جاباما
۶۲۵۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسیان: هنوز فرصت برای جبران داریم

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی است تیمش با اشتباهات داوری از دستیابی به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان محروم مانده.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی است تیمش با اشتباهات داوری از دستیابی به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان محروم مانده.

معین عباسیان در مورد تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، ولی متأسفانه سه امتیاز را نگرفتیم که این موضوع به خاطر اشتباه داور بود. من معتقدم که توپ فقط به دست بازیکن ما برخورد کرد که اصلاً عمدی در کار نبود. اگر هم توپ به دست بازیکن ما برخورد کرده باشد آن صحنه در بیرون از محوطه جریمه رخ داد و من نمی‌دانم چرا داور آن را پنالتی گرفت. ما با اشتباه داور دو امتیاز را از دست دادیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد نوسانات این تیم در نتیجه‌گیری خاطر نشان کرد: ما تا قبل از هفته نهم نتایج خوبی گرفته بودیم و در رده دوم جدول قرار داشتیم. متأسفانه در سه بازی نتایج را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا عقب بمانیم. مقابل ذوب‌آهن پنالتی را گل نکردیم، در بازی با سپید رود روی اشتباهات فردی باختیم و در این مسابقه هم به خاطر اشتباه داور برنده نشدیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما اگر فولاد را می‌بردیم موقعیت‌مان خیلی بهتر می‌شد، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. ما از شش بازی آینده باید چهار بازی را در خانه برگزار کنیم و هنوز فرصت برای جبران داریم. فقط باید بگویم که دیگر جایی برای اشتباه کردن نداریم و باید خیلی زود امتیازهایی را که از دست داده‌ایم، جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج