۶۲۵۶۰۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

امسال کدام کارخانه ها تولیدشان بالا رفته؟

روزنامه دنیای ‌اقتصاد نوشت: معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت تولید در هفت‌ماه اول سال‌جاری را بررسی کرد. به‌گفته محسن صالحی‌نیا در هفت‌ماه گذشته تولید کالاهای صنعتی رشد نسبتا مناسبی را تجربه کرده است.

روزنامه دنیای ‌اقتصاد نوشت: معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت تولید در هفت‌ماه اول سال‌جاری را بررسی کرد. به‌گفته محسن صالحی‌نیا در هفت‌ماه گذشته تولید کالاهای صنعتی رشد نسبتا مناسبی را تجربه کرده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمارهای هفت‌ماه تولید در کشور از رشد به‌نسبت مناسب حکایت دارد و در این میان «تایر اتومبیل» در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۹ درصدی را تجربه کرده است.

براساس اظهارات صالحی‌نیا «فولادخام»، «لوازم خانگی» و اقلامی مانند «نخ»، «نئوپان»، «ام دی اف» و «کاغذ» هم رشد تولید داشته‌اند که نشان‌دهنده پوشش نیاز داخلی است اما برای افزایش تولید این محصولات باید افزایش صادرات مدنظر قرار گیرد. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از تحقق ۹۴ درصدی تولید خودرو طی هفت‌ماه گذشته خبر داد.

صالحی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش تولید محصولاتی همچون «الیاف اکریلیک» و «اقلام ساختمانی» در هفت‌ماه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: افت تولید اقلام ساختمانی در مدت زمان مذکور به‌دلیل رکود صنعت ساختمان بوده است.

این در حالی است که بنابر آمار اعلام شده از سوی وی، تولید صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به دلیل مصرف بالای مواداولیه توسط صنایع بالادستی، افزایش چشمگیری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارخانه های دزدی و فساد و اختلاس

    • بدون نام

      چیپس،پفک،لپ لپ،ماست باکدو خیار پنیر باطعم گردو،افتابه بلوتوث دار،سنگ توالت باشیب 23/48میلیمتر،فاضلاب بازکن باسرپلاستیکی نانو،سفره دوبار مصرف،نان تندیری باطعم زنجبیل،وتکنولوژیهای برتر قرن بیست و یکم که این هفته از بین اینهمه تکنولوژی آفتابه بلوتوث دار به عنوان صنعت و تولید برتر انتخاب شده با کمال تشکر تا معرفی تکنولوژی های دیگر بدرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج