند؛ یعنی حدود یک فصل و نیم. تنها تیم نظامی لیگ برتری تراکتورسازی است و حالا که تراکتورسازان تمایلی به جذب بیرانوند ندارند او در صورت اصرار به سرباز شدن باید از ۲ تیم فجرسپاسی و ملوان انزلی که در لیگ یک بازی می‌کنند یکی را انتخاب کند که البته بعید است او چنین کاری کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      بسلامت!!!!
      درود بر رادشوویچ با تعصب!!!

    • بدون نام

      بزارید بره گمشه اینجا جای این ادا ها نیست اینکه به هیچ توپی نه نمیگه دفاع ما خوبه که این آقا خودی نشون داده

    • بدون نام

      اصلا به درک بره اتفاقابره بهتره چون یک ونیم سال خدمت میکنه وچون باپرسپولیس پنج ساله قرارداد داره باید برگرده تا۲۰۲۳توپرسپولیس بمونه باشگاه هم نبایدبه هیچ وجه رضاینامه بده

    • علی

      اصلا بیرانوند به نظرم دروازه بان مطمئنی نیست.دروازه بانی که به واسطه دفاع تیم کم موقعیت خطرناک دیده و از هر ۳ موقعیت خطرناک روی دروازه ۲ تاش گل میشه دیگه نباید ناز هم بکنه.بیچاره تو هر تیمی بره چون تیمهای دیگه ساختار دفاعی خوبی ندارن اصلا کارش به ۱ فصل هم نمیکشه.اینو مطمئن باشید

    • میلاد

      بخدا رادو که ایرانی نیست از این تازه به دوران رسیده با تعصب تره نمیدونم برانکو چرا بهش اعتماد نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج